mboost-dp1
[V] mac pro
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hvad skulle sådan en koste ?
Mac pro g5 4 GB Ram. 2x2,5 Ghz Processor 250 GB HDD (Sata) Dual Graphics Card
Mac pro g5 4 GB Ram. 2x2,5 Ghz Processor 250 GB HDD (Sata) Dual Graphics Card
34 kr. Inkl porto..
Ej, du har da været her længe nok til at vide hvordan man bygger en salgsannonce op! Stram dig an!
Ej, du har da været her længe nok til at vide hvordan man bygger en salgsannonce op! Stram dig an!
Fra 07/08 har aldrig været åben og selve kabinettet er vel ikke så relevant. men det er synligt brugt dog ikke nogle kæmpe vandskader eller plamager
Hvis #1 er korrekt så må det være en PowerMac, altså ikke intel.
Hvis det er tilfældet, så skal du kun købe den, hvis du har noget specielt at bruge den til, og det ikke skal fungere som normal dagligdagsmaskine.
Apple har komplet udfaset Power-processorne med Lion. Og kommende programmer fra både apple og andre vil højst sandsynligt også være Intel-only.
Jeg vil så nok også sige at prisen skal ned på en 2.000 kr.
Hvis det er tilfældet, så skal du kun købe den, hvis du har noget specielt at bruge den til, og det ikke skal fungere som normal dagligdagsmaskine.
Apple har komplet udfaset Power-processorne med Lion. Og kommende programmer fra både apple og andre vil højst sandsynligt også være Intel-only.
Jeg vil så nok også sige at prisen skal ned på en 2.000 kr.
Så er den ikke fra 07/08 men nærmere 05/06. De første Intel Mac Pros kom i August 06.madeinrussia (11) skrev:Sælgeren siger: mac pro g5. Med andre ord også en powermac g5.
+1 og tænk over det er en hurtigere død end ellers pga det er en PPC.MiniatureZeus (10) skrev:Jeg vil så nok også sige at prisen skal ned på en 2.000 kr.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.