mboost-dp1
Cd-rip?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hvordan lægger jeg numrene fra en cd med copy control ind på min computer? Det er irriterende at jeg SKAL ha cd'en frem hver gang jeg vil høre et nummer
cdparanoia til Unix, EAC til Windows.
Husk at "Retrieve Native TOC" (svjh) i EAC (det er et menupunkt).
Det er hvad jeg typisk bruger anyways ..
Husk at "Retrieve Native TOC" (svjh) i EAC (det er et menupunkt).
Det er hvad jeg typisk bruger anyways ..
CDex er godt http://cdexos.sf.net , men den kan ikke bryde nogle kopibeskyttelser så det kommer an på dit drev om en CD med beskyttelse kan rippes.
CDex + isobuster + deamon-tools kan klare alle copy-controls.
Hvis CDex ikke kan læse cd'en bruger du isobuster til at gennemse cd'en med. Alle de cd'er jeg har set med copy control består af mindst to sessions: en med data (og copy control) og en med lyden. Ved at hente den session ud med lyd-dataene kan du mounte lyd-sessionen med deamon-tools og rippe den i CDex (lidt en omvej, det ved jeg, men CDex har et intuitivt interface, som jeg bare _elsker_ + man slipper for flere programmer end højst nødvendigt).
Hvis CDex ikke kan læse cd'en bruger du isobuster til at gennemse cd'en med. Alle de cd'er jeg har set med copy control består af mindst to sessions: en med data (og copy control) og en med lyden. Ved at hente den session ud med lyd-dataene kan du mounte lyd-sessionen med deamon-tools og rippe den i CDex (lidt en omvej, det ved jeg, men CDex har et intuitivt interface, som jeg bare _elsker_ + man slipper for flere programmer end højst nødvendigt).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.