mboost-dp1
SWTOR account sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger min SWTOR account da spillet ikke siger mig noget alligevel. Du får fysiske CDer med som jeg sender med posten plus cd-key (er allerede akriveret).
Bud starter på 200 pp.
Der er 24 dages spilletid tilbage.
Bud starter på 200 pp.
Der er 24 dages spilletid tilbage.
Thoroughbreed (2) skrev:PP - går ud fra det betyder port payé
Nej, det betyder det modsatte på Indernettet; Plus Porto.
#2 det er set, ville dog godt op på minimum 200, da spillet koster 400 kr for nyt.
Jeg er ingen snyder, men det er bare i orden. Vi skal også op på 200 pp før salg kommer i betragtning.
#12 nej det er der ikke. Accounten er stort set lige oprettet. Den første der byder 150 plus porto løber med den, jeg skal bare af med den.
milton3450 (13) skrev:#12 nej det er der ikke. Accounten er stort set lige oprettet. Den første der byder 150 plus porto løber med den, jeg skal bare af med den.
Du synes ikke at 140 er tæt nok på? :D
Mnc (14) skrev:Vandborg (8) skrev:150 plus porto
:-)
Vandborg (9) skrev:Anullerer mit bud. Du er ny bruger, det vil jeg ikke til at rode mig ud i. Sorry men så har jeg bare ikke den tillid til dig. Pga. tidligere erfaringer fra andre herinde. :)
:-) selv :P
#15 well ok, du kan få den for 140, send mig en mail på michael.kjersgaard[Snabela]msn.com
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.