mboost-dp1

Arrgg for latterligt Microsoft!

Gå til bund
Gravatar #1 - Caption
26. jun. 2004 02:09
Jeg sitere:

"Vælg den pakke med MSN humørikoner, du ønsker og instaler dem, så er du klar til masser af sjov. Kun 12kr."

Ok er det bare mig der er mega dum, eller er Microsoft et af de rigeste firmaer i verden... Nu vil de tage 12kr for 15 humør ikoner...
Nåja... nu når det er så let at tage patent... hvorfor tager de så ikke bare også patent på dem... så skal alle betale for at bruge dem...

nå men min pointe er at der er mange sider... med fx: 9.000 Humørikoner hvor ca. 35% er af samme kvalitet som dem microsoft sender ud i disse dage!

De tænker fanme kun på 1 ting.... penge....

Og nu til diskutionen.... hvis i ejede microsoft.... hvad ville i så lave/gøre?...

Personligt... ville jeg finde dette nye job som sælskab's tømmer og "forsvinde" med alle de gode "$"
Gravatar #2 - Raenil
26. jun. 2004 10:14
Microsoft er et aktieselskab. Sådan nogle lever af at tjene penge. Nu har de fået en ny salgskanal til 35 milloner brugere*. Hvis 3 procent hopper på - så kan de tjene 12,6 millioner (minus evt. driftomkostninger).

http://ilovemessenger.msn.com kan man hente humørikonerne gratis.

I mine øjne er det ikke Microsoft, men brugerne der er åndsvage...

*: De 35 millioner er et vildt skud. Jeg aner faktisk ikke hvor mange brugere der er på MSN Messenger.
Gravatar #3 - malu05
26. jun. 2004 11:04
"På http://ilovemessenger.msn.com kan man hente humørikonerne gratis."
Den side er en ikon upload side og microsoft har kun selv lavet 30 af dem!

Ja, brugerne der er åndsvage. Åndsvage nok til at købe et operativsystem udelukket pga (Bruger venlighed og Udsenede)
Fx, en guide til skrivebords oprydning..... HVAD FANDEN SKAL MAN BRUGE DET LORT TIL?

ja og så bliver ens %systemroot% fyld op med alle mulige latterlige programmer som man ikke kan fjerne... "se selv i %systemroot%\program files\
eller den danske %systemroot%\programmer\

For mit vedkomende er det stabilitet og ydeevne der står øverst på listen.... og der ligger microsoft nr. suck_
Dog vil jeg sige at MSpaint er verdens 11'th vidunder... og det er så det...

Som en klog mand engang sagde:
"Programmet har udført en ulovlig handling...."
(Han blev klogere....)
Idag siger han:
"Programmet svare ikke...."
Henført berydning... """DET BETYDER F* DET SAMME' så klap i om at den fejl ikke eksistere mere!!!...

og ja jeg ved godt at jeg råber og lyder ondsvag men....
--uhhhh det hjalp "har lidt tømmermænd"
Gravatar #4 - sKIDROw
26. jun. 2004 15:52
Hmmm
Nu er jeg i den forvirrende situation, at måtte forsvare MS... :D

Hvad er der nu ivejen med at udbyde noget til salg?
Det er da fair nok at distribuere mod betaling*. (Licensen kan vi så være uenige om.)
Hvis du er utilfreds med produkt eller pris, så køber du bare ikke produktet.
Nemmere er det ikke.

* Du kan ikke sælge software. For det ville betyde at overføre ejerskab... ;)
Du licensere et eksemplar.... ;)
Gravatar #5 - Pally
26. jun. 2004 19:37
#1 Caption:
Hvis jeg ejede MS ville jeg købe staveplader til trængende brugere af Newz. Et initiativ der kun kan gå for langsomt...
Gravatar #6 - camon
5. aug. 2004 10:58
Nu er problemet ikke større end at man kan inde på den side hvor man kan "købe" disse omtalte iconer, tage et screenshot og klippe dem ud i et tegneprogram (fx. photoshop) og indsætte dem i msn..

Men det er en af de mange måder man kan slippe for at betale for deres iconer..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login