mboost-dp1

Billede Program

Gå til bund
Gravatar #1 - Chris100
16. feb. 2009 15:56
Et godt Billede Program til og lave Fx. http://img216.imageshack.us/img216/9179/rosees6.pn... Kener i sådan nogen Programer? Link please :)
Gravatar #2 - gentox
16. feb. 2009 16:06
Øhm, Adobe Photoshop (betalings program), eller GIMP(gratis)?
Der er dog ingen af dem der serverer resultaterne for dig, derimod skal du selv have en vision, og evnerne til at lave resultatet.
Selvom jeg ikke helt er så vild med eksemplet du linker til :P
Gravatar #3 - 3214N
16. feb. 2009 16:11
Du skal måske have hjælp fra en grafiker?
Gravatar #4 - Chris100
16. feb. 2009 16:16
Ja tak jeg vil gerne have Hjælp :)
Gravatar #5 - stevns
16. feb. 2009 16:25
Ehm.... Har lige et spørgsmål?

Hvordan er mit billed havnet der? xD Er det bare lige noget du har bixet sammen, eller er har dun fundet billedet sådan der? Ik fordi det betyder så meget hvis det er fordi at du har snuppet et billed. Undre mig bare lige, fordi det er skuda underligt, med mindre det er dig der har sat det der. : )

Edit:

Men som #2 forslog photoshop. Det er virkelig et gudeprogram, kræver dog bare noget tids træning. Jeg har nu benyttet det igennem flere år. Og synes jeg opdager nye funktioner hver gang jeg skal lave et eller andet. Jeg vil mene at det er din fantasi (og skills) der sætter grænserne i dette program :)
Gravatar #6 - Chris100
16. feb. 2009 16:38
Sorry Jeg ikke spurte :) men jeg tænkte det ikke gjore noget med dit billede :)
Gravatar #7 - stevns
16. feb. 2009 17:07
#6 Det gør ikke noget overhovedet. Synes da kun det er nice du lige kommer med det som eksempel :D Ville bare lige være mærkeligt hvis det ik var dig, hehe. :D
Gravatar #8 - Chris100
16. feb. 2009 18:16
ja :) Har du selv lavet det?
Gravatar #9 - stevns
16. feb. 2009 21:34
Yep, har jeg da :P

Ik fordi det tog så lang tid, tog nok 2 min i photoshop. Fandt skrifttyepn på dafont, og så var det bare at skrive Stevns og placere det som det øverste lag, og lave et S og placere det som det bagerste lag. Og så skiftede jeg lige farve på S'et. Forholdvis simpelt : )
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login