mboost-dp1

audio recorder?

Gå til bund
Gravatar #1 - hr. værk
18. jan. 2009 22:06
Hey folkens og alle jer andre

Jeg mangler et stykke software der vil lade mig optage de lyde min computer smider ud gennem mit headset samt de lyde jeg smider tilbage ind gennem mikrofonen på headsettet. Hvis det er muligt vil det også være fedt hvis det er muligt manuelt at vælge mellem at optage den ene, den anden eller begge kilder samtidig, men begge kilder samtidig er det vigtigste.
Jeg kører windows og jeg har et plantronics sterio headset med indbygget mikrofon og usb lydkort.

Håber der er nogle der kan hjælpe!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
18. jan. 2009 22:15
Du skal vel bare sætte hvilken som helst program til at optage lydkilden fra audio out ?
Kan dog være at det ikke virker hvis du bruger usb, men da et forsøg værd? :)
Gravatar #3 - Norrah
18. jan. 2009 22:18
"What you hear" skulle kunne klare det.
De fleste respektive lydkort har det som en optage kilde.

Du kan hvis du virkelig vil havde noget guf at optage med, slå dig løs med Adobe Audition.
Gravatar #4 - hr. værk
19. jan. 2009 12:28
Igen det vigtige er at kunne optage begge kilder SAMTIDIG og der er der så vidt jeg kan se ikke nogle af disse forslag der kan...
Har dog ikke prøvet Adobe Audition endnu.

Det skal bla. kunne bruges til at optage en samtale mellem 2 forskellige computere via forskellige programmer.
Gravatar #5 - Norrah
19. jan. 2009 21:20
#4 Vil du optage Begge kilder SEPERAT? Altså som 2 forskellige lydspor?
Gravatar #6 - hr. værk
20. jan. 2009 08:36
#5 Nej, hvis det bliver kørt sammen på et lydspor er det fint, men det vigtigste er at jeg, når jeg er færdig, kan afspille en fil der så indeholder lyden fra begge kilder samtidig. så jeg og computeren kan høres snakke sammen uden der er fusk i sammenlægningen.

Har iøvrigt prøvet Adobe audition nu... det er ret kompliceret men det er ikke lykkedes mig at få den til at optage det der bliver smidt ud gennem højtalerne. Den lader til meget bevidst kun at gå efter det externe input fra mikrofinen.
Gravatar #7 - Norrah
20. jan. 2009 11:18
#6 du skal jo skifte input.

i Vista/win 7 gøres det sådan her!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login