mboost-dp1

WD Raptor 74GB

Gå til bund
Gravatar #1 - kinaholm
22. maj 2011 18:43
Jeg sælger min elskede Raptor harddisk da jeg ikke længere har brug for den. Harddisken er lynhurtig med sine 10.000 RPM OG SATA 3gb/s og har aldrig fejlet det mindste ! Den har været min primære disk de sidste par år, hvilket også betyder der desværre ikke er garanti på den mere.
Vil foretrække handel ansigt til ansigt da harddiske i sig selv er skrøbelige.

Hvad er en fornuftig pris for sådan en disk?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [4205380484]
22. maj 2011 19:10
En +3 år gammel 10k RPM harddisk må kunne stemples "Pænt slidt"
Gravatar #3 - arne_v
22. maj 2011 19:11

En harddisk som har været brugt i en del år og som idag er udkommet i en 8 gange større version er næppe specielt meget værd, men alt er jo lidt værd.

Formentligt noget i omegnen af 50-100 kr..
Gravatar #4 - kinaholm
22. maj 2011 20:48
Hmm, ja, I har nok ret.. Havde måske håbet på en del mere, men måske den bare skal beholdes pga. affektionsværdi fremfor sælges. Den er imo mere værd for mig end 200 kroner :)
Gravatar #5 - Cloud02
22. maj 2011 21:08
Du kan måske bytte den til en kasse øl her på forummet ...
Gravatar #6 - Bachy
22. maj 2011 21:36
Som sædvaneligt, så skal du nok finde et andet sted at sælge HW, end her på forummet :)

Brugerne herinde ved ganske nøje hvad de mener at "ældre" HW er værd. Jeg tror du skal på dba eller gul & gratis, eller måske hwt.dk og sælge, der sidder monetterne lidt mere løse :)
Gravatar #7 - kinaholm
23. maj 2011 07:03
#6 Jeg ved det skam godt - men I skulle nu engang have chancen for at byde, hvem ved - det kan være der er en der står og mangler lige en mage til :) Har skam også oprettet den på dba, nu må vi se om det giver lidt respons..
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. maj 2011 07:16
50kr og 3 kasser slots :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login