mboost-dp1
Anbefal en ny firewall
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg er kommet i den uheldige situation at min licens til min Sygate Personal Firewall Pro snart udløber. Men desværre har aberne hos Symantec købt Sygate, til min store fortrydelse og derfor kan og vil jeg ikke fornye min licens. Dels også fordi, de nu vil de binde mig på et af deres produkter, og det er jeg ikke interesseret i. Så hvilken software firewall skal jeg invistere i? Bruger Windows 2000.
http://newz.dk/forum/item/63095/ ;)
En firewall, og den udløber ikke ;)
En firewall, og den udløber ikke ;)
Nat er ligepræcis tilsvarende en firewall, såfremt den ikke videresender indkommende pakker, hvis du snakker om alt den latterlige applikationsbaseret forbindelse så har det intet at gøre med en firewall, så nærmer du dig mere et ids, og noget der som jeg ser er absolut unødvendigt for at løse opgaven.
Et nat er rigeligt for de fleste, det blokerer alt indkommende trafik hvor du ikke selv har bedt om forbindelsen, og det er lige præcis den opgave en firewall skal løse (på en klient maskine).
Nat er ligepræcis tilsvarende en firewall, såfremt den ikke videresender indkommende pakker, hvis du snakker om alt den latterlige applikationsbaseret forbindelse så har det intet at gøre med en firewall, så nærmer du dig mere et ids, og noget der som jeg ser er absolut unødvendigt for at løse opgaven.
Et nat er rigeligt for de fleste, det blokerer alt indkommende trafik hvor du ikke selv har bedt om forbindelsen, og det er lige præcis den opgave en firewall skal løse (på en klient maskine).
Nu er det lidt svært med en hardware firewall, eftersom det var meningen at der skulle købes mere end en licens, da det er flere computer der skal have ny firewall, og de står desværre ikke samme sted. Det glemte jeg lige at skrive.
Jeg har spurgt andre steder, og jeg er blevet anbefalet Outpost Firewall Pro. Er der nogen som kender til den?
ZoneAlarm har jeg brugt før, men det var ikke særlig glad for nogle bestemte programmer, heriblandt P2P programmer.
Jeg har spurgt andre steder, og jeg er blevet anbefalet Outpost Firewall Pro. Er der nogen som kender til den?
ZoneAlarm har jeg brugt før, men det var ikke særlig glad for nogle bestemte programmer, heriblandt P2P programmer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.