mboost-dp1
Alternativ til vmware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har allerede tjekket bochs hjemmeside, da jeg godt kendte det program. Det virker dog sidsygt kompliceret at opsætte, så det tror jeg ikke jeg gider. For øvrigt står der på deres hjemmeside at det ikke er kompatibelt med windows XP...
Køre pt vmware trial version, men det dør jo om ca. en måned :-(
Takker for jeres svar, jeg tror jeg bruger vmware den næste månedstid og så finder en gammel bærbar frem og installere win98 på den :-)
Køre pt vmware trial version, men det dør jo om ca. en måned :-(
Takker for jeres svar, jeg tror jeg bruger vmware den næste månedstid og så finder en gammel bærbar frem og installere win98 på den :-)
@ sKIDROw
LOL jeg tror ikke at de kan nå at læse alle deres emails igennem. Jeg kan huske jeg forsøgte at installere Bochs for et par år siden, og det virkede totalt umuligt. Det gider jeg overhovedet ikke begynde på igen, da det ikke virke nemmere nu. Det ser faktisk ikke rigtig ud til at der er sket meget med programmet siden den gang.
@ Fafler
Jeg er generelt imod at piratkopiere eller lave det lille trik du fortæller om, men det kan da godt være jeg finder på det om et par måneder når jeg skal ligge nye mp3'er ind :-) Takker for tippet...
LOL jeg tror ikke at de kan nå at læse alle deres emails igennem. Jeg kan huske jeg forsøgte at installere Bochs for et par år siden, og det virkede totalt umuligt. Det gider jeg overhovedet ikke begynde på igen, da det ikke virke nemmere nu. Det ser faktisk ikke rigtig ud til at der er sket meget med programmet siden den gang.
@ Fafler
Jeg er generelt imod at piratkopiere eller lave det lille trik du fortæller om, men det kan da godt være jeg finder på det om et par måneder når jeg skal ligge nye mp3'er ind :-) Takker for tippet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.