mboost-dp1

brænde program

Gå til bund
Gravatar #1 - Dr.pikkuk
12. nov. 2009 10:05
Hejsan, jeg leder efter et godt billigt/gratis brændeprogram. Er der nogen som at der måske har et par anbefalinger til mig - skal være win7 64 kompatibel ;)

mvh. Pikkuk
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
12. nov. 2009 10:48
#1 Hva' skal du brænde? Så vidt jeg lige husker kan w7 (native) brænde alt fra iso'er til wtf do I know.
Gravatar #5 - XorpiZ
12. nov. 2009 10:50
Tanghaar (4) skrev:
#1 Hva' skal du brænde? Så vidt jeg lige husker kan w7 (native) brænde alt fra iso'er til wtf do I know.

Jeps. Men W7 kan ikke brænde .cue/.bin/.mdf/.mds og andre obskure formater. Desuden er eksterne brænderprogrammer ofte hurtigere, synes jeg.
Gravatar #6 - Dr.pikkuk
12. nov. 2009 12:21
Jeg takker for de gode forslag :)
Gravatar #7 - paradise_lost
12. nov. 2009 12:23
Infrarecorder eller Imgburn
Gravatar #8 - zin
13. nov. 2009 13:00
Jeg benytter infrarecorder på alle min PC'ere.
Du har muligvis også lyst til at kigge på den her post til diverse problemer man kan rende ind i med brænding.
Gravatar #9 - rasmusv
13. nov. 2009 13:24
"jeg leder efter et godt billigt/gratis brændeprogram"...

Sjov formulering. Eftersom du ved søgning på nettet har opdaget at svaret på spørgsmålet ikke er entydigt er du allerede klar over det er en åbenlys modsætning du spørger til.
Der findes, imho, ikke gode windows brænderprogrammer. Der findes derimod et utal af middelmådigheder, og crapware, som hver især ekscellerer på forskellige områder og fejler totalt på andre.

Hvis jeg skulle anbefale et af dem, så stemmer jeg imgburn sammen med trylleklovn. Programmet klarer jobbet rimeligt ligetil, men forvent at skulle lukke øjnene for et grimt GUI, uintuitivt UI, alt for mange ligegyldige informationer på skærmen, og skulle bruge en akronymordbog til resten...
Gravatar #10 - XorpiZ
13. nov. 2009 14:19

Hvad er der galt med CDBurnerXP, Infrarecorder mv. da?
Gravatar #11 - Dr.pikkuk
13. nov. 2009 19:11
rasmusv (9) skrev:
"jeg leder efter et godt billigt/gratis brændeprogram"...

Sjov formulering. Eftersom du ved søgning på nettet har opdaget at svaret på spørgsmålet ikke er entydigt er du allerede klar over det er en åbenlys modsætning du spørger til.

Ok, jeg fatter bjælde af hvad du mener, Kan du prøve at skrue lidt ned for arrogancen og så formulere det igen?
Gravatar #12 - Jakob Jakobsen
13. nov. 2009 19:22
Man skal da være grundig computeranalfabet for ikke at kunne finde rundt i Imgburn?!?
Samtidig er det da det mest stabile og hurtige program.
Jeg kan ikke huske at det har lavet en fejlbrænding, andet end det er brugerens(min) skyld.
Gravatar #13 - Thalion
13. nov. 2009 20:20
Ellers så kan man vel også bare mounte diskbilledet i et program som Daemon Tools, og så bare kopiere den derfra, da det lyder det til win7 kan.
Gravatar #14 - Qw_freak
13. nov. 2009 21:24
nero har også et express der er gratis, som jeg mener kan tage sig af de formater, husk at uncheckke for crap-ware når du installerer!
Gravatar #15 - rasmusv
15. nov. 2009 11:38
Jeg konstaterede bare tørt at du udviser en ringeagt for dem du forventer vil hjælpe. Du kan selv på enhver søgemaskine have søgt efter "best burning software windows" og have fået præcist de samme svar som i denne tråd. Uden at have tænkt nogle simple tanker om hvad du faktisk ønsker, eller på anden måde vist du har forsøgt at indsamle viden om emner selv, er du helt sikker på at alle svar er trivielle of generiske "version x software" i stedet for gode svar der giver indsigt til at foretage et valg.
Gravatar #16 - rasmusv
15. nov. 2009 11:41
#12 Jeg skrev ikke, at jeg ikke kunne finde rundt. Jeg skrev ikke, at programmet ikke kan det man forventer et brændeprogram skal kunne. God og fantastisk software er mere end "kan hvad det skal"...
Gravatar #17 - rasmusv
15. nov. 2009 11:44
ps. hvorfor installerer du ikke bare windows 7 fra en usb key eller en ekstern harddisk?
Gravatar #18 - Plimmer
16. nov. 2009 14:46
"best burning software windows" -> google

Første hit:
"CloneDVD and AnyDVD are both compatible with 64 bit Windows.
Most will argue they are the best products and for the least $."

Andet hit:
"Roxio Easy CD & DVD Burning - Windows 7 Update (PC CD)"

Og i nummer 16 er du helt forkert på den. Jeg vil ikke have min harddisk defragmenteret af mit brænder program, jeg vil have det til at brænde cd'er/dvd'er, intet andet.
Gravatar #19 - rasmusv
16. nov. 2009 16:04
#18 Ja det er klart jeg afleverer sådan en bredside uden at have sikret mig jeg har ret...
Værsågod, her er min søgning. Observer gerne at link 3 og 4 er store sider (lifehacker & makeuseof) som er dedikerede til at svare på den her type spørgsmål med efterfølgende kilometerlang debat af indholdet. Det er stort set altid (og også i det her tilfælde) solide hits. Jeg har også analyseret resultat 1 og 2 for dig som du finder her og her.

Dertil kan jeg kun tilføje du har misforstået #16. Jeg savner ikke mere bloat, jeg savner de skærer ind til benet.
Gravatar #20 - zin
16. nov. 2009 16:41
#Rasmusv:
Synes ikke der er specielt meget bloat i InfraRecorder - og UI'et er ikke hæsligt... Det er ikke godt, men det er ikke hæsligt. :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login