mboost-dp1

Lovligt at Hacke i USA

Gå til bund
Gravatar #1 - Hektor
7. aug. 2002 08:40
Whee ... så tager jeg til USA og bryder ind hos RIAA og MPAA og "kommer til" at ødelægge alle deres data, mens jeg undersøger, om de tilfældigvis har nogle af mine tekster liggende. Og så kan jeg ikke røres, for jeg er ophavsretshaver og er ikke ansvarlig for eventuel skade under mit forehavende.

Fed lov!
Gravatar #2 - Wiking
7. aug. 2002 09:00
FUCK DEM I NUM***
Gravatar #3 - Insight
7. aug. 2002 09:07
damm må se at få rettigheder på noget - skal da oxo til us og lave sjov :) ...

hvor ellers kan den slags ske . dejlige us WE LOVE YA
Gravatar #4 - idle
7. aug. 2002 09:14
De er altså sommetider - ehhh, nej nærmest hele tiden - lidt underlige i hovedet derovre...

/idle
Gravatar #5 - Deternal
7. aug. 2002 09:45
omg, lobbies der nu for at gøre det lovligt at svindle og spilde båndbredde - lækkert nok. TAK MUSIK INDUSTRI!

Hvis det bliver lovligt at hacke i USA vil en hver der kan programmere jo bare sige at de checkede om de havde stjålet noget af deres kode :( Men som så meget andet bli'r dette måske også en særregel for musikbranchen - den er jo hellig eller noget.
Gravatar #6 - Hektor
7. aug. 2002 09:48
#5 Deternal:
"One nation under the Deity of your choosing, if any, indivisible, with liberty and justice for all who can afford it."
Gravatar #7 - Uranium_Deer
7. aug. 2002 09:55

Ik' for noget... men det er nok anden eller tredje gang det bliver postet på newz :)
Gravatar #8 - annoia
7. aug. 2002 09:57
"Anyone willing to give up a little privacy for a little security deserves neither"
Gravatar #9 - SnoTz
7. aug. 2002 10:06
"They sucked his brains out"

- Commander Razak
Gravatar #10 - Hektor
7. aug. 2002 10:50
If pro is the opposite of con, the opposite of Progress would be ...
Gravatar #11 - Raenil
7. aug. 2002 10:52
"Det bedste bevis på intelligent liv i rummet er at de ikke har besøgt os endnu!"
-Bill Watterson i en Steen og Stoffer.

(Er vi inde i en "Hvem kan flest citater" runde? Plejer citater ikke at være noget man fyrer af, når man ikke selv har noget klogt at sige?)
Gravatar #12 - IceHunter
7. aug. 2002 11:14
<STRONG>#11</STRONG>

Nej, citater plejer at være noget man bruger når man mener en anden har formuleret det man mener, men sagt det på en bedre måde end man selv er i stand til.
Om det så er relevant for en diskussion er noget andet ;)

<STRONG>"Spacebattles, Spacebattles, Spacebattles, that's all the studio ever want - spacebattles. That's not what StarTrek is about." </STRONG>
Gene Roddenberry.
Gravatar #13 - Raenil
7. aug. 2002 11:24
<STRONG>#12</STRONG>

"Forskellen er, at der her bruges Ph-neutralt demoraliseret vand som påføres og fjernes igen uden spænding på printet. "
-Mobilsiden.dk

Det interessante er her, at mobilsiden mener at vand uden moral er bedst til at rengøre printplader i mobiltelefoner med :-)

(Nåe ja, knap så relevant og en smule OT)
Gravatar #14 - supermother
7. aug. 2002 11:42
Den her nyhed har da snart været postet en milliard gange, eller er det mig der tager fejl, var det ikke snart en ide at de der newz-admin, eller hvad det nu er de kalder sig selv, vågner lidt op
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login