mboost-dp1
Class/Note problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
#Class problem
Jeg har lavet et program i visual basic på visual studio 2012
Men jeg vil gerne vide for exempel en FileStream og en MemoryStream kan konverteres til en Stream, men hvordan laver jeg det på mine egne class?.
#Note problem
Hvordan laver man en note på flere linier?.
Jeg har lavet et program i visual basic på visual studio 2012
Men jeg vil gerne vide for exempel en FileStream og en MemoryStream kan konverteres til en Stream, men hvordan laver jeg det på mine egne class?.
#Note problem
Hvordan laver man en note på flere linier?.
MadsHaupt (1) skrev:Jeg har lavet et program i visual basic på visual studio 2012
Tag det nu ikke personligt, men du har brug for at få nogle grundlæggende principper omkring objektorienteret programmering på plads. Navnligt arv. Gør dig selv den tjeneste at læse op på det. Du vil f.eks. kunne finde det en myriade af forskellige steder på nettet og i diverse .Net bøger.
Lige her, nedarver Io.FileStream og Io.MemoryStream begge to Io.Stream. Derfor er de allerede Io.Stream klasser, så de skal ikke konverteres.
Læg mærke til hierakiet her:
System.Object
System.MarshalByRefObject
System.IO.Stream
System.IO.MemoryStream
og
System.Object
System.MarshalByRefObject
System.IO.Stream
System.IO.FileStream
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.