mboost-dp1
V: Nintendo 64
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
300 PP.
De er dog mere værd end det hvis de er i god stand. Hvordan ser den ud, og du kan vel bekræfte hvilke spil, og om den virker inden salg?
De er dog mere værd end det hvis de er i god stand. Hvordan ser den ud, og du kan vel bekræfte hvilke spil, og om den virker inden salg?
XorpiZ (9) skrev:#7,8
Selvfølgelig. Det var også mest for at få en vurdering jeg smed det op.
OKay :) De er omkring 500 til 1000kr værd, afhængig af hvilke spil der er med og hvor løse sticken er blevet på joypaddet. :)
Men følger da lige, har altid leget med tanken om at bygge sådan en her http://www.instructables.com/id/Portable-Nintendo-...
XorpiZ (11) skrev:Det bliver dog nok på DBA.. vi ved jo hvordan folk på newz er ;D
Jeg mente naturligvis at de er mellem 50, og 100kr værd... host host..
Vi forsøger faktisk at være gavmilde med vores bud på henholdvis 200 og 300kr. ^^
Men vær et lam og smid linket til dine dba opslag her ind også? :)
Hængerøven (12) skrev:XorpiZ (11) skrev:Det bliver dog nok på DBA.. vi ved jo hvordan folk på newz er ;D
Jeg mente naturligvis at de er mellem 50, og 100kr værd... host host..
Vi forsøger faktisk at være gavmilde med vores bud på henholdvis 200 og 300kr. ^^
kan nu godt forstå at han gerne vil se hvor han kan få mest for den.....med det sagt så er det dårlig karma overfor dine med newz'er
csstener (14) skrev:Jeg mente naturligvis at de er mellem 50, og 100kr værd... host host..
kan nu godt forstå at han gerne vil se hvor han kan få mest for den.....med det sagt så er det dårlig karma overfor dine med newz'er [/quote]
Hvis der er en fast newz'er der byder, så er der naturligvis newz-rabat og privat-garanti.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.