mboost-dp1
V: 'ældre computer'
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har en kammerat hvis knægt er kommet op i alder hvor computeren gerne skal kunne noget mere end Pixeline. Jeg tager selv til New Zealand lige om lidt på ubestemt tid, så det nytter ikke noget jeg har min gamle computer stående og samle støv, hvis nogle andre kan få gavn af den, hvad er en fair pris?
ASUS P5N-E SLI bundkort
Intel Core2 Duo E8500 3.16GHz
Nvidia GeForce GTX 285 (1GB)
8GB 800MHz RAM
750GB HDD
Antec P190+1200 kabinet
ASUS P5N-E SLI bundkort
Intel Core2 Duo E8500 3.16GHz
Nvidia GeForce GTX 285 (1GB)
8GB 800MHz RAM
750GB HDD
Antec P190+1200 kabinet
Inden for det sidste år har jeg fået 2 maskiner GRATIS. Begge bedre end den du har der.
Det er jo noget gammelt hardware fra 2008, så hvis du skal bøvle med at installere windows inden, og sætte den op ovre hos dem, kan du vel snuppe 500-1000kr for den. Men HUSK at forklare dem at der ikke er nogen som helst garanti overhovedet.
Specielt dit grafikkort er fra en årgang hvor Nvidia havde problemer med loddeteknikken, hvilket medfører en næsten 100% risiko for at kortet afgår ved døden inden for 3-4 år. At dit virker endnu må jo næsten erklæres for et mirakel.
Det er jo noget gammelt hardware fra 2008, så hvis du skal bøvle med at installere windows inden, og sætte den op ovre hos dem, kan du vel snuppe 500-1000kr for den. Men HUSK at forklare dem at der ikke er nogen som helst garanti overhovedet.
Specielt dit grafikkort er fra en årgang hvor Nvidia havde problemer med loddeteknikken, hvilket medfører en næsten 100% risiko for at kortet afgår ved døden inden for 3-4 år. At dit virker endnu må jo næsten erklæres for et mirakel.
Vandborg (5) skrev:#4
Vurdering, så det betyder han ikke søger en køber, men bare en vurdering, da han nok har en køber.
Hvorfor skriver han så ikke bare "Vurdering" i stedet for, så er læserne fri for at gætte.
qed (8) skrev:Det er da en ret almindelig forkortelse på diverse fora hvor der foregår salg/køb/vurderinger.
Hvad er formålet? At slippe for at skrive 4-5 tegn?
Thoroughbreed (3) skrev:#1
Hvad er det for nogle ram?
4x2GB NoName
TrolleRolle (2) skrev:Inden for det sidste år har jeg fået 2 maskiner GRATIS. Begge bedre end den du har der.
Kan godt høre jeg har de forkerte venner, når jeg ikke bare for kastet IT-udstyr i nakken :s
Derudover, så har maskinen kørt upåklageligt med dette setup, under flere forskellige OS'er og med varierende mængder harddiske, på trods af at den gerne tager med til LAN 4-6 gange om året, og altså har været rystet rundt en del. Ja, måske har jeg været heldig med mit grafikkort :D
Og så tak for det ene brugbare input og så ellers en fantastisk diskussion om hvorvidt V: er en god ide.
Makey (14) skrev:Kan godt høre jeg har de forkerte venner, når jeg ikke bare for kastet IT-udstyr i nakken :s
Det hjælper lidt når man oprindeligt har samlet maskinerne for disse IT-ubehjælpsomme personer. Når den så bliver for langsom til de nyere spil, så skal jeg anbefale/samle en ny... og så er den gamle jo overflødig hvorefter den efterlades hos mig :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.