mboost-dp1
Antivirus-program
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har længe brugt det antivirus-program (PC-cillin), som jeg fik med mit motherboard. Det er ved at løbe ud, og derfor vil jeg gerne have noget råd til køb af nyt.
Skulle jeg opgradere mit PC-cillin og købe en ny 12 måneders-licens, eller kan nogle anbefale mig et andet.
Jeg leder efter antivirus-program med en firewall, men hvis der er pop up-blocker og andre sjove ting med, så gør det ikke det store.
Skulle jeg opgradere mit PC-cillin og købe en ny 12 måneders-licens, eller kan nogle anbefale mig et andet.
Jeg leder efter antivirus-program med en firewall, men hvis der er pop up-blocker og andre sjove ting med, så gør det ikke det store.
personligt bruger jeg "avast" antivirus pgr.
problemet med det prg. er at det tog mig 3.5 timer at skanne min hdd på 90 gb :(
men ellers et godt pgr.
hvis du ikke lige kan finde dens hjemmeside så er det god at vi alle har vores trofaste ven. google :)
problemet med det prg. er at det tog mig 3.5 timer at skanne min hdd på 90 gb :(
men ellers et godt pgr.
hvis du ikke lige kan finde dens hjemmeside så er det god at vi alle har vores trofaste ven. google :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.