mboost-dp1
Wow acc sælges, 2x85 +2x80
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej alle sammen!
Jeg sælger min world of warcraft account da jeg ikke længere bruger den så meget.
På selve wow accounten har jeg 2 i lvl 85, begge alliance
Den ene er en deathknight. Dens ilvl er på 359 som DPS og 359 som tank. Den har også fuldt PvP gear med 3400 resil. Den har 310 % mount og 17k guld. Den har også herbalism og inscription i 525.
Den anden er en druide. Dens ilvl er på 354 som tank. Den har 280 % mount og 4k guld på sig. Den har clearet næsten alle normal bosser så det vil være nemt at finde en gruppe.
Udover dette så har jeg en masse hairlooms, justice points og lignende så man hurtigt kan levele en ny char op. Der er også alts på en anden server hvor, en lvl 80 Paladin + en lvl 80 warlock.
På battle.net accounten er der også diablo 2 ex, warcraft 3 ex, og der er også en anden wow account, dog uden nogen værdi.
Kan vise frem ingame hvis det er, og du får alle oplysningerne som du skal bruge (billede af ID og lignende). Du kan også få min bopæl og tlf nummer hvis du vil være sikker.
Bud modtages gerne og information gives gerne bare spørg :)
Jeg sælger min world of warcraft account da jeg ikke længere bruger den så meget.
På selve wow accounten har jeg 2 i lvl 85, begge alliance
Den ene er en deathknight. Dens ilvl er på 359 som DPS og 359 som tank. Den har også fuldt PvP gear med 3400 resil. Den har 310 % mount og 17k guld. Den har også herbalism og inscription i 525.
Den anden er en druide. Dens ilvl er på 354 som tank. Den har 280 % mount og 4k guld på sig. Den har clearet næsten alle normal bosser så det vil være nemt at finde en gruppe.
Udover dette så har jeg en masse hairlooms, justice points og lignende så man hurtigt kan levele en ny char op. Der er også alts på en anden server hvor, en lvl 80 Paladin + en lvl 80 warlock.
På battle.net accounten er der også diablo 2 ex, warcraft 3 ex, og der er også en anden wow account, dog uden nogen værdi.
Kan vise frem ingame hvis det er, og du får alle oplysningerne som du skal bruge (billede af ID og lignende). Du kan også få min bopæl og tlf nummer hvis du vil være sikker.
Bud modtages gerne og information gives gerne bare spørg :)
Ro på venner, dette er blevet håndteret i den anden tråd... :D
http://newz.dk/forum/wow-account-salg/wow-acc-sael...
/thread
http://newz.dk/forum/wow-account-salg/wow-acc-sael...
/thread
Intro
Denne løgsuppe er utrolig nem at lave i en travl hverdag.
Fremgangsmåde
Pil løg og hvidløg. Skær løg i tynde strimler og hak hvidløg fint. Kom det i en gryde med olivenolie, og svits et par minutter.
Kom vand, bouillon, timian og laurbærblad i gryden. Lad suppen koge ved svag varme i 20 minutter under låg. Smag til med salt, peber og fløde.
Lun flutene på brødristeren.
Serverer løgsuppen med de lune flutes til.
Tip
Hvis du ønsker retten ekstra fedtfattig, kan du sagtens undlade fløden.
Energifordeling
331 Kcal pr. kuvert
F: 13 g, P: 9 g, K: 47 g, KF: 4 g
662 Kcal (68 Kcal/100 g)
Denne løgsuppe er utrolig nem at lave i en travl hverdag.
Fremgangsmåde
Pil løg og hvidløg. Skær løg i tynde strimler og hak hvidløg fint. Kom det i en gryde med olivenolie, og svits et par minutter.
Kom vand, bouillon, timian og laurbærblad i gryden. Lad suppen koge ved svag varme i 20 minutter under låg. Smag til med salt, peber og fløde.
Lun flutene på brødristeren.
Serverer løgsuppen med de lune flutes til.
Tip
Hvis du ønsker retten ekstra fedtfattig, kan du sagtens undlade fløden.
Energifordeling
331 Kcal pr. kuvert
F: 13 g, P: 9 g, K: 47 g, KF: 4 g
662 Kcal (68 Kcal/100 g)
TherkelMJ (15) skrev:tror ik det er hvidløg men derimod timian der kommer til at give mest smag =)
Der er ikke noget der slår laurbærblade. Et enkelt laurbærblad kan nemt ødelægge 5 kg kød.
TherkelMJ (13) skrev:#12
alt er 1:1 (baseret påvægtmasse ikke antal) =)
apkat (23) skrev:Eh studerende? Fandme ikke meget kød da? Kød-suppe?
Gulerødder og løg i større mængder end kød, blendet til samme størrelse som hakket oksekød - når man blander det med rødvin, grøntsagsbuillon, oksekødkraft, andebuillon, rødvin, tomatpasta, salt, peber, paprika, hvidløg og laurbærblade, og det hele koges ind i løbet af 2-3 timer, så smager det faktisk ekstremt godt. Også selvom man lever af SU :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.