mboost-dp1
At lave en cd mediaplayer ikke kan rippe.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
brænd den i et format MediaPlayer ikke kan læse?
eller mente du en aktuel Cd til at afspille i en CD afspiller? hvis så, nej det er ikke muligt.
eller mente du en aktuel Cd til at afspille i en CD afspiller? hvis så, nej det er ikke muligt.
troede det var dig der var træt af at man ikke selv kunne vælge format, og afspiller. ?
https://newz.dk/forum/item/64555/#first
https://newz.dk/forum/item/64555/#first
Buch, hvis du nu læser den tråd som du refererer til, så vil du kunne se at det ikke er mig der ønsker at konvertere iTunes, jeg ønskede blot hjælpe blot en kollega med at finde et program der kan.
#2 Jeg ville brænde en CD, som kunne høres på et stereoanlæg, men som ikke vill ekunne rippes af mediaplayer.
Sidder desværre ikke ved en xp maskine lie nu, men vill jeg ikke kunne gøre følgende:
1: brænde numrene ned på en CD.
2: Rippe dem med mediaplayer, hvor jeg vælger at kopibeskytte indholdet. (Man bliver spurgt om man vil kopibeskytte det man ripper første gang man ripper noget i mediaplayer, altså slå denne beskyttelse til.)
3: Brænde de kopibeskyttede sange.
Jeg ved desværre ikke hvad den kopibeskyttelse gør, om den forhindrer mig i at brænde sangene ned, eller om den forhindrer dem i at blive rippet i mediaplayer.
#2 Jeg ville brænde en CD, som kunne høres på et stereoanlæg, men som ikke vill ekunne rippes af mediaplayer.
Sidder desværre ikke ved en xp maskine lie nu, men vill jeg ikke kunne gøre følgende:
1: brænde numrene ned på en CD.
2: Rippe dem med mediaplayer, hvor jeg vælger at kopibeskytte indholdet. (Man bliver spurgt om man vil kopibeskytte det man ripper første gang man ripper noget i mediaplayer, altså slå denne beskyttelse til.)
3: Brænde de kopibeskyttede sange.
Jeg ved desværre ikke hvad den kopibeskyttelse gør, om den forhindrer mig i at brænde sangene ned, eller om den forhindrer dem i at blive rippet i mediaplayer.
nej
kopibeskyttet betyder at du ikke kan brænde dem. den eneste måde du ville kunne gøre det på ville være at rippe cd'en direkte til en anden CD imens du tilføjer kopibeskyttelse, jeg tvivler på at det kan lade sig gøre.
kopibeskyttet betyder at du ikke kan brænde dem. den eneste måde du ville kunne gøre det på ville være at rippe cd'en direkte til en anden CD imens du tilføjer kopibeskyttelse, jeg tvivler på at det kan lade sig gøre.
Hvis du finder en måde, så skal du nok ikke skrive det for højt får du har taget patent på det ;)
Det er jo præcis det musik industrien har en mand eller to til at udvikle...
Det er jo præcis det musik industrien har en mand eller to til at udvikle...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.