mboost-dp1
V/S iphone 4 16GB sort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Købt i TDC for ca 3 mdr siden... og alt følger med .... grunden til at jeg sælger den er fordi jeg ikke har brug for alt det den kan og ikke ønsker at miste alt for meget på den..
Hvad kan den bringe ind ved salg ??
Den er som ny og ingen ridser
+kvittering
Ingen latterlige bud
Hvad kan den bringe ind ved salg ??
Den er som ny og ingen ridser
+kvittering
Ingen latterlige bud
Inde på DBA tager de raskvæk 4.000 kr. for den, selvom gennemsnittet ligger omkring 3.000-3.500 kr.
Alrekr (5) skrev:Inde på DBA tager de raskvæk 4.000 kr. for den, selvom gennemsnittet ligger omkring 3.000-3.500 kr.
Tjaaa, det er fint nok hvis man kan sælge en 16gb for 4k, men jeg ville aldrig give så meget for en brugt - også selvom den kun var en uge gammel... Du kan få en ny for 4.400?
Thoroughbreed (7) skrev:Tjaaa, det er fint nok hvis man kan sælge en 16gb for 4k, men jeg ville aldrig give så meget for en brugt - også selvom den kun var en uge gammel... Du kan få en ny for 4.400?
OP spørger efter hvad den kan indbringe ved salg. Jeg siger bare hvad de tager andre steder.
#Alrekr
Der er jo ingen der forventer, at sælge ting brugt til udbudsprisen på DBA, derfor sætter man altid prisen højt, fordi folk altid vil byde under.
Måske lige med undtagelse af københavnere, men det skal jeg ikke kunne sige.
Der er jo ingen der forventer, at sælge ting brugt til udbudsprisen på DBA, derfor sætter man altid prisen højt, fordi folk altid vil byde under.
Måske lige med undtagelse af københavnere, men det skal jeg ikke kunne sige.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.