mboost-dp1
Mysql Php Sort ASC/Desc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hejsa.
Jeg er i gang med at lave en simpel udskrift over kunder i min butik.
Jeg udskriver følgende felter, id, navn, tlf, email og adresse.
Når jeg klikker på f.eks navn, sorterer den i forhold til navn ASC. Men jeg vil gerne have den til at skifte mellem ASC og DESC når jeg klikker på overskriften navn igen. Hvordan gør jeg det?
Det er sikkert simpelt, men kan bare ikke lige regne det ud :)
Venlig Hilsen
Simon Duun
Jeg er i gang med at lave en simpel udskrift over kunder i min butik.
Jeg udskriver følgende felter, id, navn, tlf, email og adresse.
Når jeg klikker på f.eks navn, sorterer den i forhold til navn ASC. Men jeg vil gerne have den til at skifte mellem ASC og DESC når jeg klikker på overskriften navn igen. Hvordan gør jeg det?
Det er sikkert simpelt, men kan bare ikke lige regne det ud :)
Venlig Hilsen
Simon Duun
Og husk venligst at "sanitize" dine GET variabler, så internettet ikke skal trækkes med endnu webshop som ikke har styr på sikkerheden.
(forstår ikke engang hvorfor du vælger at lave en webbutik fra bunden... det er sateme svært og har store risici når der er bruger info gemt... jeg ville have snust til Drupal el. Joomla og købe en RIGTIG god bog om database-sikkerhed.... oh well... )
Og husk venligst at "sanitize" dine GET variabler, så internettet ikke skal trækkes med endnu webshop som ikke har styr på sikkerheden.
(forstår ikke engang hvorfor du vælger at lave en webbutik fra bunden... det er sateme svært og har store risici når der er bruger info gemt... jeg ville have snust til Drupal el. Joomla og købe en RIGTIG god bog om database-sikkerhed.... oh well... )
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.