mboost-dp1
Adgang til System Filer Vista????
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Nu har jeg efter en hel del frustration kæmpet med at få adgang til at omdøbe en skide fil i min "C:\Program Files" mappe....
Har prøvet med "run->secpol.msc" og ændret nogen sikkerhedspolitiker der inde, har været i user management og mange andre steder. Men kan sq ikke få lov til at ændre et skide fil navn >(
Nogen som kender en måde at gøre det på, for jeg har givet op.
Har prøvet med "run->secpol.msc" og ændret nogen sikkerhedspolitiker der inde, har været i user management og mange andre steder. Men kan sq ikke få lov til at ændre et skide fil navn >(
Nogen som kender en måde at gøre det på, for jeg har givet op.
Jeg går ud fra at det er Win XP du snakker om.
Hvis filen er i brug kan du ikke omdøbe den.
Hvis du ved hvilket program filen hører til kan du lukke det program og så omdøbe filen. Det kan være du skal have fat i services under administration eller ctrl alt del.
En ting du også kan tjekke er om den bruger du er logget på med er lokal administrator.
Hvis filen er i brug kan du ikke omdøbe den.
Hvis du ved hvilket program filen hører til kan du lukke det program og så omdøbe filen. Det kan være du skal have fat i services under administration eller ctrl alt del.
En ting du også kan tjekke er om den bruger du er logget på med er lokal administrator.
"Jeg går ud fra at det er Win XP du snakker om."
Hvorfor går du ud fra at det er XP, når der står Vista?
Overskriften: "Adgang til System Filer Vista????"
"Jeg går ud fra at det er Win XP du snakker om."
Hvorfor går du ud fra at det er XP, når der står Vista?
Overskriften: "Adgang til System Filer Vista????"
DOH sorry, nej det så jeg så ikke, som du så rigtigt pointerer, jeg kravler lige tilbage i mit hul igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.