mboost-dp1
Wow Acc. 2x85, 1x80, guildmaster, 9 heirlooms -- 500,-
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger min WoW account billigt da jeg ikke gider spille mere.
Jeg sælger den billigt da jeg bare vil af med den og bare synes en anden skulle have glæde af den....
Der er ikke det vile på den, men lidt er der da.... Accounten indeholder følgende...
Lvl 85 Shaman (den der er spillet mest på)
Lvl 85 Rogue
Lvl 80 Priest
Derudover er der en lvl 66 Paladin, lvl 64 Deathknight, lvl 53 hunter
Og ja en bunke andre low lvl chars.....
De er alle i samme guild og Grisha er Guildmaster ;-)
Så der er mulighed for at bygge på sin egen guild eller bruge den som bank, der er 4 guild bankslots og guilden er lvl 2 (tæt på 3)
Der er 9 heirlooms...
2xdagger, 2H sværd, 1H sværd, Leather(melee) shoulders+chest, Cloth shoulders+chest, Gun
Priest har epic flying, de andre mener jeg kun har normal.....
Men alt i alt en god acc. med guild og heirlooms.....
Guilden hedder "Dancing bumblebees" og det er på bloodhoof
Er vist en 14 dages spilletid på
Sælger den for 500,- i en hurtig handel.....
Det er billigere end spillet og de 3 udvidelser tilsammen.....
Skriv på [email protected]
Jeg sælger den billigt da jeg bare vil af med den og bare synes en anden skulle have glæde af den....
Der er ikke det vile på den, men lidt er der da.... Accounten indeholder følgende...
Lvl 85 Shaman (den der er spillet mest på)
Lvl 85 Rogue
Lvl 80 Priest
Derudover er der en lvl 66 Paladin, lvl 64 Deathknight, lvl 53 hunter
Og ja en bunke andre low lvl chars.....
De er alle i samme guild og Grisha er Guildmaster ;-)
Så der er mulighed for at bygge på sin egen guild eller bruge den som bank, der er 4 guild bankslots og guilden er lvl 2 (tæt på 3)
Der er 9 heirlooms...
2xdagger, 2H sværd, 1H sværd, Leather(melee) shoulders+chest, Cloth shoulders+chest, Gun
Priest har epic flying, de andre mener jeg kun har normal.....
Men alt i alt en god acc. med guild og heirlooms.....
Guilden hedder "Dancing bumblebees" og det er på bloodhoof
Er vist en 14 dages spilletid på
Sælger den for 500,- i en hurtig handel.....
Det er billigere end spillet og de 3 udvidelser tilsammen.....
Skriv på [email protected]
acoustika (4) skrev:Er selv medlem
Det er så synd for dig. Jeg kan med stolthed erklære at min faktisk ligger over gennemsnittet, ikke meget men den gør det.
Fordi der på den wiki side nederst står hvad man kan forvente gør det skam ikke lovligt, jeg ville personligt politi anmelde vedkommende der delte mine oplysninger ud uden tilladelse...
Selv wiki siden er sat op som et lokkefæle, øverst står der en seris tekst der 'lokker' folk til at bruge newz til det, jeg så først den nederste tekst anden gang..... og det gør det skam ikke lovligt.....
Selv wiki siden er sat op som et lokkefæle, øverst står der en seris tekst der 'lokker' folk til at bruge newz til det, jeg så først den nederste tekst anden gang..... og det gør det skam ikke lovligt.....
acoustika (19) skrev:nej jeg tager jacob istedet han delte alle mine personlige oplysninger, adr. tlf nr osv....
Den holder 100% fb linket gjorde nok ikke
Han har ikke delt noget der ikke var frit tilgængeligt. BUHU
Men kodus for at blive ved med at kommentere. der er mange der bare kaster deres account og så smutter fra tråden
Det kunne være sjovt at se hvad retten vil sige om at jeg deler informationer som du netop selv har offentliggjort på newz.
Det kunne være sjovt at se hvad retten vil sige om at jeg deler informationer som du netop selv har offentliggjort på newz.
Jakob Jakobsen (23) skrev:Det kunne være sjovt at se hvad retten vil sige om at jeg deler informationer som du netop selv har givet mig.
Gav dem ikke du søgte dem aktivt og delte og hvad afsyedførte det
SlettetBruger (24) skrev:LOOK OUT! HE HAS A GUN!
At i begynder at inddrage 3. personer der intet har med det at gøre.... der er nemlig flere i landet med mit navn og det er ikke mig..... xtra guf
hvad sker der for vores sms kæde? synes ik jeg har fået en besked om at der var kommet en ny wow tråd =)
500 kroner for WoW med alle udvidelser (2x75+182+189=521), er det ikke næsten brugt prisen på spillet? Kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt eller brud på EULA at sælge et brugt spil. EBGames laver en fin forretning på det.
Havde det været okay hvis han havde slettet chars?
Hvis man er inspireret af Søren Kierkegaard, er man godt nok fucked up.
Jeg ville meget gerne oprette en artikel om ham (med alle de personlige oplysninger) på kynz, men jeg har ikke tid, da jeg har eksaminer de to næste dage.
Jeg ville meget gerne oprette en artikel om ham (med alle de personlige oplysninger) på kynz, men jeg har ikke tid, da jeg har eksaminer de to næste dage.
mFriis (37) skrev:500 kroner for WoW med alle udvidelser (2x75+182+189=521), er det ikke næsten brugt prisen på spillet? Kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt eller brud på EULA at sælge et brugt spil. EBGames laver en fin forretning på det.
Så vil man være ved at være der, men du har lavet en aftale mellem Blizzard og dig. Dvs. du accepterer at spillet(cdkey) giver dig adgang til at leje en personlig account, hvorpå alt er blizzards ejendom og du blot lejer adgangen til det.
Mener det er ude i sådan noget hen ad det vi er ude i.
TherkelMJ (34) skrev:hvad sker der for vores sms kæde? synes ik jeg har fået en besked om at der var kommet en ny wow tråd =)
http://www.erderennywow-salgstrådpånew... ?
Jeg vil også politianmeldes:
FaceBook
DK-Hostmaster
Linkedin
Soundcheck
Og det vil I også - så kom igang med at reposte.
Hvis nok af os bliver anmeldt, så slår vi måske en slags rekord og kommer i Go' Morgen Danmark.
DK-Hostmaster
Soundcheck
Hvis nok af os bliver anmeldt, så slår vi måske en slags rekord og kommer i Go' Morgen Danmark.
LinguaIgnota (42) skrev:Jeg vil også politianmeldes:
DK-Hostmaster
Soundcheck
Jonasee (43) skrev:LinguaIgnota (42) skrev:Jeg vil også politianmeldes:
DK-Hostmaster
Soundcheck
DK-Hostmaster
Soundcheck
Jonasee (43) skrev:LinguaIgnota (42) skrev:Jeg vil også politianmeldes:
DK-Hostmaster
Soundcheck
Daniel-Dane (44) skrev:Jonasee (43) skrev:LinguaIgnota (42) skrev:Jeg vil også politianmeldes:
DK-Hostmaster
Soundcheck
DK-Hostmaster
Soundcheck
Arj! Jeg har ikke engang lokket nye til fra DBA og så går jeg glip af en salgstråd?
Anyhow, politianmeld mig ENDELIGT for at citere Lingu :P
DK-Hostmaster
Soundcheck
Jeg ville også være en del af noget.
For at citere Lingu.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.