mboost-dp1

V: Samsung Galaxy S2

Gå til bund
Gravatar #1 - Bllets
20. jan. 2012 09:36
Eftersom jeg regner med at skifte til Lumia800 når min nuværende bindingsperiode udløber, ville jeg høre hvor meget man umiddelbart kan få for en SGS2 som ikke fejler noget?

DBA ligger umiddelbart omkring 2500-3000, hvilket jeg syntes virker lidt skørt med en nypris på 3700 (mobilpriser.dk).

Så hvad vil i mene vil være en fornuftig pris for en brugt funktionel SGS2?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [1015789225]
20. jan. 2012 09:43
NIKKELALLERGI NIKKELALLERGI
Gravatar #3 - NightZtorm
20. jan. 2012 09:56
jeg solgte min (med defekt headset) for 2400, og tror da egentlig godt jeg kunne ha fået lidt mere
Gravatar #4 - wizax
24. jan. 2012 08:41
Et salg for 2500 vil være et godt Salg synes jeg.

MEN ud fra at man i disse dage kan købe en hos Telia til ca. 3300 (endda fordelt på op til 24 mdr) men skal have et abonnement, synes jeg faktisk at 2000 kr er lidt mere en fornuftig pris.

Gravatar #5 - Brugernavn
24. jan. 2012 08:49
Bllets (1) skrev:
Eftersom jeg regner med at skifte til Lumia800 når min nuværende bindingsperiode udløber, ville jeg høre hvor meget man umiddelbart kan få for en SGS2 som ikke fejler noget?

Hvis jeg var dig ville jeg lige holde hesten lidt.

Lige nu er der problemer med:
- Batteritiden, der er pinligt dårlig.
- Samlinger ved skærmen. Nogle knirker og andre (som f.eks. min) er bare skævt sat ind.
- Lyden er trist, livløs og mangler bas.

Indtil videre fortryder jeg mit køb. Men hvis de retter op på batteri og lyd, er jeg tilfreds.
Gravatar #6 - Brugernavn
24. jan. 2012 09:15
Brugernavn (5) skrev:

- Batteritiden, der er pinligt dårlig.

Som nævnt i "jeg er ham.."-tråden har jeg snakket med Nokia. De erkender problemet og har sagt at der er en firmwareopdatering på vej, der løse det. Der er nogle brugere på XDA-Developers, der allerede har fået den og en del af dem er positive.

Men hvis ikke den når ud til min telefon inden lørdag, laver jeg en RMA på den (for at nå DOA perioden). En telefon, der maks kan køre 50 timer på stand by med al sync slået fra, er skuffende, når specsne siger over 300 timer på stand by.
Gravatar #7 - wizax
24. jan. 2012 09:37
wizax (4) skrev:
Et salg for 2500 vil være et godt Salg synes jeg.

MEN ud fra at man i disse dage kan købe en hos Telia til ca. 3300 (endda fordelt på op til 24 mdr) men skal have et abonnement, synes jeg faktisk at 2000 kr er lidt mere en fornuftig pris.

man kan faktisk komme ned på 2500 hvis man vil have deres største abonnement... jeg checkede bare det abonnement jeg skulle have, hvis noget :-)

Gravatar #8 - Bllets
24. jan. 2012 10:53
Er det et problem med alle Lumia 800 telefonerne? Eller er det os i Danmark? eller nogle tilfældige?

Ford af hvad jeg får af vide ude fra den vide verden, er at folk ikke oplever problemer med telefonen.

Edit: Desuden er det først i Marts/April jeg skal skifte, så forhåbentlig er tingene i orden :)
Gravatar #9 - Brugernavn
24. jan. 2012 13:08
Bllets (8) skrev:
Er det et problem med alle Lumia 800 telefonerne? Eller er det os i Danmark? eller nogle tilfældige?

Det ved jeg ikke. Men jeg har set rigtigt mange tråde om problemet. De anmeldelser, jeg har set, passer også godt med problemet, når de omtaler batteritiden.

Der har også været to omgange af det. Første omgang var at telefonen ikke kunne læse batteristanden. Anden omgang er måske software.

Under alle omstændigheder sagde Nokia til mig at jeg skulle vente på næste opdatering inden jeg lavede en RMA, fordi der ville være batterifixes i den.
Bllets (8) skrev:
Edit: Desuden er det først i Marts/April jeg skal skifte, så forhåbentlig er tingene i orden :)

Det kan man jo håbe.
Gravatar #10 - Brugernavn
24. jan. 2012 13:46
Men nu siger jeg også så meget negativt om den. Ud over de ting, jeg har nævnt er den virkelig en lækker telefon. Super flydende, ergonomisk og veldesignet.
Gravatar #11 - Bllets
24. jan. 2012 14:19
Hvor længe holder batteriet så nu ved brug?

50 timer ved standby er ikke voldsomt brugbart, da min skærm er tænkt ca. 38% af tiden ;-)
Gravatar #12 - Brugernavn
24. jan. 2012 14:50
En dag med moderat brug ryger der 40 % på 5 timer. Ved lavt brug 30%.

Knapt 2% i timen med en Google konto og en facebook på push over 3G på stand by.
Gravatar #13 - Bllets
24. jan. 2012 15:16
Ja okay, det er jo langt fra acceptabelt...

Så må vi håbe at opdateringen fixer det.. :)
Gravatar #14 - Brugernavn
24. jan. 2012 15:35
Bllets (13) skrev:
Ja okay, det er jo langt fra acceptabelt...

Så må vi håbe at opdateringen fixer det.. :)

Ja, bare det ikke er en hardware fejl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login