mboost-dp1

World Of Warcraft Mists Of Pandaria

Gå til bund
Gravatar #1 - elbriando
6. apr. 2013 17:55
Hej Newz folkens, jeg er ny her som i kan se. *wink*

Lidt Fakta:

Jeg sælger min World Of Warcraft konti for 250-300 kroner.
Fordi igår jeg er stoppet med at spille det, og sælger den for sådan et billigt pris, på grund af det jo kun et spil, og hvilket som helst person kan købe alle expansion´s og lave en level 90 hurtigt :)

Betaling og Modtage

Du betaler ved at sende pengene til min Netbank, jeg giver nummeret du skal sende til når vi er nået så langt.
Efter 1 minut hvor du har betalt, og jeg kan se pengende i min konto (via netbank det tager ikke mere end sekunder før kan se at der blev overføret penge ind) så sender jeg en SMS/E-mail/Viber er der også! men jo, der sender jeg en besked med billede at jeg modtog pengende, og derefter du giver mig E-mail adresse, du ønsker World Of Warcraft konti skal være på, der ændre jeg den og du bekræfter via din E-mail selvfølgelig, også ændre jeg koden til en simpel kode og du derfra af ændre den til din personlig kode, du modtager hemmelig svar med hvis nu der skal ske noget.

JEG SÆLGER KONTO KUN TIL FOLK DER ER 18 OG OVER

Desværre, jeg er ikke sikret en handel med folk under 18, selvom jeg er selv 17 hvilket er under 18.
Men grunden til det, er fordi jeg kommer til at sende min sygesikrings kort med.
For den få du brug for hvis nu en dag du har brug for bevise du ejer til Blizzard.

World Of Warcraft Character

Hunter Human (90): ilvl er på 482 samt du har en Direhorn pet fra Isle Of Giants øen. Du har minning skill på 600+ og fast flying på 310%
Gold, der er ikke særlige mange gold på denne figur, men du kan hurtigt farme med minning, og figuren rammer 200k Crit nogle gange hvis du ved hvordan du skal spille på en hunter.
Første gang jeg sælger WoW Konti så ja ved ikke hvad skal sige mere hehe.
Omkring Heirlooms.
Hvis du vil en dag starte en Monk? Så der FULL HERILOOM til monk inkl Staff med agility osv våben.
Og der er Paladin/Warrior FULL PLATE Heirloom, men det bruges på en anden figur lige nu.

Warrior Orc (55): Minning er der på 100+, full heirloom gear og lavet crit på 16k som lvl 55, ja Warriors er OP lige i øjeblikket. Jeg lavede den figur 4 dage før min Konti´s game time udløb. Så han er ny.
Der hellere ikke meget at sige om ham udover han er full Heirloom gearet, og har 4k Gold. Ja præcis lvl 55 og har 4000g klar til at få Fast Flying når du rammer 70+.
Og ved ikke hvad ellers skal sige om ham.

BEGGE FIGURE ORC OG HUMAN ER I SAMME REALM

Så har jeg en human på en random realm der level 74 haha, kan ikke beskrive ham for det lang tid siden spillet på ham.

Konto Beskrivelse:

Aldrig blevet udsat for ban.
Har været Annual Pass i 1 helt år. Lige gået ud fra den. Så ignore det der hedder "Annual Pass Ends: (dato her)"
Ringede til Blizzard og de sagde det er udløbet og den går automatisk væk det dato der står på den.
Så ja du kan frit sætte gametime på købt fra butikker eller via net.
Den er CLEAN.
Har alle Expansions.

Og på den samme Konti, der er en anden konti der hedder WoW2, ny lavet og aldrig ALDRIG gået ind på, husker købte den ved et fejl men ellers aldrig gået ind på den. Den er på Wrath Of Lich King expansion. Og tom.

Men ellers du har WoW1 som har de figure der.

Jeg vil helst Kontaktes her eller sms: 22813262
eller Email: [email protected]

Glæder mig til at se hvad i har at byde :D
Og husk det mit første indlæg.
Gravatar #2 - NightZtorm
6. apr. 2013 18:04
elbriando (1) skrev:
selvom jeg er selv 17 hvilket er under 18.

really?
elbriando (1) skrev:
Aldrig blevet udsat for ban.

en gang skal jo være den første

Gravatar #3 - elbriando
6. apr. 2013 18:11
lol, hvis du ikke intrasseret så bare ignorer :o?
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
6. apr. 2013 18:19
elbriando (3) skrev:
lol, hvis du ikke intrasseret så bare ignorer :o?

Jeg er heller ikke interesseret. Så ved du det.
Gravatar #5 - elbriando
6. apr. 2013 18:23
Kun interesseret folk kommenterer... Trolls forbliver trolls.
Gravatar #6 - sissy
6. apr. 2013 18:23
Hvorfor er du ikke sikret en handel med folk under 18 hvis du alligevel får pengene først?
Gravatar #7 - Slettet Bruger [4146015698]
6. apr. 2013 18:24
Jeg er intrasseret men jeg vil gerne se armory links først.
Gravatar #8 - elbriando
6. apr. 2013 18:25
Sissy fordi min ven blev snydt mange gange...

Yvossen:

Hunter: http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/&Aum...

Warrior: http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/&Aac...
Gravatar #9 - elbriando
6. apr. 2013 18:27
Og ikke kun det, men også fordi de ikke kan tages seriøst, for i slutning af handling de ender med "Ligemeget er ikke intrasseret" og de umodne. Men hvis jeg bliver overtalt af en under 18 er også helt fint, bar de lover at tager det hele seriøst.
Det ikke FAST SAT men kun hvis jeg bliver overbevist.
Gravatar #10 - Jakob Jakobsen
6. apr. 2013 18:28
Bare FYI, så er jeg absolut heller ikke interesseret i din konto.

Jeg er mere interesseret i den generelle underholdning i denne tråd.
Gravatar #11 - elbriando
6. apr. 2013 18:30
Jakob Jakobsen, hvilket underholdning?
Gravatar #12 - Slettet Bruger [4146015698]
6. apr. 2013 18:31
Jeg søgte lide lidt på nettet, jeg synes ikke du nævner at det er imod EULA at købe/sælge WoW konti og at det kan udløse ban af købte/solgte konto.

Jeg kan også se at Blizzard opfordre folk til at sende tråde som denne til [email protected]
Gravatar #13 - elbriando
6. apr. 2013 18:32
Det er ulovligt. Men der er mange der sælger deres konti.
Og de ved selv at det ikke det værd at melde ting, for hvad får man ude af det.

Men når nu du tilføjer det, og du søger på net osv.
Vil nævne en ting.

ALLE MMORPG spil har en regel der siger det ulovligt at sælge konti ud.
Men hvis du ikke interesseret det jo din valg.
Gravatar #14 - Slettet Bruger [4146015698]
6. apr. 2013 18:35
Jeg tør ikke løbe den risiko.
Gravatar #15 - Jakob Jakobsen
6. apr. 2013 18:36
Hmmm...

Både selvtillid og teisme.

Hvor længe kan vi køre denne tråd?
Gravatar #16 - elbriando
6. apr. 2013 18:37
Jeg forstår dig fuldstændigt, og du lyder til at være nybegynder til at købe denne konti :D eller andre MMORPG spil konti.
Jeg råder dig til at ikke springe ud i ting medmindre du sikker på dem.
Jeg respekter dine valg og du kan altid kontakte mig, indtil jeg har fundet en køber :)

-

Angående dig Jakob Jakobsen lyt her:

Gravatar #17 - Slettet Bruger [4146015698]
6. apr. 2013 18:38
Du virker også til at være nybegynder på newz.dk, jeg vil råde dig til at se hvordan WoW salgstråde går på newz.dk.

Du kan finde mange eksempler her.
Gravatar #18 - Slettet Bruger [4146015698]
6. apr. 2013 18:39
Forresten, det var så lidt.

This is an automatic message to let you know that Blizzard Entertainment's Hacks & Anti-Piracy team has received your report.
Gravatar #19 - elbriando
6. apr. 2013 18:40
lol, jeg troede du var en god person, i was wrong :P
Og jo tak :D
Gravatar #20 - Slettet Bruger [4146015698]
6. apr. 2013 18:42
De eneste gode personer på newz.dk er Montago og terracide.
Gravatar #21 - elbriando
6. apr. 2013 18:43
Super :)
Gravatar #22 - NightZtorm
6. apr. 2013 18:46
Så skriv en PM til Terracide og spørg om han vil købe din account... tror desværre ikke han har set denne tråd, da han ikke har vist interesse endnu
Gravatar #23 - elbriando
6. apr. 2013 18:46
:)
Gravatar #24 - sissy
6. apr. 2013 18:50
Så det kan godt lade sig gøre at købe kontoen selvom man er under 18??
Gravatar #25 - elbriando
6. apr. 2013 18:51
Det kan det, hvis det en seriøst køber :)
Gravatar #26 - sissy
6. apr. 2013 18:54
Men er der ikke stor sandsynlighed for at den bliver banned nu hvor den er blevet anmeldt??
Gravatar #27 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. apr. 2013 18:55
Er dette Newz' fødselsdagsgave til mig? :') TAK!

FYI

Jeg er måske "intra" i at købe den. Men hvordan fungerer det? Vi har jo lørdag nu?
Gravatar #28 - elbriando
6. apr. 2013 18:57
Jeg har haft accounts siden 2008 selv købte fra butikker.
Og har aldrig været udsat for ban og du ved de der folk elsker at være no-life på nettet :D
Som du kan se jeg er ligeglad hvad de gøre, for jeg har erfaringer med det hele :)
- Du kan bare sms eller bruge viber :D så kan vi diskutere.
- Thoroughbreed, hehe glad for at høre, du altid velkommen til at smsé mig og hvis du har andriod/iOs føl dig velkommen til at skrive til mig alle de spørgesmål du i tvivl om så finder vi frem til løsninger :D
Gravatar #29 - elbriando
6. apr. 2013 19:12
Til Thoroughbreed

Betaling står der på indlægget.
Men det andet spørgsmål "Vi har jo lørdag nu?"

Du har to valgmuligheder.
Betale nu og vente til på Mandag/Søndag hvis vi heldige, pengene blivet overført.
Så gennemgår vi det med skifte og ændre og sygesikrings bevis billede.

Hvis du bange eller føler noget over det ventetid.
Så vil jeg lige understrege at du kan også bare betale Mandag så burde pengene være der næste dag. I stedet for du betaler pengene nu og der vil gå helt op til mandag hvor du nervøs overfor blive svindlet eller alt andet der forståeligt.

Hvis du har DanskeBank (som jeg har) så vil der ikke gå over 1 minut før jeg har modtaget pengene samme øjeblik du har sendt dem. Og der vil handlen gå langt og meget hurtigere.

Er du interesseret føl dig velkommen til at kontakte mig via e-mail/smse/viber :)
Gravatar #30 - sissy
6. apr. 2013 19:47
Jeg kunne måske også godt være interesseret. Hvor meget koster det at få det sent med postDK, Eller bor du i nærheden af Tarm, for så kunne jeg måske hente den selv..

Skal lige siges at jeg ikke ved så meget om det, men har læst lidt rundt omkring på nettet og synes det lyder meget spændende. Hehe
Gravatar #31 - markjensen
6. apr. 2013 19:53
elbriando (28) skrev:
hvis du har andriod/iOs føl dig velkommen til at skrive til mig alle de spørgesmål du i tvivl om så finder vi frem til løsninger :D

Hvad med dem som ikke har Android eller iOS?
Gravatar #32 - Danish Dude
6. apr. 2013 23:13
markjensen (31) skrev:

Ja, de må jo tydeligvis ikke skrive til ham, vel?! Følg nu lige lidt med, ikke! B-)
Gravatar #33 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. apr. 2013 23:17
markjensen (31) skrev:

Også mit spørgsmål. Jeg har en Nokia 6100?...
Gravatar #35 - Hængerøven
14. apr. 2013 20:38
Yvossen (12) skrev:
Jeg søgte lide lidt på nettet, jeg synes ikke du nævner at det er imod EULA at købe/sælge WoW konti og at det kan udløse ban af købte/solgte konto.

sidst jeg tjekkede var der faldet dom i eu, der forbyder at forhindre videresalg af software licenser
Gravatar #36 - Slettet Bruger [4146015698]
14. apr. 2013 20:42
Hængerøven (35) skrev:
sidst jeg tjekkede var der faldet dom i eu, der forbyder at forhindre videresalg af software licenser

Er en konto lig med en software licens?
Gravatar #37 - Hængerøven
14. apr. 2013 20:44
Yvossen (36) skrev:
Er en konto lig med en software licens?

Det vil jeg ikke mene nej, Men da de ikke har mulig gjort af afbinde din license fra en konto, er deres krav om ingen videresalg af kontoen, ikke gældene i EU, fordi de defacto gør videresalgt af licensen forbudt, hvilket de jo ikke må
Gravatar #38 - Slettet Bruger [4146015698]
14. apr. 2013 20:53
Sandt, specielt hvis kontoen indeholder licenser til udvidelser, så er licenserne fra disse låst til hans konto.
Gravatar #39 - NightZtorm
15. apr. 2013 08:12
Jeg vil mene at blizzard har gjort det på samme måde som steam, hvor man ikke er ejer af kontoen, men derimod lejer den af blizzard. Derfor har de lov at lukke for adgangen til kontoen hvis man prøver at sælge den...
Gravatar #41 - Hængerøven
15. apr. 2013 09:01
NightZtorm (39) skrev:
Jeg vil mene at blizzard har gjort det på samme måde som steam, hvor man ikke er ejer af kontoen, men derimod lejer den af blizzard.

Og den fremgangsmåde er ikke længere gyldig i EU. Hvis de vil beholde eneret over kontoet, må man skulle kunne frakoble sine licenser.

Det er jo det samme med steam, som du selv nævner, der ikke vil have man sælger hele kontoer, så derfor har de gjort det muligt, ved at kontakte dem, at frakoble enkelte licenser fra kontoen.

Det er det som Blizzard nægter at gøre, og som altid, er en EULA lavere stillet end loven i det land produktet blev solgt i.

Den korte og den lange er, at de har valgt at fastlåse din licens til en konto, for derefter at forbyde videresalg af kontoen, hvilket derfor effektivt modsætte sig din ret til at videresælge licensen. Hvis dette ikke er tilladt ifølge landets love, er det ikke gældene.

Hvis du vil videre sælge din licens, har du lov til det, at den effektivt er bundet til en konto, som firmaet ikke vil have solgt, er deres problem og ikke dit, Din ret til at videre sælge licensen er suværen

loven er jo lavet på grund af den her problemstilling, så den her problemstilling kan ikke bruges til at omgå loven. :P
Gravatar #42 - apkat
15. apr. 2013 09:09
Hængerøven (41) skrev:
NightZtorm (39) skrev:
Jeg vil mene at blizzard har gjort det på samme måde som steam, hvor man ikke er ejer af kontoen, men derimod lejer den af blizzard.

Og den fremgangsmåde er ikke længere gyldig i EU. Hvis de vil beholde eneret over kontoet, må man skulle kunne frakoble sine licenser.

Det er jo det samme med steam, som du selv nævner, der ikke vil have man sælger hele kontoer, så derfor har de gjort det muligt, ved at kontakte dem, at frakoble enkelte licenser fra kontoen.

Det er det som Blizzard nægter at gøre, og som altid, er en EULA lavere stillet end loven i det land produktet blev solgt i.

Den korte og den lange er, at de har valgt at fastlåse din licens til en konto, for derefter at forbyde videresalg af kontoen, hvilket derfor effektivt modsætte sig din ret til at videresælge licensen. Hvis dette ikke er tilladt ifølge landets love, er det ikke gældene.

Hvis du vil videre sælge din licens, har du lov til det, at den effektivt er bundet til en konto, som firmaet ikke vil have solgt, er deres problem og ikke dit, Din ret til at videre sælge licensen er suværen

[Citation needed]
Gravatar #43 - Hængerøven
15. apr. 2013 09:16
apkat (42) skrev:
[Citation needed]

The specific case involved a company, UsedSoft, that was trying to create a market in reselling used software. Oracle sued, claiming that its license agreement specifically stated that it could not be resold. However, the court found that the right of first sale applied. In the court's language, it talks about copyright "exhaustion" which is the idea that once you've sold something you've "exhausted" your right to control it

http://www.techdirt.com/articles/20120703/11345519...

Gravatar #44 - Nåkja
15. apr. 2013 09:21
Hængerøven (43) skrev:
apkat (42) skrev:
[Citation needed]

The specific case involved a company, UsedSoft, that was trying to create a market in reselling used software. Oracle sued, claiming that its license agreement specifically stated that it could not be resold. However, the court found that the right of first sale applied. In the court's language, it talks about copyright "exhaustion" which is the idea that once you've sold something you've "exhausted" your right to control it

http://www.techdirt.com/articles/20120703/11345519...

Men gælder det også brugerkonti? Der er forskel på at sælge CD/DVD'erne til spillet og at sælge din konto.
Gravatar #45 - Hængerøven
15. apr. 2013 09:25
4815162342 (44) skrev:
Men gælder det også brugerkonti? Der er forskel på at sælge CD'erne til spillet og at sælge din konto.

Min pointe er, at det er firmaet der vælger at binde min licens til at konto.

De må godt forhindre videresalg af kontoen, men ikke licensen, så hvis de er bundet sammen, har de effektiv valgt at kontrollere licensen, selv efter salget.

Hvis der er en CD-key, er Licensen er bundet til din CD-key, så loven er også gældene ved udelukkende digitale salg.
Gravatar #46 - Morti
18. apr. 2013 22:22
Hej, jeg er ikke interesseret i at købe kontoen.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login