mboost-dp1
benzinpris program
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Min kammerat havde kodet et lille fint windowsprogram til mig, der lagde sig i systray og suttede data fra fdmbenzinpriser.dk om benzinpriserne i mit nærområde. Programmet kunne sættes til at trigge på og give information om (via popup) benzinprisen på specifikke steder når gik under det prisniveau jeg havde specificeret. På den måde kunne man forsøge at shoppe benzin de dage og steder hvor det var billigst hvis man alligevel var i nærheden af den benzinstation.
Jeg savner det et lignende program til os x, så det her er egentligt bare en forespørgsel efter om nogen kender et lignende program eller har kodet et selv og vil dele det.
Jeg savner det et lignende program til os x, så det her er egentligt bare en forespørgsel efter om nogen kender et lignende program eller har kodet et selv og vil dele det.
Det kan da ikke være så svært at lave. Det eneste vanskelige jeg umiddelbart kan se er hvordan man skal udtrække tallene fra websitet, men det må vel kunne gøres med noget regular expression?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.