mboost-dp1
Batteri til Toshiba s1410-902.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej.
min Toshiba er gået død, og jeg tror desværre det er batteriet, der er stadig lys i de rigtige lamper, men jeg kan simpelthen ikke starte den op, så jeg tror lidt batteriet er gået en tur. Jeg har søgt lidt rundt omkring på nettet, men kan simpelthen ikke finde et sted jeg kan få sådan et batteri, så jeg vil da lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få sådan et?
min Toshiba er gået død, og jeg tror desværre det er batteriet, der er stadig lys i de rigtige lamper, men jeg kan simpelthen ikke starte den op, så jeg tror lidt batteriet er gået en tur. Jeg har søgt lidt rundt omkring på nettet, men kan simpelthen ikke finde et sted jeg kan få sådan et batteri, så jeg vil da lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få sådan et?
Nej.. Comen har længe skulle have fast strøm tilførsel, men lige pludselig forleden skete der intet selvom jeg havde stikket i, nu lyser lamperne godt nok igen, men jeg kan fortsat kun tænde comen ganske kort, men får så en skærm hvor der står mit batteri er ustabilt.
Har du en guide til hvordan jeg piller batteriet ud? og vi er enige om at fast strøm tilførsel bare er opladeren der skal sidde i?
Kan det passe at batteriet sidder inde i? Det ser ikke lige umiddelbart ud til jeg bare lige kan pille noget af bagpå nemlig.
Stik venstre hånd på på venstre side af computeren. Hiv tilbage (dvs. ind mod dig selv) i slideren. Hiv batteriet lidt til venstre og nedad (flyt computeren).
Det kunne du vist godt have regnet ud selv, ved at læse brugsanvisningen eller prøve dig frem (de andre låger er skruet fast).
Det kunne du vist godt have regnet ud selv, ved at læse brugsanvisningen eller prøve dig frem (de andre låger er skruet fast).
Hey igen.
Jeg har nu flyttet batteriet og bruger kun oplader stikket i, det så ud til at virke fint i godt en halv time, og så gik den ud igen, og 1 af lamperne lyser, men jeg kan ikke starte igen, nogen der ved hvad problemet er?
Jeg har nu flyttet batteriet og bruger kun oplader stikket i, det så ud til at virke fint i godt en halv time, og så gik den ud igen, og 1 af lamperne lyser, men jeg kan ikke starte igen, nogen der ved hvad problemet er?
sidder den i en fri stikkontakt? Har oplevet at min bærbare (toshiba) ikke ville starte på dødt batteri, fordi at jeg havde sat den i en stikdåse med 7 andre ting...
Igår sad den for sig selv ja, og som sagt fungerede det fint i godt en halv time, så gik den pludselig bare ud...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.