mboost-dp1

Alternativ til vmware

Gå til bund
Gravatar #1 - Wolly
6. maj 2004 12:00
Er der ikke nogen der kender et gratis alternativ til vmware.
Jeg sidder lige med min nye 3 telefon, og skal bruge windows til at overføre mp3 filer til den, og det kan kun gøres i windows :-( Det eneste emuleringen skal kunne er at læse harddiskene og bruge usb!
Gravatar #2 - amokk
10. maj 2004 09:26
ville nok smide windows ind på en anden partition, langt nemmere end at bruge vmware, og sætte en masse shit op for at det virker ordentligt.... plus det er hurtigere
Gravatar #3 - sKIDROw
10. maj 2004 09:49

Bochs er fri software.
Meeen den er ikke helt nem at gå til.
Du bliver nok nød til at STFW nogle gange før du får den til at virke.
Gravatar #4 - Fafler
10. maj 2004 11:52
Vmware trial version... virker 30 dage, så går du ind på deres side og signer til en ny prøve periode.

Jeg tror iøvrigt ikke bochs (og plex86, for at blive ved frie alternativer) understøtter USB.
Gravatar #5 - Wolly
10. maj 2004 16:04
Jeg har allerede tjekket bochs hjemmeside, da jeg godt kendte det program. Det virker dog sidsygt kompliceret at opsætte, så det tror jeg ikke jeg gider. For øvrigt står der på deres hjemmeside at det ikke er kompatibelt med windows XP...

Køre pt vmware trial version, men det dør jo om ca. en måned :-(
Takker for jeres svar, jeg tror jeg bruger vmware den næste månedstid og så finder en gammel bærbar frem og installere win98 på den :-)
Gravatar #6 - sKIDROw
10. maj 2004 18:03
#5 Wolly

Jep
Den kræver gerne en mindre fyrpasser eksamen... hehe
Det mente jeg også var vigtigt at advare dig imod... ;)
Har producenten iøvrigt ikke en adresse, du kan sende hatemail til?... hehe
Gravatar #7 - Fafler
10. maj 2004 18:03
#5: Du fornyer bare prøve licensen, når den udløber.
Gravatar #8 - Wolly
11. maj 2004 14:08
@ sKIDROw

LOL jeg tror ikke at de kan nå at læse alle deres emails igennem. Jeg kan huske jeg forsøgte at installere Bochs for et par år siden, og det virkede totalt umuligt. Det gider jeg overhovedet ikke begynde på igen, da det ikke virke nemmere nu. Det ser faktisk ikke rigtig ud til at der er sket meget med programmet siden den gang.

@ Fafler

Jeg er generelt imod at piratkopiere eller lave det lille trik du fortæller om, men det kan da godt være jeg finder på det om et par måneder når jeg skal ligge nye mp3'er ind :-) Takker for tippet...
Gravatar #9 - sKIDROw
11. maj 2004 14:25
#8 Wolly

Tror det er fordi det er et farligt område de bevæger sig rundt på.
Tror det er et sandt minefelt af patenter... ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login