mboost-dp1

BG Net Bank under Firefox?

Gå til bund
Gravatar #1 - freesoft
9. aug. 2004 12:11
Jeg har lagt firefox ind på min mor og fars computer.
Men BG NetBank virker ikke.
Eller jeg kan ikke få det til at virke.
Nogen der har prøvet det?

/Kim
Gravatar #2 - DetVarSoerens
9. aug. 2004 12:20
Danske Bank, som er en del af BG virker heller ikke i FireFox, så du må nok bruge IE der til, det er det eneste jeg bruger IE til...
Gravatar #3 - freesoft
9. aug. 2004 13:21
Ja men det er bare fordi den skriver noget med en netscape version som bruger Java. Og jeg har også lagt java ind, men når man klikker på login (eller hvad det nu lige hedder) kommer der bare en hvid side og så står den bare der.

Men hvis det ikke virker så er det også fint.
Gravatar #4 - wizax
16. aug. 2004 10:18
Problemet er, at Firefox understøtter SUN-Java, mens Netbankerne (eller i hverttilfælde langt de fleste af dem) skal have MS-Java.

Jeg har endnu ikke fundet en løsning.
Gravatar #5 - Viperaberus
16. aug. 2004 10:31
Klag til dem... Det har ihvertfald fået min bank til at vågne op ;)
MS Java eksisterer officielt ikke mere :-P
Gravatar #6 - wizax
17. aug. 2004 06:38
Eller flyt til Jyske Bank, Jeg mener de kan køre på det ;-)
Gravatar #7 - hundeboll
17. aug. 2004 17:34
Jyskenetbank er faktisk dejlig nem og let. Og så virker den fuldstændig uden begrænsninger i firefox på både Windows og Linux. Skiftede selv bank af netop denne grund! :)
Gravatar #8 - nightH
17. aug. 2004 21:43
hmm, ikke for noget, men er jyske bank ikke en af danmarks dyreste banker ? jeg har ihvertfald en kollega der ikke er for glad for dem :/
personligt holder jeg mig til lån & spar, de er lige blevet kåret til danmarks billigeste murstensbank ;)
og deres net bank virker fint under mozilla ;)
Gravatar #9 - wizax
26. aug. 2004 08:57
nightH: jeg kender flere der har SPARET 300-500 kr/år ved at flytte fra bla. Danske Bank til Jyske, så den holder ikke i alle tilfælde.
Jeg kender ikke priserne i alle banker, men jeg mener jeg så en sammenligning af priserne i bankerne på nogle "standard" engagementer, og Jyske kom ind på en fornem 5. plads over de billigste banker.. (er selv kune i banken, derfor kan jeg huske præcis denne placering).
Gravatar #10 - SilvaxX
12. jan. 2005 23:57
Irriterrende netbanker ikke forstår der findes andre browsere end IE.. nogle er heldigvis ved at komme med på vognen, men det er stadig skidt.
Gravatar #11 - TWFH
13. jan. 2005 00:02
Nordeas netbank fungerer fint med Firefox, men det er også kun nogle måneder siden det trådte i kraft.
Gravatar #12 - freesoft
13. jan. 2005 06:48
BG Bank skulle virke nu i Firefox, jeg har ikke selv testet det.
http://linux.dk/support/bank/?cn=dk&bkid=8
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login