mboost-dp1
WTS 85 DK CHEAP!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Helt konkret, er det 7. tal stortset altid kendt, da det er begrænset også, men...Alrekr (48) skrev:Mig bekendt er det da kun det sidste ciffer som kan regnes ud, hvor de tre første, sammen med fødselsdatoen, bruges til at beregne det sidste?
kender man ciffer 1-8, og man kender kønnet - så er der ikke ret mange legale komboer igen.
Fx kan jeg sige at for begges vedkommende er der 4 gyldige kombinationer. når man kender deres første 8 cifre og deres køn.
Nå ja, nu har jeg jo været arrogant at antage at både Henrik og Anders er født som hankøn. Det kan man jo ikke altid garantere - meeen mon ikke det er forholdsvist sikkert, ellers øges antallet af "legale" kombinationer til 8.Alrekr (52) skrev:Åh ja, glemte helt det med kønnet..
Hvilket stadig ikke er noget der kræver ret meget for at få igennem et par sløve skrankepassere i kommunen, eller lign - hvis man skal skifte adresse.
I henhold til vore regler for forummet, hvor vi ikke tillader offentliggørelse af personlige oplysninger direkte i vore fora uden samtykke, er informationerne blevet fjernet.
terracide (60) skrev:.oO(Spekulerer på om jeg får en mail fra politiet der udbeder sig kundeoplysninger på IP'et brugt i post #0 i nærmeste fremtid nu...kunne være meget morsomt...)
Man kan jo kun håbe at fjolset har brugt sin egen eller sit arbejdes internetforbindelse.
Cloud02 (62) skrev:Man kan jo kun håbe at fjolset har brugt sin egen eller sit arbejdes internetforbindelse.
Det er ofte muligt at få spor, selv om vedkommende ikke har gjort dette...f.eks. selv på et ubeskyttet WiFi lader efterlader mange deres MAC-adresse i DHCP serveren...der er dog en del andre muligheder også.
Men så langt vil datatilsynet nok ikke gå.terracide (63) skrev:Det er ofte muligt at få spor, selv om vedkommende ikke har gjort dette...f.eks. selv på et ubeskyttet WiFi lader efterlader mange deres MAC-adresse i DHCP serveren...der er dog en del andre muligheder også.
De vil nok bede om IP fra newz og så bede om adresse fra udbyder, hvis det er muligt og det er endda hvis de rent faktisk vil gøre noget ud af det.
Jeg ved ikke hvor seriøse de er med sådanne klager.
#67 ikke mange, men jeres "system" er vel egentligt ganske åbent for griefing.
Der er vel intet der forhindrer mig i at tage min dårlige ven Hans Lars' wow chars og lave et falsk salg herinde.
Resultatet ville blive en tråd på nettet der hænger hans lars ud, et samlet sted hvor alt omkring ham er samlet (på godt og ondt) samt at hans accounts måske bliver banned hos blizzard (vel inklusiv hans andre blizzard spil?)
At OP så går amok med følsom persondata må dog siges at være et ret tåbeligt forsøg på at stoppe det :)
Der er vel intet der forhindrer mig i at tage min dårlige ven Hans Lars' wow chars og lave et falsk salg herinde.
Resultatet ville blive en tråd på nettet der hænger hans lars ud, et samlet sted hvor alt omkring ham er samlet (på godt og ondt) samt at hans accounts måske bliver banned hos blizzard (vel inklusiv hans andre blizzard spil?)
At OP så går amok med følsom persondata må dog siges at være et ret tåbeligt forsøg på at stoppe det :)
#69 Nej hvis man fra medlemmernes side vælger at deltage i det gang på gang så er der jo af gode grunde intet at gøre ved det.
Formålet var heller ikke at få nogen til at stoppe, men at give en smule stof til eftertanke.
Man må vel sige det er en smule nemmere at ødelægge en dag (eller flere) ved at poste herinde end ved at slå ham ned på gaden. Det kan tilmed gøres anonymt.
Formålet var heller ikke at få nogen til at stoppe, men at give en smule stof til eftertanke.
Man må vel sige det er en smule nemmere at ødelægge en dag (eller flere) ved at poste herinde end ved at slå ham ned på gaden. Det kan tilmed gøres anonymt.
mfriis (70) skrev:Nej hvis man fra medlemmernes side vælger at deltage i det gang på gang så er der jo af gode grunde intet at gøre ved det.
Dte problem du omtaler i #68 har da intet at gøre med om der er nogen som kommenterer i tråden:
mfriis (68) skrev:
Det eneste som kan forhindre det er ved at staff bruger 10 minutter på at checke hvert eneste indlæg.
Hvis nogen laver en falsk salgstråd for at hænge en anden ud, og den ramte kommer til os, vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at få ram på den skyldige. Vi vil, om muligt, også overfalde ham på åben gade med et bat. Det mangler jo bare.
Og det må I gerne quote os for.
Og det må I gerne quote os for.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.