mboost-dp1
APG vs. Direct Connect??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
I dag klokken 21:30 fik jeg en meget forurolig opringning fra en ven.
Han fortalte af en master af en hub på Direct Connect var blevet busted af APG og at ALLE IP adresser var blevet logget, og at man skulle holde sig fra div. download programmer.
Masteren af hubben havde lavet en side klokken 14:45 ca, men advarede folk mod dette, og ca. klokken 19:30 (5 timer senere) var siden brutalt revet ned.
http://master.lir.dk hed siden, og i kan selv se hvad der står nu(!?)
Jeg vil høre om der er andre der har hørt samme rygte, og om der er noget om det.
- TheSpeaker.
Han fortalte af en master af en hub på Direct Connect var blevet busted af APG og at ALLE IP adresser var blevet logget, og at man skulle holde sig fra div. download programmer.
Masteren af hubben havde lavet en side klokken 14:45 ca, men advarede folk mod dette, og ca. klokken 19:30 (5 timer senere) var siden brutalt revet ned.
http://master.lir.dk hed siden, og i kan selv se hvad der står nu(!?)
Jeg vil høre om der er andre der har hørt samme rygte, og om der er noget om det.
- TheSpeaker.
Hmm, super skummelt. Det er (heldigvis åbentbart) lang tid siden jeg har brugt DC (brugte det til at dele dokumenter med folk i en bestemt gruppe, og det var sq smart)
DC er alligevel noget snavs sikkerhedsmæssigt.
Opbygningen med et centralt tilkobligssted (HUB'en), er jo komplet tåbeligt.
Det er den store svaghed ved DC.
Hvis i endelig vil bruge DC, så brug endelig en udenlandsk hub.
Og kryds fingre.. ;)
(Del eventuelt en masse uinterressant, gerne tonsvis af freeware)
Du bliver nemlig ikke knaldet for det du henter, men det du deler... ;)
Opbygningen med et centralt tilkobligssted (HUB'en), er jo komplet tåbeligt.
Det er den store svaghed ved DC.
Hvis i endelig vil bruge DC, så brug endelig en udenlandsk hub.
Og kryds fingre.. ;)
(Del eventuelt en masse uinterressant, gerne tonsvis af freeware)
Du bliver nemlig ikke knaldet for det du henter, men det du deler... ;)
flot der på http://master.lir.dk ...
THE PAGE IS CLOSED
De har brugt FP for at skrive den tekst .. lol. Det MÅ være APG eller deromkring :D
THE PAGE IS CLOSED
De har brugt FP for at skrive den tekst .. lol. Det MÅ være APG eller deromkring :D
lige en besked til sKIDROw:
Hvordan går det i byen og med Q data?? ;)
-------------------------------------------
Så vidt jeg har fået afvide, så vil de lægge sag mod ALLE, men igen, hvad vil de gøre, gå fra dør til dør som rødekors?? ;)
Hvordan går det i byen og med Q data?? ;)
-------------------------------------------
Så vidt jeg har fået afvide, så vil de lægge sag mod ALLE, men igen, hvad vil de gøre, gå fra dør til dør som rødekors?? ;)
#5 TheSpeaker
"Hvordan går det i byen og med Q data?? ;)"
Han lukkede for et år siden, men hvis det er mit arbejde du mener går det skam fint nok.. ;)
"Så vidt jeg har fået afvide, så vil de lægge sag mod ALLE, men igen, hvad vil de gøre, gå fra dør til dør som rødekors?? ;)"
Det lyder som en bevidst FUD (Fear, Uncertain, Doubt)
Altså noget lort man fyrer ud for at sætte lidt paranoia i den lille hjemmepirat.. ;)
Det eneste de kan gøre noget imod, er det man deler.
Og det er også på lånt tid:
http://freenetproject.org
"Hvordan går det i byen og med Q data?? ;)"
Han lukkede for et år siden, men hvis det er mit arbejde du mener går det skam fint nok.. ;)
"Så vidt jeg har fået afvide, så vil de lægge sag mod ALLE, men igen, hvad vil de gøre, gå fra dør til dør som rødekors?? ;)"
Det lyder som en bevidst FUD (Fear, Uncertain, Doubt)
Altså noget lort man fyrer ud for at sætte lidt paranoia i den lille hjemmepirat.. ;)
Det eneste de kan gøre noget imod, er det man deler.
Og det er også på lånt tid:
http://freenetproject.org
Så er der en forklaring... Og hold da kæft den er belastende at læse. Et fint eksempel på hvad der sker med en tekst, hvis man ikke kan finde ud af simpel dansk grammatik (jeg ser ikke komma-sætning som simpel dansk grammatik, da jeg ikke selv kan finde ud af det ;).
sKIDROw: Okey så holdt hans iværksætter ydelse ikke mere, er dig og niels så de eneste nørder i byen?? ;)
Emne. *G* :
Nu er det bare mere at få det be/afkræftet, da jeg selv syntes det lyder rimelig skummelt, men okey igen, hvis det kun er en ond spøg fra en master af en hub, så er den SATME ond. *G*
Men okey, jeres mening er at der intet er at være bange for? så at sige? ;)
Emne. *G* :
Nu er det bare mere at få det be/afkræftet, da jeg selv syntes det lyder rimelig skummelt, men okey igen, hvis det kun er en ond spøg fra en master af en hub, så er den SATME ond. *G*
Men okey, jeres mening er at der intet er at være bange for? så at sige? ;)
"sKIDROw: Okey så holdt hans iværksætter ydelse ikke mere, er dig og niels så de eneste nørder i byen?? ;)"
Aner det ikke.
Rygterne er mange.
Kender ikke manden.
Så pt. er vi de eneste, men det er jo nok på købt tid..
"Nu er det bare mere at få det be/afkræftet, da jeg selv syntes det lyder rimelig skummelt, men okey igen, hvis det kun er en ond spøg fra en master af en hub, så er den SATME ond. *G*
Men okey, jeres mening er at der intet er at være bange for? så at sige? ;"
Nej..
Min mening er: Lad vær med at gå i paranoia, men tro heller ikke du kan slappe af.
Generelt ville jeg ikke logge på en dansk hub med andet end freeware sharet.. ;)
You never know.. ;)
"sKIDROw: Okey så holdt hans iværksætter ydelse ikke mere, er dig og niels så de eneste nørder i byen?? ;)"
Aner det ikke.
Rygterne er mange.
Kender ikke manden.
Så pt. er vi de eneste, men det er jo nok på købt tid..
"Nu er det bare mere at få det be/afkræftet, da jeg selv syntes det lyder rimelig skummelt, men okey igen, hvis det kun er en ond spøg fra en master af en hub, så er den SATME ond. *G*
Men okey, jeres mening er at der intet er at være bange for? så at sige? ;"
Nej..
Min mening er: Lad vær med at gå i paranoia, men tro heller ikke du kan slappe af.
Generelt ville jeg ikke logge på en dansk hub med andet end freeware sharet.. ;)
You never know.. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.