mboost-dp1
WoW Account sælges ! ! !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Shadow priest som bruger mørk magi til at besejre sine fjender
Så dette på vej hjem med DSB, i deres "Ud og Se" magasin... Tænkte det ville være lige noget for jer :)
Tjek side 30!
http://ipaper.ipapercms.dk/DSB/udogse/2011/12/
Armory link. Bemærk også benediction som der nævnes i artiklen.
Så dette på vej hjem med DSB, i deres "Ud og Se" magasin... Tænkte det ville være lige noget for jer :)
Tjek side 30!
http://ipaper.ipapercms.dk/DSB/udogse/2011/12/
Armory link. Bemærk også benediction som der nævnes i artiklen.
Jeg tror, I misforstår OP. Han har set en salgsannonce i Ud & Se, som han gerne vil dele med holdet, fordi han synes, det kunne være god lulz at give sælgeren den sædvanlige, patenterede Newz.dk-behandling.
Så deeet.
Så deeet.
LinguaIgnota (5) skrev:Jeg tror, I misforstår OP. Han har set en salgsannonce i Ud & Se, som han gerne vil dele med holdet, fordi han synes, det kunne være god lulz at give sælgeren den sædvanlige, patenterede Newz.dk-behandling.
Så deeet.
Jeg tror du har ret. Men det altså lidt svært at latterliggøre en, der vil sælge en wow account i Ud & Se til 5.500, mere end han allerede er.
Danish Dude (12) skrev:Nej... men rimelig sørgeligt!
Nej, det her er sørgeligt:
http://i93.photobucket.com/albums/l68/TTFN_2006/s3...
Hvor sørgeligt er det ikke at få skrevet 'than' i stedet for 'then'?!
Danish Dude (12) skrev:izym (11) skrev:Det er skam ikke ualmindeligt.
Nej... men rimelig sørgeligt!
Det betyder han har brugt 11,05023% af de 6 år på WoW. Det svarer til 2,652054795 timer om dagen.
Til sammenligning jeg har selv brugt 23,3333% af mit liv på WoW om dagen over en tid på 5 år, det bliver dog mindre hvis jeg tæller alle 7 år med, og der er mange med mere end mig, og så selvfølgelig endnu flere end ham.
2,65 timer om dagen er næsten sørgeligt hvis han har spillet "seriøst" med han har slået "verdensrekorder", hvilket jeg tvivler på som sådan da jeg aldrig har hørt om ham.
All in all... Unimpressed og en absolut hjernedød pris, der slet ikke hører hjemme.
2,65 timer om dagen .... I gennemsnit!
Jeg kan snildt sidde 4-5 timer og game, men det sker sjældent mere end en gang om ugen ...
Hvis man ikke tæller arbejde med, så tror jeg ikke engang at jeg sidder ved computer/tablet mere end 2,5 timer om dagen!...
Jeg kan snildt sidde 4-5 timer og game, men det sker sjældent mere end en gang om ugen ...
Hvis man ikke tæller arbejde med, så tror jeg ikke engang at jeg sidder ved computer/tablet mere end 2,5 timer om dagen!...
Ronson (15) skrev:Det er vel ikke mere sørgeligt end at bruge 2,65 timer om dagen på det der newz.dk?
Det er ikke sørgeligt..
Det er fordi WOW har sådan et koncept med at man skal betale for fuld access. Det er ikke sådan at man betaler for hvor meget man bruger det, men man betaler bare et beløb, og så må man spille så meget man vil.
Det er ikke et ukendt koncept, jeg kender det selv fra buffeter, hvor man betaler et beløb, og så har du ubegrænset adgang.
Og i min relation, får jeg også selv den tilgang at det fandeme ikke er mig de skal tjene penge på. Så i virkeligheden er der tale om en person der virkelig vil havde noget for sine penge. Det kan man vel ikke andet end at respektere?
Og når WOW i forvejen er et fuldtidsarbejde, så har man jo ikke så mange penge at gøre med.
Korrekt. Af side 28 fremgår at artiklen er baseret på annoncer i Den Blå Avis. Så vedkommende har sat sin account til salg i Den Blå Avis. Og man må vel sige at Den Blå Avis er et rimeligt sted at sætte noget til salg næsten uanset hvad man vil sælge.Clauzii (9) skrev:Det er en artikel skrevet af Ud&Se, ikke en annonce.
Udover dit og dat synes jeg sgu det er meget sjovt fundet på, at lave historier baseret på brugtannoncer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.