mboost-dp1
Avast Antivirus På Vista RC1
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Så fik jeg installeret Avast Antivirus på Vista RC1 (5600).
Først var der lidt vanskligheder fordi at Avast 4.7.871 ikke er kompatibel med Vista RC1 grundet Vista havde blokeret driveren til det.
Så fik jeg læst mig frem i forummet at der blev arbejdet på højtryk med at lave en ny driver til det og indeed det blev lavet igår aftes.
Her er link til download i forummet på Avast.
http://forum.avast.com/index.php?topic=23424.msg19...
Hvis i får en RPC error når i skal åbne avast efter install så tjeck lige i jeres Services om den kører.
(Computer>Right Click>Manage>Services and Applications>Services>avast! Antivirus)
Hvis den kører så genstart den så skulle det virke igen.
Synes lige det var en lille info jeg ville dele med jer.
Først var der lidt vanskligheder fordi at Avast 4.7.871 ikke er kompatibel med Vista RC1 grundet Vista havde blokeret driveren til det.
Så fik jeg læst mig frem i forummet at der blev arbejdet på højtryk med at lave en ny driver til det og indeed det blev lavet igår aftes.
Her er link til download i forummet på Avast.
http://forum.avast.com/index.php?topic=23424.msg19...
Hvis i får en RPC error når i skal åbne avast efter install så tjeck lige i jeres Services om den kører.
(Computer>Right Click>Manage>Services and Applications>Services>avast! Antivirus)
Hvis den kører så genstart den så skulle det virke igen.
Synes lige det var en lille info jeg ville dele med jer.
Hvis den service kører og du får RPC fejlen så genstart den.
Du kan tjecke den her:
(Right Click on Computer>Manage>Services and Applications>Services>avast! Antivirus)
Eller run command: services.msc
Du kan tjecke den her:
(Right Click on Computer>Manage>Services and Applications>Services>avast! Antivirus)
Eller run command: services.msc
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.