mboost-dp1
Billigt software via newz.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej folkens, jeg har haft stor glæde af de ugentlige tilbud på railgun, og nyheder om prisbesparelser på hardware på newz.dk. Eftersom winrar nu er kommet i en version 4.0 og jeg altid har brugt deres trial, tænkte jeg at det måske var på tide at købe den. Prisen var dog højere end hvad jeg håbede på, men hvis man er flere brugere bliver det billigere. Med lidt snilde kunne brugere på newz.dk få meget billigt software hvis brugerne gik sammen om det, og der behøver ikke være tale om 1000 brugere som i kan se nedenunder. Det er selvfølgelig ikke ment til kun at være begrænset til winrar (hvis nogle ikke forstod budskabet ;). Jeg ved ikke hvordan det kan fungere i praksis, men jeg synes ideen er god.
Number of users Price excluding VAT
2-9 € 23 each User/Computer order
10-24 € 18 each User/Computer order
25-49 € 15 each User/Computer order
50-99 € 12 each User/Computer order
100-199 € 9 each User/Computer order
200-499 € 8 each User/Computer order
500-999 € 7 each User/Computer order
Number of users Price excluding VAT
2-9 € 23 each User/Computer order
10-24 € 18 each User/Computer order
25-49 € 15 each User/Computer order
50-99 € 12 each User/Computer order
100-199 € 9 each User/Computer order
200-499 € 8 each User/Computer order
500-999 € 7 each User/Computer order
Når prøveperioden løber ud for WinRar, kommer der bare en pop-up. Jeg er så vant til den, at jeg ikke skænker den en tanke, men blot trykker ok. WinRar er det bedste program pga. dens Wizard, som smider det hele på skrivebordet i en mappe med to klik. (:
coday (3) skrev:Nogen der ved om man kan købe på Adobes us-store? Fra dk med visa dankort?
CS5 Master 2500USD vs 27000KR
Lad mig endelig høre hvad du finder ud af... Overvejer på det kraftigste at opgradere adobe pakken, bliver lidt træls i længden at sidde med CS3...
coday (7) skrev:#6 Så er det godt at man kan vælge at downloade det som en af leveringsmulighedderne..
Ja, jeg kom ind af en lidt sær vej, for de ville have min adresse, selvom jeg havde valgt at downloade.
Under alle omstændigheder skal du angive en amerikansk adresse, falsk eller ej.
http://www.rainlendar.net/cms/index.php Har lige fundet ud af at hvis man lader pro-versionens trial udløbe, så bliver man spurgt om man vil købe det til 5€ i stedet for 10€ :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.