mboost-dp1

[WoW] 85 Resto Shaman med Invincible

Gå til bund
Gravatar #1 - Fro0p
16. jan. 2011 20:46
Forord
Efter at fået problemer med mit nuværende guild som gør jeg ikke kan raid, har jeg valgt at quit WoW.

Jeg vil gerne understreje at jeg IKKE er original owner. Jeg ved hvem personen er (købte accounten gennem en ven til ham).
Accounten har linket en authenticator til den og det er derfor jeg vil gøre denne trade "hånd til hånd", da jeg ikke kan få authenticatoren af account uden meget information.

Accounten
Selve accounten har en meget høj værdi. Accounten har en 85 resto shaman (horde), 71 hunter (alliance) og en 62 paladin (alliance). Alle 3 er på forskellige realms.

Shamanen er som sagt level 85, og speccet resto. Resto gear kan desuden nemt bruges til Elemental hvis man ønsker dette.
Den har 75+ pets, ~60k gold, 69 mounts (deriblandt Invincible, Amani Warbear, Grand Black War Mammoth og Sandstone Drake (har også recipe til Sandstone Drake)).
7.7k achievement points.. Ikke noget jeg har gået meget op i må jeg sige, og det ville være meget nemt at skaffe ~9k da mange af de "svære" achievements er lavet. Har dog fået Realm First: Lich King HC 25 og grindede Wintersaber Trainers til exalted da den var alliance.
Har fuldt T6, Val'anyr (legendary healing mace fra WotLK), 4 BoE epics som kostede ~50k i alt. Har også 35+ exalted achievments hvoraf mange af dem er relativt svære og man kan nemt komme op på 45 hvis man gider.
Dens current gear er ikke noget at prale af da jeg ganske enkelt ikke har haft lyst til WoW, men med et par heroics kan man nemt få dens item level godt op da den allerede har 6 iLvl 359 items (har iLvl 344 lige nu, med fuldt heroic vil det dog være 350)

Billeder af accounten
http://imgur.com/a/8QTev

Om handlen
Som sagt skal den sælges face-to-face, hvor jeg tager pengene kontant og giver køberen authenticator og det nødvendige information. Hvis det er muligt (som det nu nok er) vil jeg også lade køberen ændre password, email osv. mens jeg er der. Jeg kan bevise vha. ID at jeg ikke er den originale ejer.
Det betyder, at jeg på ingen mulig måde (uden en masse information og hans ID) kan få accounten tilbage.
Der skal også lige siges at jeg har bundet accounten til en Battle.net account, og det gør det blot endnu sværer at få den igen.

Jeg er godt klar over jeg er ny her, og det gør mig sikkert mindre troværdig for mange, men jeg har postet her og på mange andre danske virtuelle trading forums da handlen jo som sagt skal gøres face-to-face.
Denne topic blev også posted på:
Gamereactor - http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=8&threa...
Hardwareonline - http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=29&...

Hvis du har spørgsmål eller bare vil slå en handel af så skriv her eller kontakt mig på MSN.
Kontakt: [email protected] (MSN)
Gravatar #2 - jeldtoft
16. jan. 2011 20:50
Link til wow armory?
Gravatar #3 - fjols
16. jan. 2011 20:53
Fundet

Nu kommer han da af med kontoen ;)
Gravatar #4 - OpenSourceCookieKid
16. jan. 2011 20:54
fjols (3) skrev:
Fundet

Nu kommer han da af med kontoen ;)

Another one bites the dust..
Gravatar #5 - MiniatureZeus
16. jan. 2011 20:56
omkring 8 minutter.. Det er da ny rekord, endda uden hjælp fra terra..
Bravo drenge, men lad os dog om den kan komme under de 5 minutter!
Gravatar #6 - fjols
16. jan. 2011 20:58
Man skal jo lige nå at opdage tråden først ;)
Gravatar #7 - Fro0p
16. jan. 2011 20:58
#3: Kunne ikke se hvorfor det var nødvendigt?
Gravatar #8 - Imperial
16. jan. 2011 21:01
kp12dk (7) skrev:
¨

Du skulle nok lige have søgt efter nogen andre Wow account tråde inden du valgte at poste dit fjols.
Gravatar #9 - Slettet Bruger [2433108444]
Jo din narhat. Følg reglerne en anden gang
Gravatar #10 - Jakob Jakobsen
kp12dk (7) skrev:

Så prøv at se samtlige tidligere WOW-salgstråde.

Kun en tåbe tjekker ikke vandet for hajer.
Gravatar #11 - fjols
16. jan. 2011 21:02
Har du overhovedet sat dig ind i det forum du prøver at sælge på?

HINT

Det er almen kendt herinde at folk der bare opretter en konto for at sælge deres bras og så skride igen ikke bliver specielt godt modtaget.
Gravatar #12 - LinguaIgnota
16. jan. 2011 21:02
Nødvendigt var det vel ikke - men det var sgu da meget sjovt, ikk'? Eller måske ikke så meget for dig, men du blev i det mindste en erfaring rigere.

Såeh, har du ellers andet, du vil sælge?
Gravatar #13 - Fro0p
16. jan. 2011 21:04
Undskyld hvis jeg trådte jer over tæerne, var ikke min mening.
Gravatar #14 - vandfarve
16. jan. 2011 22:12
kp12dk (13) skrev:
Undskyld hvis jeg trådte jer over tæerne, var ikke min mening.

Uden at jeg nødvendigvis udtaler mig på vegne af nørderne herinde (oh yeah, det er positivt ment), så er der visse uskrevne og utalte regler, som man bare ikke bryder.

Vores community er fuldstændigt ligeglade om spørgsmålet, hvorvidt en handling var nødvendig eller ej. Det kunne de ikke tænke mindre over.

Du brød en af reglerne, og du er i det mindste blevet godt behandlet, mens du er blevet irettesat. Læs gerne de andre tråde, for det kan (desværre) blive en del grimmere.

Hvis jeg skal være ærlig, så skal du nok skynde dig at kontakte Blizzard og forklare miseren, med mindre du gerne vil miste kontoen. Forklaringen må være op til dig...
Gravatar #15 - vandfarve
16. jan. 2011 22:13
Forresten, du skal have noget street cred:

Pæn salgsannonce med næsten alle de relevante informationer. Du har virkelig givet dig tid til at skrive den. Det skal du have.

4 kokkehuer herfra.
Gravatar #16 - fjols
16. jan. 2011 22:15
Han har også sagt mange gange undskyld til mig i privatbeskeder og spurgt hvordan jeg fandt hans armory link.

Man sidder jo næsten og håber at han ikke får sin konto bannet nu.
Gravatar #17 - OpenSourceCookieKid
16. jan. 2011 22:19
fjols (16) skrev:

Man sidder jo næsten og håber at han ikke får sin konto bannet nu.

Ja, det gør man faktisk.
Gravatar #18 - Norrah
16. jan. 2011 22:25
Vil lige understrege at jeg syntes at kp12dk har forholdt sig på en ganske respektabel måde. Modsat alle andre sælgere vi nogensinde har set, så har sælger da ikke lagt skjul på noget, alle risiciere er lagt på bordet.

Jeg ved ikke om jeg går ind for en irretesættelse af lige netop denne salgsannonce?
Han burde næsten belønnes! - Selvom det at slippe af med sin wow konto burde være beløning nok i sig selv.
Gravatar #19 - vandfarve
16. jan. 2011 22:31
I så fald, så følger den anden halvdel af mit indlæg, som jeg besluttede mig for at slette:

Skriv til Blizzard og sig, at du er blevet gjort opmærksom på tråden af en god ven, og at du ikke selv er OP'er, men at én har udført spøgen i mod dig.

Nævn en tilfældig WoW-bruger, som du har været oppe at toppes med, og som godt kunne tænkes at gøre livet surt for dig ved at sætte kontoen til salg.

Jeg har ikke selv arbejdet for Blizzard, men det kunne tænkes, at de ville lytte til dig, hvis du er proaktiv og gør noget selv. En lille hvid løgn skader ikke. Så meget.
Gravatar #20 - MiniatureZeus
16. jan. 2011 22:36
Flot din tosse.. Hvis han linker til tråden, så linker han også til dit indlæg..
Gravatar #21 - Norrah
16. jan. 2011 22:46
#20 Som blot beviser hvor indsigtsfulde vi er, og hvor gennemført denne spøg er, da den er over engineered - her hentyder jeg til den gode dialog som er skabt med et meget direkte formål - til at stimulere frygten i offeret.

Eller måske har ham der har lavet spøgen i virkeligheden fået kolde fødder da han kun ønskede at offeret skulle modtage en masse henvendelser om salg, og da det går op for ham at han står til at miste konto'en så spreder panikken sig.

Der er flere muligheder.
Gravatar #22 - vandfarve
16. jan. 2011 22:47
MiniatureZeus (20) skrev:
Flot din tosse.. Hvis han linker til tråden, så linker han også til dit indlæg..

Jeg har lige set Inception og fik gode ideer.
Gravatar #23 - Norrah
16. jan. 2011 22:48
#22 Men så skal det jo være et link i et link at du giver ham ideen?
Gravatar #24 - vandfarve
16. jan. 2011 22:50
Norrah (23) skrev:
#22 Men så skal det jo være et link i et link at du giver ham ideen?

By the way, skal du ikke ændre din signatur?
Gravatar #25 - Norrah
16. jan. 2011 22:52
#24 Nej.
Gravatar #26 - vandfarve
16. jan. 2011 22:53
Norrah (25) skrev:
#24 Nej.

Og er der nogle helt særlige og yderst konkrete årsager til, at du ikke gider at bruge citatfunktionen?

Just curious.
Gravatar #27 - Norrah
16. jan. 2011 22:59
Det er vel ikke nødvendigt når man laver en direkte opfølgning af et indlæg i sin helhed?
Gravatar #28 - fjols
16. jan. 2011 22:59
Nemlig.
Gravatar #29 - vandfarve
16. jan. 2011 23:00
Aha!
Gravatar #30 - Chewy
16. jan. 2011 23:06
Til at starte med. Som de fleste af jer ved så nyder jeg en "god" WoW salgstråd lige så meget som en hvilken som helst af jer andre.
Ikke fordi at jeg har en eller anden form for sadistisk glæde ved at se andre folk miste deres (i deres øjne) ejendom. Men fordi at den notoriske dråbe faldt for lang tid siden.. "Glæden" finder jeg ved de efterfølgende kommentare og jokes fra de faste brugere af siden...

Med det sagt, så kan jeg (lige som andre brugere her i tråden) godt se at kp12dk nok liggere nærmere gråzonen end nogen andre sælgere vi har set.
Det fik mig til at tænke, og jeg er nået til følgende løsning på problemet.

For det første, så lad alle brugere der har været brugere på siden i længere tid end X, samt har en karma der er bedre end Y, få muligheden for at markere en WoW salgstråd som en, ja, WoW salgstråd.... (eller måske istedet for lade admin udvælge nogle brugere der får muligheden)

Derefter så sørg for at der på siden til oprettelse af nye brugere står noget ala: "Hvis du i forbindelse med oprettelse af en bruger på denne side, har til formål at sælge din WoW konto. Så bedes du på forhånd gennemse denne liste over tidligere WoW salgstråde (her skal så være et link til en liste over samtlige WoW salgstråde der er markeret som sådan). Alt salg af WoW kontoer eller lignende sker på eget ansvar..."

Dette vil højst sandsynligt medfører at fald i antallet af totale WoW salgstråde, men tilgengæld vil de personer der ender med at sætte deres kontoer til salg via newz ikke havde nogen undskylning for at brokke sig over at de mister deres konto..

Hva siger i??
Gravatar #31 - NightZtorm
16. jan. 2011 23:10
BORING!!!
Gravatar #32 - vandfarve
16. jan. 2011 23:15
Chewy (30) skrev:
Hva siger i??

Rigtig god idé, men jeg tror kun, at det vil medføre færre tråde og ikke færre rants.

Du kender jo brugerne. De vil gøre alt for at sparke til folk, der ligger ned. Heck, jeg gør det endda selv i ny og næ. Heck-heck, folk har selv gjort det med mig herinde, dengang jeg var ung.

Tilsvarende er communityet i princippet ligeglade med, hvorvidt trådstarteren mister sin konto eller konti. Rettere, det er nærmest hele essensen, da vi i form af communityet stiltiende accepterer, at vi handler efter at påvirke (læs: pådrage trådstarteren så meget gene som muligt) deres adfærd, så de ikke vil starte en tråd igen på newz.dk.

Incitamentet til at lave sjov, spøg og skæmt med folk, der starter WoW-salgstråde, er derfor nogenlunde intakt, så hvad prøver vi at opnå? Vil vi have færre tråde, eller vil vi blot gerne have selvretfærdighed ved at gøre grin med trådstarteren, fordi de bryder EULA'en, fordi de ikke giver alle nødvendige informationer, fordi et salg medføre risici og/eller andre forhold?

Point being: Vi opfører os som fordrukne og stangliderlige teenagere under den lettere alternative forklaring, at "vi gør det for at beskytte evt. købere" og ikke ønsker at se spillet "blive ødelagt af alle de salg".

Men er det virkelig årsagen til vores lødige og til tider nederdrægtige opførsel? Jeg tror, at forklaringerne skal findes andet sted, og at det ikke umiddelbart vil hjælpe, hvis vi markerede trådene. Vi vil bare finde nogle nye ofre.

Bare stol på mig. Lingie er eksempelvis godt i gang med at sætte fut i det danske ungdomsmiljø om dyrkelsen af den kristne gud ved navn Gud.
Gravatar #33 - Norrah
16. jan. 2011 23:16
#30 Ingen grund til at gå så drastisk til værks, sund fornuft vil da gøre det meget nemmere. De fleste herinde vil nok være enige om at sælger ikke virker usympatisk, og vi nuker jo heller ikke hundehvalpe vel? Desuden gider jeg ikke lave noget som kan klassificeres som arbejde. Lortet skal være dynamisk og flydende.. Så må vi gøre op for det hvis vi kommer ud i noget uetisk.

Hvis du absolut vil havde noget tagging så kan vi da bare bliver enige om at nuke dem i stedet for..
Det kunne være så simpelt som at sige "Jabberwocky", for at indikere det, ellers så må vi bare handle preventivt.
Gravatar #34 - vandfarve
16. jan. 2011 23:19
JABBERWOCKY!
Gravatar #35 - Colapusheren
16. jan. 2011 23:22

Og hvis det så sker, hvad skal vi så have det sjovt med? Det er jo ikke hver dag folk sætter deres RC bil til salg :P
Gravatar #36 - Chewy
17. jan. 2011 00:04
@32
Rigtig god idé, men jeg tror kun, at det vil medføre færre tråde og ikke færre rants.
Du kender jo brugerne. De vil gøre alt for at sparke til folk, der ligger ned. Heck, jeg gør det endda selv i ny og næ. Heck-heck, folk har selv gjort det med mig herinde, dengang jeg var ung.

I know, og det har jeg hellere ikke et problem med. Personligt rater jeg altid indlæg som: "Har du armoury link" som relevant. Og hvis indlægget ikke er blevet skrevet endnu plejer jeg hellere ikke at være bleg for at selv at bede om det og lignende...

Det eneste jeg er interreseret i er at adskille dem der hjerneløst spammer (som jeg ikke ser noget problem i bliver hængt ud), fra, lad og bare af mangel på bedre kalde dem børn, der ikke har tænkt nærmere over hvad deres handling indebærer....

Spammere/Scammere har jeg intet problem med bliver udsat for den altid fascinerende og oftes underholdende gang Sherlock Holmes arbejde brugerene på denne side kan præstere... Men fortjener Bjarne på 15 år der tror at han har fundet den gyldne idé den samme behandling?

Bare fordi at vi som individer og community finder det underholdende at sparke og hænge folk ud på den måde det sker på. Betyder det ikke at man ikke engang imellem bør stoppe op og se om man bør revidere ens handlemønster...
Gravatar #37 - LinguaIgnota
17. jan. 2011 02:16
Hvis I skal til at være helt samvittighedsfulde og alt muligt, så skrider jeg sgu. Dét pis har jeg kraftedeme ikke meldt mig til.

As far as I'm concerned.
Gravatar #38 - fjols
17. jan. 2011 07:11
Problemet, for mig, er alle dem der opretter en profil herinde udelukkende for at sælge deres skrammel. At de så samtidig overtræder diverse regler gør bare at man har mulighed for at straffe dem og forhåbentligt skræmme fremtidige sælgere væk.

Jeg synes personligt, at man skulle lave et system med at nye brugere ikke kan oprette tråde før efter en uge og f.eks. 10 posts.
Hvis lille Ole så opretter en bruger udelukkende for at spørge hvordan om hvordan han sætter sit DVI stik til hans VGA port, så kan han jo bruge "tråden til dumme spørgsmål".

Men det er så bare mine geniale holdning.
Gravatar #39 - snesman
17. jan. 2011 14:33
Fro0p (7) skrev:

Derfor

Ingen dårlig samvittighed herfra, det er det papa kaldte opdragelse.
Gravatar #40 - illishar
17. jan. 2011 15:36
Det var da noget af en emo Wow tråd, det her! ;p
Gravatar #41 - illishar
17. jan. 2011 15:39
fjols (38) skrev:
Problemet, for mig, er alle dem der opretter en profil herinde udelukkende for at sælge deres skrammel. At de så samtidig overtræder diverse regler gør bare at man har mulighed for at straffe dem og forhåbentligt skræmme fremtidige sælgere væk.

Hvad er der galt med folk der opretter sig for at sælge noget? Vi har jo trods alt en Køb/Salg tråd, så det er vel meningen at den skal bruges. (Og der er jo trods alt grænser for hvor meget skrammel Vandfarve og MZ ligger inde med.)
Gravatar #42 - Josso
17. jan. 2011 16:06
illishar (41) skrev:
(Og der er jo trods alt grænser for hvor meget skrammel Vandfarve og MZ ligger inde med.)

Nej.
Gravatar #43 - fjols
17. jan. 2011 16:44
#41: Hvis de sælger noget relevant, så fint nok.
Gravatar #44 - Kris
18. jan. 2011 11:10
Det er da klapligegyldigt om manden er sympatisk ikke ej. Han har lavet lort i den ved at opfordre til ulovligheder, så må han sluge nøden som den er.

Hvis ikke man kan stole på at ejermændene af wowtråde på forummet bliver kastreret over tekst, så er der da intet sjovt ved newz længere :(
Gravatar #45 - noramskull
18. jan. 2011 11:31

Vandfarve, lad mig forklare dig lidt om det at være dansker.

I Danmark fungerer lykke ligesom rigdom. Hvis man tager penge fra de mest velstående mennesker, så bliver de fattige, relativt rigere.

På samme måde bliver vi alle relativt mere lykkelige, når vi ødelægger noget for andre mennesker.

Det er en dansk tradition vi kan være stolte af!
Gravatar #46 - Chewy
18. jan. 2011 11:37
Ok.. Fuck det....

Hva så med at hoppe over i den anden grøft. Vi ku systematisk gå igang med at spamme WoW fora om hvor dejligt nemt det er at sælge sin konto via newz.dk...

Så kommer der mere underholdning, samt der bliver givet lidt igen (det er vel de mindste vi kan gøre efter alt det som de har gjort for os)... :-)
Gravatar #47 - Bllets
18. jan. 2011 11:46
Kris (44) skrev:
Det er da klapligegyldigt om manden er sympatisk ikke ej. Han har lavet lort i den ved at opfordre til ulovligheder

Det er ikke ulovligt at sælge WoW accounts :)

Anyway... Let's burn the f*cker and move on, shall we?
Gravatar #48 - Chewy
18. jan. 2011 12:08
@47
Anyway... Let's burn the f*cker and move on, shall we?

Will do...
Nyt emne, fight songs!

Jeg lægger ud:
[url= we go
Here we go
Here we go
Steelers
Here we go
Pittsburgh's going to the SuperBowl!

Cheer the Steelers, black and the gold
The town of Pittsburgh's heart and soul
The Steeler Nation, has the best fans
We are from Pittsburgh the six time SuperBowl champ

Here we go
Here we go
Here we go
Steelers
Here we go

Coach Tomlin, is ready to win
With Ward, Miller, Wallace and Ben
We go to Mendenhall to get a touchdown
And if you get in his way he's gonna knock you around

Here we go
Here we go
Here we go
Steelers
Here we go

And now the offense is ready to score
And theres one thing we now for sure
If we dont get it in the endzone
We'll get 3 points of Suishams toe

Here we go
Here we go
Here we go
Steelers
Here we go

We got Harrison, Smith and Hampton
Polamalu i cant tame him
The other team won't gain any ground
Because the defense is gonna bring the Steel Curtain down

Here we go
Here we go
Here we go
Steelers
Here we go

Here we go
Here we go
Here we go
Steelers
Here we go

Here we go!!
[/url]

Gravatar #49 - illishar
18. jan. 2011 12:45
#45 Den dertil indrettede Jantelov. Ganske dybsindigt.
Gravatar #50 - Kris
18. jan. 2011 13:08
Jeg får altid sådan en lyst til burgere når jeg hører den sang.

[url= her[/url] er tilgengæld ægte episk fighter-song!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login