mboost-dp1

Plugin til WP

Gå til bund
Gravatar #1 - johanmw
23. jun. 2011 12:09
Jeg er blevet spurgt om jeg kan hjælpe en forening med et plugin til deres WordPress-side.

De skal kunne modtage en masse ansøgninger, hvor der skal svares på en række standard spørgsmål og skrives en smule tekst. Herefter skal de selv kunne trække alle ansøgningerne ud i en tabel, så det er nemt overskueligt. De vil altså kunne læse alle ansøgninger i et langt dokument, evt. sat op i en tabel.

Jeg havde tænkt mig at bruge en kontaktformular, med alle de felter der skal udfyldes, og så sende det til en mail. Men de er rimelig fast besluttet på at alle ansøgninger skal samles et sted.

Er der nogen der kender et plugin der har denne funktionalitet, eller skal jeg til at bygge noget fra bunden?

MVH
Gravatar #2 - JesperAndersen
23. jun. 2011 12:44
Prøv evt. at oprette dig og poste samme spørgsmål i det danske wordpress forum

Mvh. Jesper
Gravatar #3 - mfriis
23. jun. 2011 12:44
Nu ved jeg ikke hvor avanceret og integreret det skal være. Men en google spreadsheets formular kan alt det du skriver.

Den integrerer du så bare ind via en iFrame og så er du kørende.

Komplet med grafer, tabeller o.lign.

Det er en lavtekniske, hurtige og brugbare metode :)
Gravatar #4 - johanmw
23. jun. 2011 12:52
#3 Havde jeg slet ikke tænkt på. Det kigger jeg lige lidt ind i :)
Gravatar #5 - arntc
27. jun. 2011 11:14
Lav en formular som udfyldes og dataene gemmes i en tabel, derefter laver du i pluginets backend et fint lille udtræk af selv samme tabel, formateret som en table, som de kan c/p ind i excel. voilá.
Gravatar #6 - johanmw
28. jun. 2011 14:18
#5 ja, det var netop det jeg ville undgå, derfor mit spørgsmål :)

Jeg brugte Google SS, og det virker - men det er rimelig knoklet når vil implementere det ordentligt i wordpress. Men det er nu nok nemmere end skulle lave det hele selv. Og så er de vant til at arbejde med google docs.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login