mboost-dp1
UDSALG - konen vandt - Projektor, PC surround system og 19” monitor sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Som konsekvens af at jeg tidligere på ugen, med succes, fik solgt mit steadicam udstyr, har konen fået blod på tanden. Hun har fået gennemtrumfet at vores “hjemmebio” skal væk og erstattes af en 40” fladskærm.
Så nu sælger jeg følgende - og gerne inden weekenden slutter:
Min projektor - EPSON EMP-S1L (native 800x600) kørt 1107 timer (ca 2500 timer på pæren)
HBO: 400 kr.
Mit højtalersæt - CREATIVE Inspire T5400 (5.1 højtaler) uden fødder - skal hænges på væggen)
HBO: 250 kr.
Min monitor - Viewsonic VA1912W 19" Widescreen - 1440 x 900
Handelsbetingelser:
Alt er med alle standardkabler - dog monitor har VGA-stik og INTET VGA-kabel eller lydkabel.
Befinder sig i Tilst - Århus. Kan til nøds sendes - men foretrækker f2f.
Har ingen kvitteringer mere og alt har udstået deres reklamationstid. Alt virker dog perfekt.
Forbeholder mig retten til alt.
Kom frisk med bud.
Så nu sælger jeg følgende - og gerne inden weekenden slutter:
Min projektor - EPSON EMP-S1L (native 800x600) kørt 1107 timer (ca 2500 timer på pæren)
HBO: 400 kr.
Mit højtalersæt - CREATIVE Inspire T5400 (5.1 højtaler) uden fødder - skal hænges på væggen)
Min monitor - Viewsonic VA1912W 19" Widescreen - 1440 x 900
Handelsbetingelser:
Alt er med alle standardkabler - dog monitor har VGA-stik og INTET VGA-kabel eller lydkabel.
Befinder sig i Tilst - Århus. Kan til nøds sendes - men foretrækker f2f.
Har ingen kvitteringer mere og alt har udstået deres reklamationstid. Alt virker dog perfekt.
Forbeholder mig retten til alt.
Kom frisk med bud.
Det er 3 seperate ting - som self. kan sælges hver for sig.
Projektoren virker som en ganske alm. computerskærm. Et strømstik og et vga kabel til computeren. Så kan du sende et computerbilled op på væggen i f.eks. 100" (brugte jeg selv).
Monitoren er bare et fancy ord for en computerskærm. Du kan se billeder af den på mit link (blå tekst hvor der står "Viewsonic VA1912W" i mit første indlæg.
Håber du blev klogere. :)
Det er 3 seperate ting - som self. kan sælges hver for sig.
Projektoren virker som en ganske alm. computerskærm. Et strømstik og et vga kabel til computeren. Så kan du sende et computerbilled op på væggen i f.eks. 100" (brugte jeg selv).
Monitoren er bare et fancy ord for en computerskærm. Du kan se billeder af den på mit link (blå tekst hvor der står "Viewsonic VA1912W" i mit første indlæg.
Håber du blev klogere. :)
Lidt irriterende at du linker til Google ... Du kunne i det mindste ha linket til EDBPriser - hvis dine dimser var derinde :)
Ang. højtalerne, da jeg lige pt. ikke har behov for 5.1 - men bare bedre lyd ... Kan de også køre som stereo/sub? Altså evt 2.1 eller 3.1 uden lyden er underlig?
Nåja, og da jeg ikke aner hvornår at min chef vil til IKEA igen (ja, jeg lever også med en kvinde) - så vil jeg helst have det sendt hvis jeg får overtalt mig selv til at byde på dem :)
Ang. højtalerne, da jeg lige pt. ikke har behov for 5.1 - men bare bedre lyd ... Kan de også køre som stereo/sub? Altså evt 2.1 eller 3.1 uden lyden er underlig?
Nåja, og da jeg ikke aner hvornår at min chef vil til IKEA igen (ja, jeg lever også med en kvinde) - så vil jeg helst have det sendt hvis jeg får overtalt mig selv til at byde på dem :)
Ja det kunne jeg godt. men ikke alt sælges i butikkerne mere. Tænkte at jeg ville linke til google og så kunne folk se billeder, info, anmeldelser og lign.
De kan godt køre 2.1 - windows vil dog sådan ikke umiddelbart lege med 3.1. Det kræver 2 kabler at få 2.1/(3.1).
De kan godt køre 2.1 - windows vil dog sådan ikke umiddelbart lege med 3.1. Det kræver 2 kabler at få 2.1/(3.1).
Du skriver selv at hun har luftet blod. I Canada kalder man den slags bjørne for maneaters. De lærer at mennesker, i dette tilfælde af hankøn, er svage og lette byttedyr. Som oftest vil en maneater angribe et menneske første gang, uden at dræbe. Først ved 2. eller 3. overfald resulterer det i et drab.
Mærk dig mine ord. Du er under 2. angreb, så hvis du var en kat havde du kun 3 liv tilbage.
Mærk dig mine ord. Du er under 2. angreb, så hvis du var en kat havde du kun 3 liv tilbage.
fe950 (21) skrev:#19 Katte har 9 liv http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=423/...
Ja og 9/3 = 3 og da han har brugt 2/3 af sine liv har han 3 tilbage, DOH :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.