mboost-dp1
World of warcraft Cataclysm sælges.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Char som følger med:
Human lvl 85 warlock - Shadowsong - Item level 336 Tailoring258/Enchanting243)
Achievements - 2575
Worgen lvl 85 Death Knight - Shadowsong- Item level 350 Herbalism138/Mining417)
Achievements - 2925
Night Elf lvl 72 Warrior - Shadowsong - Item level 138 (Alchemy330/Herbalism376)
Achievements - 1040
Human lvl 76 Mage - Shadowsong - item level 128 (Herbalism450/Inscription367)
Achievements - 760
+ en masse low lvl alts, fra lvl 2 til lvl 63. Accounten har stadig aktiv game tid indtil den 31.05
Kom med et bud :)
Human lvl 85 warlock - Shadowsong - Item level 336 Tailoring258/Enchanting243)
Achievements - 2575
Worgen lvl 85 Death Knight - Shadowsong- Item level 350 Herbalism138/Mining417)
Achievements - 2925
Night Elf lvl 72 Warrior - Shadowsong - Item level 138 (Alchemy330/Herbalism376)
Achievements - 1040
Human lvl 76 Mage - Shadowsong - item level 128 (Herbalism450/Inscription367)
Achievements - 760
+ en masse low lvl alts, fra lvl 2 til lvl 63. Accounten har stadig aktiv game tid indtil den 31.05
Kom med et bud :)
Coolshop har det til 181 kr. og da der næsten ikke er noget spilletid med, vil jeg byde 100 kr. Det er mere end fair for et for brugt spil.
alle ved jo at når du har kørt dine mounts ud fra forhandleren, taber de omkring 20-40% i værdi.
men et bud på omkring 80kr er på sin plads.
men et bud på omkring 80kr er på sin plads.
Lige så snart kontoen er taget i brug, ændre reglerne for videresalg, jvf. Blizzard EULA. Dvs. at chancen for senere hen at miste sin account er større, end hvis kontoen slet ikke havde været i brug.
Men du kunne jo evt. smide nogle armoury links op, og så kan vi se om de er nok værd til at modvirke risikoen...
Men du kunne jo evt. smide nogle armoury links op, og så kan vi se om de er nok værd til at modvirke risikoen...
Så du ville være helt okay med hvis jeg fx lå din adresse og telefonnummer op? Jeg mener, dém kan man jo også finde offenligt..
Og hvad har det overhovedet med hele sagen at gøre, jeg prøver på at sælge et spil, og så ender det med at ens facebook skal op på forumet..
Send mig en PM så, skal i får alle de links i vil!
Og hvad har det overhovedet med hele sagen at gøre, jeg prøver på at sælge et spil, og så ender det med at ens facebook skal op på forumet..
Send mig en PM så, skal i får alle de links i vil!
Mads2300 (15) skrev:Du synes simpelthen at du lige sku smide mine personelige data op på et offentlig forum, well done... Hvis man er intereseret, kan man smide mig en mail og jeg vil sende de oplysninger man ønsker.
tip: læs andre wow-salgstråde her på siden, og vær så glad for, der bare er blevet linket til din fb...
Det var da temmelig naivt at hvad der ligger på facebook overhovedet er noget der nærmer sig "personlig info" eller "privat".
Nørregade 105 1.TH
6700 Esbjerg
Låser sjældent mine døre. Det hænder endda at de står åben når jeg går i seng ^^
Knock yourself out :D
6700 Esbjerg
Låser sjældent mine døre. Det hænder endda at de står åben når jeg går i seng ^^
Knock yourself out :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.