mboost-dp1

benzinpris program

Gå til bund
Gravatar #1 - ZOPTIKEREN
24. mar. 2007 13:42
Min kammerat havde kodet et lille fint windowsprogram til mig, der lagde sig i systray og suttede data fra fdmbenzinpriser.dk om benzinpriserne i mit nærområde. Programmet kunne sættes til at trigge på og give information om (via popup) benzinprisen på specifikke steder når gik under det prisniveau jeg havde specificeret. På den måde kunne man forsøge at shoppe benzin de dage og steder hvor det var billigst hvis man alligevel var i nærheden af den benzinstation.

Jeg savner det et lignende program til os x, så det her er egentligt bare en forespørgsel efter om nogen kender et lignende program eller har kodet et selv og vil dele det.
Gravatar #2 - trylleklovn
24. mar. 2007 13:47
Det kan da ikke være så svært at lave. Det eneste vanskelige jeg umiddelbart kan se er hvordan man skal udtrække tallene fra websitet, men det må vel kunne gøres med noget regular expression?
Gravatar #3 - buch
24. mar. 2007 13:51
De 2 liter benzin der kan være på den suzuki fz'er kan det da ikke betale sig at kigge efter benzin priser ;)
Gravatar #4 - Dreadnought
24. mar. 2007 15:15
#1 Er det et program din kammerat vil af med?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login