mboost-dp1
Automailer software
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej folkens.
Jeg står og skal bruge noget software til automatisk udsendelse af emails. Jeg har egentlig bare det krav, at det skal kunne læse en mindre databasefil f.eks. et excel ark og herefter udsende en mail til hver enkelt person på listen.
Og så må det også gerne kunne trække personens navn ud af databasen og indsætte det i teksten, således at mailen kan blive personlig.
Er der nogle som har et forslag? Jeg har prøvet google :-(
Jeg står og skal bruge noget software til automatisk udsendelse af emails. Jeg har egentlig bare det krav, at det skal kunne læse en mindre databasefil f.eks. et excel ark og herefter udsende en mail til hver enkelt person på listen.
Og så må det også gerne kunne trække personens navn ud af databasen og indsætte det i teksten, således at mailen kan blive personlig.
Er der nogle som har et forslag? Jeg har prøvet google :-(
har tidligere brugt www.mailchimp.com - det har fungeret upåklageligt for mig.
noramskull (1) skrev:således at mailen kan blive personlig.
Der er ikke noget værre end autogenererede mails. med ens navn i. Det er endnu mere upersonligt end hvis der bare stod "Mojn/Hej"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.