mboost-dp1
ATI Forceware til spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej Newz!
Mon ikke der er nogen af jer kloge hoveder som kender et smart forceware program til ATI kort? Skal bruge det til at klemme lidt ekstra candy ud af Mortal Online.
Kunne faktisk være rart hvis nogen kunne linke til en lille guide så jeg ikke griller gpu'en eller sådan noget :)
Mon ikke der er nogen af jer kloge hoveder som kender et smart forceware program til ATI kort? Skal bruge det til at klemme lidt ekstra candy ud af Mortal Online.
Kunne faktisk være rart hvis nogen kunne linke til en lille guide så jeg ikke griller gpu'en eller sådan noget :)
Nej... Spillet HAR SLET IKKE native Anti Aliasing support endnu! De opfordrer dog til at finde en slags forceware hvor du kan tvinge spillet til at køre med AA...
Der er skam intet i vejen med grafik kortet eller noget som helst, kan sagtens køre det på Max Settings, vil bare have mere end hvad spillets settings kan tilbyde.
Nogen der kender den slags? Har ikke rigtig held med mine søgninger :s
Der er skam intet i vejen med grafik kortet eller noget som helst, kan sagtens køre det på Max Settings, vil bare have mere end hvad spillets settings kan tilbyde.
Nogen der kender den slags? Har ikke rigtig held med mine søgninger :s
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.