mboost-dp1

App til usb-stick

Gå til bund
Gravatar #1 - volle
29. sep. 2006 21:41
Hej
Jeg leder efter et program som gør at man kan installere sine egne programmer på sin usb-stick. Har ført hørt om det, men kan ikke huske navnet nu :-( nogen der kan hjælpe?

mvh Volle
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
29. sep. 2006 23:58

Prøv noget lavet af Microsoft, der hedder Windows.
Gravatar #3 - gentox
30. sep. 2006 06:09
Med egne programmer, mener du så dem du selv har skrevet?

Eller mener du en samling af programmer, der vil virke hvis du kommer til en anden windows maskine med din USB stick, uden installering?

Hvis det er det sidste så er det nok U3 du leder efter.

Edit: Eller i hvertfald U3 funktionalitet
Gravatar #4 - volle
4. okt. 2006 20:25
Undskyld hvis jeg ikke var præcis nok i mit spørgsmål.
Eksempelvis, et lille regnskabsprogram som summasummarum, som kan installeres på en usb.
Det er ikke skrevet til U3, og jeg ved at der findes et program som muliggør at det kan installeres på en usb-stick. Kan bare ikke huske navnet.
Gravatar #5 - DUdsen
5. okt. 2006 07:14
#4 kan du ikke bare bede den om at instalere til F-drevet eller hvor du nu har dit USB drev placeret, det er jeg vist sluppet godt fra med apache+mysql engang.

Det krever selvfølgeligt at programmet ikke bruger registrerings databasen men det tror jeg faktisk ikke summarum gør.

Det jeg mener er enten at du kører installeren eller bare flytter filerne, de fleste windows apps er kompileret statisk så der skal ikke nødvendivis special software til.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login