mboost-dp1
the Humble Origin Bundle
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
For UNDER 30 KRONER får man Dead Space 1+3, Burnout Paradise, Crysis 2, Medal of Honor, Mirror's Edge, Sims 3 og Battlefield 3.
Daniel-Dane (4) skrev:http://i.imgur.com/DqrKnzQ.png
Det var heldigvis kun deadspace 3 jeg er nødt til at smide på origins.
Resten kunne indløses til steam, hvilket jeg klart fortrækker over origin, som, undskyld mit franske, er noget forfærdeligt lort.
Har dog ikke noget at bruge et battlefield 3 og et sims 3 til, så det var ikke så lokkende!
Jeg kommer jo aldrig til at spille nogen af de spil -.-'
- oh well! Man bliver ikke castet til Hoarders uden at købe noget!
- oh well! Man bliver ikke castet til Hoarders uden at købe noget!
Clauzii (9) skrev:Waat?
Jeg over-dramatisere bare den irritation jeg føler når jeg gang på gang ser ham Pewbe rate relevante og saglige indlæg som irrelevant.
praktikant muffe AKA pewbe (12) skrev:Det er vist åbent for diskussion.
Nu snakkede jeg jo generalt, så at mit indlæg her i tråden måske ikke var verdens mest saglige er et dårligt forsvar for dit hovedeløse brug af ratings systemet.
Du kunne måske fortælle mig hvorfor mit indlæg er irrelevant ?
Hvad mener du? Du kan jo bare hente de nye spil også, og hvis du ikke har betalt nok, kan du vistnok godt give mere for at komme over gennemsnittet.
Plejer det ikke at være sådan, at når man først har betalt så får man alle nye spil i bundlen med? Sådan læser jeg i hvert fald det her:
Plejer det ikke at være sådan, at når man først har betalt så får man alle nye spil i bundlen med? Sådan læser jeg i hvert fald det her:
Mail fra Humble Bundle skrev:If you have already purchased the bundle, you can get Origin keys for the games right now from your Humble Bundle download page and play them for free. If you haven't purchased a bundle yet, pay over the average price to receive this wonderful bonus content!
gramps (21) skrev:Plejer det ikke at være sådan, at når man først har betalt så får man alle nye spil i bundlen med? Sådan læser jeg i hvert fald det her:
Jo, men nogle spil kræver at man har betalt over gennemsnittet. Hvis man har betalt mindre en gennemsnittet og senere fortryder, har man så vidt jeg ved mulighed for at lægge mere i den donation man allerede har givet for at komme over gennemsnittet. Jeg har ikke selv haft brug for det da jeg altid selv giver over gennemsnittet, men jeg har læst at det andet er muligt (man skal dog nok have gemt sin HB url).
Edit: fra deres side, Pay more than the average of $4.85 to unlock four more games!
Edit edit: hvis man går ind på sin humble bundle URL er der en knap med noget ala "Like what we are doing? bla bla give more money!!"
Jeg har lige gået alle mine køb igennem og der var et bundle jeg slet ikke havde tilføjet til steam, 2 spil fra en anden bundle jeg ikke havde aktiveret/tilføjet og så de nye ting til origin-bundle.
Jeg tror jeg har pådraget mig en omgang TB. Og det er ikke tuberkulose vi snakker om.
Jeg tror jeg har pådraget mig en omgang TB. Og det er ikke tuberkulose vi snakker om.
Jeg spiller kun to af alle mine steam spil ... Og alle dem der ikke kan køre på OSX, har aldrig været installeret (ved ikke engang hvad jeg har!)
Jeg har 6-7 spil og jeg har spillet dem alle sammen! Mange, mange timer endda! (Skyrim mangler jeg dog at gennemføre, da det føles som en arbejde.. :P )
De eneste spil jeg har men ikke spillet er to sæt spillekort der ligger ude i bilen.
Kom ind i kampen drenge, det er sku for slapt af jer!
Kom ind i kampen drenge, det er sku for slapt af jer!
gramps (37) skrev:#36
Ved siden af arbejde, uddannelse, kone, barn og hus er der ikke meget tid.
Det går nu ellers fint med at sidde her og sludre for en sladder i tide og utide? :p
Jeg har næsten 200 spil og har kun gennemført Thomas Was Alone og historien i LEGO Lord of the Rings. Og så Mirror's Edge, men det gennemførte jeg på PS3.
Edit: jeg har da også gennemført Portal!
Edit: jeg har da også gennemført Portal!
markjensen (39) skrev:jeg har da også gennemført Portal!
2´eren er også klart værd at spille igennem.
Jeg var egentlig også startet på det, men kom væk fra det igen af en eller anden grund. Men umiddelbart var det ret sjovt, jeg kunne dog lidt bedre lide det mere minimalistiske gameplay fra 1'eren, tror jeg.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.