mboost-dp1

Brænder kun med 2x men burde gøre med 8x

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
4. jul. 2006 11:40
Har en ibm r52 1846 med et "matshita dvd-ram uj-830s" drev. Har før i tiden kunnet brænde med 8x, men efter en geninstallation af windows kan jeg maks brænde med 2x dette gælder også, selvom jeg bruger samme skiver som før. Jeg har forsøgt at lede efter en firmware til min dvd brænder, men uden resultat.

Kan se at der er flere mennesker med dette her drev der klager over problemet, men har ikke fundet et sted hvor der rent faktisk blev fundet en løsning.

Har brugt IBM´s auto update program, og mit system er fuldt opdateret.

Ved at det er panasonic der har lavet mit drev.

Info:
dato for driver: 01-07-2001
driver version : 5.1.2535.0
Gravatar #2 - amokk
4. jul. 2006 15:24
Nu ville det være rart at vide om du taler om brænding af CD eller DVD, men uanset hvad så prøv at opdatere brændersoftwaren, det kan være den har fået bedre understtøtelse for din brænder
Gravatar #3 - buch
4. jul. 2006 15:48

Det er når jeg forsøger at brænde dvdér.

Kører med det nyeste nero 7, har både prøvet burning rom og mit primære er nero express.
Gravatar #4 - Pernicious
6. jul. 2006 07:23
Prøv i enhedhåndtering for IDE-kanalen drevet er på, at checke om det arbejder ved DMA tilstand, kan være det er røget ned på PIO.
Gravatar #5 - buch
15. jul. 2006 14:34

Nej, den står som den skal.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login