mboost-dp1

Alternativ til Visio

Gå til bund
Gravatar #1 - Flaekiface
14. okt. 2009 08:44
Hej

Jeg leder efter et alternativ til Vision, som jeg hidtil har benyttet til at tegne procesdiagrammer (flowcharts). Nu har jeg fået et behov for at kunne præsentere disse diagrammer online. Så nu leder jeg efter et program som kan klare begge disse ting - tegne diagrammet og præsentere det i html eller lignende.
Programmet må også gerne have ekstra features så som "klik på kasse og tekst boks popper up".

Jeg har googlet en masse, uden den store succes. Derfor, er der nogen som kan hjælpe eller vise mig i den rigtige retning?

På forhånd tak!
/Mads
Gravatar #2 - fidomuh
14. okt. 2009 08:45
OmniGraffle!
Gravatar #3 - Flaekiface
14. okt. 2009 08:53
Ohhh, det skal dog være til Windows. Ellers tak for et godt bud!
Gravatar #4 - fidomuh
14. okt. 2009 09:19

Til Windows har jeg kun brugt Visio, og tbh saa synes jeg faktisk det er ret godt.

Det er taet paa at jeg foretraekker det over OmniGraffle, faktisk, selv til OS X :P
Gravatar #5 - Flaekiface
14. okt. 2009 09:24
Jo Visio er da også fint nok, jeg mangler bare præsentationsdelen. Når jeg har mange diagrammer som skal vedligeholdes og præsenteres online og de hver gang skal konverteres til jpg billeder og jeg manuelt skal mappe links til de enkelte kasser via Handy Image Mapper, bliver det en meget omstændigt omgang. Savner et program som har disse funktionaliteter indbygget.
Gravatar #6 - Stewart
15. okt. 2009 22:49
hmm... kan du ikk bare vælge "Save As Web Page" ?

giver det ikke samme resultat ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login