mboost-dp1
Super billigt WoW guld og Powerleveling!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
En kammerat har lige lavet siden ScandicGold.net, som sælger super billigt guld og i øjeblikke har hele 20% på Powerleveling.
Ved ikke om det interesserer nogle, synes bare lige jeg ville nævne det, da det er klart det billigste jeg har set!
Og så er det jo et Dansk firma, hvilket jo gør det nemmere med support og sådan :)
Tjek det ud hvis I vil :D
- God dag,
Lasse.
Ved ikke om det interesserer nogle, synes bare lige jeg ville nævne det, da det er klart det billigste jeg har set!
Og så er det jo et Dansk firma, hvilket jo gør det nemmere med support og sådan :)
Tjek det ud hvis I vil :D
- God dag,
Lasse.
ScandicGold.net skaber ikke andet end problemer. De har stjålet min WoW account og brugt mit password til at få adgang til både min Facebook og Gmail. Ud over det så, har de absolut ikke overholdt deres aftale. Som #2 siger, så har de også misbrugt mine DanKort oplysninger!
Brug aldrig ScandicGold.net!
ScandicGold.net snyder og bedrager!
ScandicGold.net giver kun problemer!
Brug aldrig ScandicGold.net!
ScandicGold.net snyder og bedrager!
ScandicGold.net giver kun problemer!
Brug ScandicGold.net hvis du vil miste din konto med garanti. enten bliver den lukket af Blizzard, eller også hugger ScandicGold.net den.
Husk desuden at kontrollere din bankkonto jævnligt, hvis du har været så dum at bruge dit kreditkort på siden.
Husk desuden at kontrollere din bankkonto jævnligt, hvis du har været så dum at bruge dit kreditkort på siden.
Ser nu eller meget godt ud, men hvis de tager kort oplysninger hvorfor så ikke anmelde dem?
Newz er generelt ret hetz orienteret, men giv lige den nye dreng i klassen en chance ;)
Fedt initiativ at starte et firma der tilbyder professionelt support/udsende til priser man kun ser hos private ;)
Over and out - Mads.
Newz er generelt ret hetz orienteret, men giv lige den nye dreng i klassen en chance ;)
Fedt initiativ at starte et firma der tilbyder professionelt support/udsende til priser man kun ser hos private ;)
Over and out - Mads.
Se denne:
Hans "virksomhed" er både tarvelig imod andre legale og hederlige spillere. Ud over det, så bygger "virksomheden" på brud af Blizzards EULA for WoW.
Hvis Hr. Ven og Laktoman vil have reklame på Newz, så tror jeg at ejerne af newz Media vil være glade for bidraget som reklame pengene vil give når Hr. Ven og Laktoman betaler for deres reklame på siden.
Se denne:
Jakob Jakobsen (5) skrev:Brug ScandicGold.net hvis du vil miste din konto med garanti. enten bliver den lukket af Blizzard, eller også hugger ScandicGold.net den.
Hans "virksomhed" er både tarvelig imod andre legale og hederlige spillere. Ud over det, så bygger "virksomheden" på brud af Blizzards EULA for WoW.
Hvis Hr. Ven og Laktoman vil have reklame på Newz, så tror jeg at ejerne af newz Media vil være glade for bidraget som reklame pengene vil give når Hr. Ven og Laktoman betaler for deres reklame på siden.
ScandicGold.net opretter desuden flere profiler på internetfora, for at kunne spamme endnu mere, samt give dem selv højere ranking.
Hvorfor kan folk ikke bare se bort fra at denne Lasse og Hr. Ven ikke har betalt reklamepenge, giv dog drengene en chance, det er da nogle okay priser.
Og hvad får folk ud af hele tiden at køre på folk der ikke lige går efter reglerne? Lad dog være med at sige noget der ikke passer, tvivler på alle herinde på Newz er dumme nok til at gå i en fælde af den karakter som der bliver nævnt. Mon ikke bare det er for at sige et eller andet og ikke selv har taget initiativ til at skabe deres "ejet" ...
Lad det dog ligge og kig på sitet, det ser nu ret lovende ud, jeg tror jeg prøvet det af, så vil jeg fortælle hvordan det er gået bagefter! :)
Og hvad får folk ud af hele tiden at køre på folk der ikke lige går efter reglerne? Lad dog være med at sige noget der ikke passer, tvivler på alle herinde på Newz er dumme nok til at gå i en fælde af den karakter som der bliver nævnt. Mon ikke bare det er for at sige et eller andet og ikke selv har taget initiativ til at skabe deres "ejet" ...
Lad det dog ligge og kig på sitet, det ser nu ret lovende ud, jeg tror jeg prøvet det af, så vil jeg fortælle hvordan det er gået bagefter! :)
Jonas, du tjener penge på at svindle folk og spammer desuden med din svindelside. Hvorfor skal vi respektere det?
Jonas, du tjener penge på at svindle folk og spammer desuden med din svindelside. Hvorfor skal vi respektere det?
Jeg vil også til at sælge våben til teenagere i Danmark, bare fordi Danmarks regler siger jeg ikke må sælge våben til private, så er det jo helt fair at jeg driver min egen nyopstartet virksomhed der ser lovende ud. Nu når jeg er i gang, så tror jeg også jeg tager salg af stærk alkohol til børnehavne børn med.
Jeg vil også til at sælge våben til teenagere i Danmark, bare fordi Danmarks regler siger jeg ikke må sælge våben til private, så er det jo helt fair at jeg driver min egen nyopstartet virksomhed der ser lovende ud. Nu når jeg er i gang, så tror jeg også jeg tager salg af stærk alkohol til børnehavne børn med.
Munklard (20) skrev:
Kan ikke se hvad det har med sagen at gøre? Så ud fra hvilket grundlag ligger du det i at jeg ikke skulle være den jeg udgiver mig for?
Selvfølgelig bruger svindlere og spammere deres rigtige navn på nettet :)
Så vi skal bare ignorere jeres spam og svindel?
Desuden så kunne I (du) starte med at gøre siden lovlig og tilføre de kontaktoplysninger (Addresse, telefonnummer og CVR) som er det mindste man skal i følge loven.
Så vi skal bare ignorere jeres spam og svindel?
Desuden så kunne I (du) starte med at gøre siden lovlig og tilføre de kontaktoplysninger (Addresse, telefonnummer og CVR) som er det mindste man skal i følge loven.
Hvor er du latterlig at høre på.
Jeg prøvede bare at give min mening, ser tit folk hetze på Newz, så ville bare hjælpe denne nystarte forretning ...
Det er nu dig der er det, da du påstår noget uden at have undersøgt sagen selv. Jeg er træt af at folk ikke kan give andre medmennesker en chance, og så opretter jeg min profil (ja på tide) for bare at kommentere på alle jer løgnagtige mennesker.
Håber I selv er klar over at med løgn kommer man ikke langt, og ligefrem at kalde andre svindlere uden konkrete beviser, er desuden fuldkomment latterligt.
Hvor er du latterlig at høre på.
Jeg prøvede bare at give min mening, ser tit folk hetze på Newz, så ville bare hjælpe denne nystarte forretning ...
Det er nu dig der er det, da du påstår noget uden at have undersøgt sagen selv. Jeg er træt af at folk ikke kan give andre medmennesker en chance, og så opretter jeg min profil (ja på tide) for bare at kommentere på alle jer løgnagtige mennesker.
Håber I selv er klar over at med løgn kommer man ikke langt, og ligefrem at kalde andre svindlere uden konkrete beviser, er desuden fuldkomment latterligt.
Du må IKKE købe dig til "levelling" osv. eller udlevere din konto til 3. part, derfor svindel
Igen, hvorfor skal vi støtte svindlere?
Du må IKKE købe dig til "levelling" osv. eller udlevere din konto til 3. part, derfor svindel
Igen, hvorfor skal vi støtte svindlere?
Man er godt nok defensiv, men det jo klart ingen svindler kan lige at komme ud i lyset.
Jeg ynder ikke, at være venlig overfor personer der snyder mig eller andre, de skal bare frem i lyset, så alle er advaret og det er netop det vi gør her! Dit træk Jonas, jeg synes du burde tilbage betale alle de folk du har svindlet gennem blandt andet ScandicGold.net.
Man er godt nok defensiv, men det jo klart ingen svindler kan lige at komme ud i lyset.
Jeg ynder ikke, at være venlig overfor personer der snyder mig eller andre, de skal bare frem i lyset, så alle er advaret og det er netop det vi gør her! Dit træk Jonas, jeg synes du burde tilbage betale alle de folk du har svindlet gennem blandt andet ScandicGold.net.
Jeg interassere mig for denne tråd fordi jeg selv er WoW spiller og ikke rigtig har tid til at levle op/skaffe guld på den tid mine venner kan og dette ødelægger oplevelsen for såvel måde mig som mine venner.
Jeg går ind for at folk kan benytte sig af disse services, da det ikke altid er muligt at spille et spil man brander så meget for, at det er dissideret nederen ikke at kunne være på samme plan som dem man spiller med.
Med både travlt arbejde og to børn, har jeg ikke altid lige tid til at sidde foran min computer, og når jeg endelig gør dette, så er det ikke not til at kunne være med på dette plan!
Jeg ser ingen grund til at kalde dette svindel, da det er helt LOVLIGT, ja du bryder spillets regler, men hvem fanden gør ikke det i div. PC spil såvel som brætspil?
Jeg mener bare, at folk der ikke selv har tiden, skal da ikke går glip af en fed spilleoplevelse!
Ja, så må man bryde nogle regler, men hvem fanden skulle være sure over dette?
Jeg siger bare, lad være med at fortælle falske historier om dette firma, og giv det en chance, jeg vil nu selv se om de er legale og ikke tager røven på mig.
Tak ...
Jeg interassere mig for denne tråd fordi jeg selv er WoW spiller og ikke rigtig har tid til at levle op/skaffe guld på den tid mine venner kan og dette ødelægger oplevelsen for såvel måde mig som mine venner.
Jeg går ind for at folk kan benytte sig af disse services, da det ikke altid er muligt at spille et spil man brander så meget for, at det er dissideret nederen ikke at kunne være på samme plan som dem man spiller med.
Med både travlt arbejde og to børn, har jeg ikke altid lige tid til at sidde foran min computer, og når jeg endelig gør dette, så er det ikke not til at kunne være med på dette plan!
Jeg ser ingen grund til at kalde dette svindel, da det er helt LOVLIGT, ja du bryder spillets regler, men hvem fanden gør ikke det i div. PC spil såvel som brætspil?
Jeg mener bare, at folk der ikke selv har tiden, skal da ikke går glip af en fed spilleoplevelse!
Ja, så må man bryde nogle regler, men hvem fanden skulle være sure over dette?
Jeg siger bare, lad være med at fortælle falske historier om dette firma, og giv det en chance, jeg vil nu selv se om de er legale og ikke tager røven på mig.
Tak ...
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/wow_tou.html skrev:Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of World of Warcraft Accounts or BNET Accounts (each an “Account”). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with any Account. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the “real world” of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for “real” money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.
http://eu.blizzard.com/en-gb/company/legal/wow_tou.html skrev:2. You agree that you will not:
(1) modify or cause to be modified any files that are a part of a World of Warcraft installation;
(2) create or use cheats, "mods", and/or hacks, or any other third-party software designed to modify the World of Warcraft experience;
(3) use any third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through World of Warcraft;
(4) allow players who are playing characters aligned with the "Alliance" faction to chat or otherwise communicate directly with players who are playing characters aligned with the "Horde" faction, or vice versa;
(5) buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform;
(6) let any third person (except for a minor for whom you opened the Account) play on your Account including, but not limited to, using so-called "power leveling services", i.e. paying a third person for playing on your Account; or
(7) play on the Account of a third person including, but not limited to, providing so-called "power leveling services";
(8) eavesdrop, intercept or monitor any oral communication which is not intended for you or use any tool designed to distort or prevent oral communication of the users.
Notwithstanding the foregoing, you may update World of Warcraft with authorized patches and updates distributed by Blizzard, and use authorized Third Party User Interfaces as set forth in Section XVI 7 below; or
(9) whether intentionally or unintentionally, violate any applicable local, state, national or international law or regulation in connection with your use of World of Warcraft or the Service.
Tror vist 3. part power leveling og salg af guld går fint ind under disse i TOU.
Løgn fra ende til anden.
Selvfølgelig faldt du over denne tråd og oprettede en bruger for at reklamere for siden, et kvarter efter den blev lavet.
Prøv lige at læs hvad du skriver, du er godtnok langt ude.
Du mangler bare at spørge hvordan man sletter tråden :)
Løgn fra ende til anden.
Selvfølgelig faldt du over denne tråd og oprettede en bruger for at reklamere for siden, et kvarter efter den blev lavet.
Prøv lige at læs hvad du skriver, du er godtnok langt ude.
Du mangler bare at spørge hvordan man sletter tråden :)
Man går heller ikke ind i Vollsmose og råber perker ustraffet, har jeg ladet mig fortælle.
Faktum er din "ven" er en svindler og har snydt op til flere?
Bankrøveri er kun i mod samfundets love og regler? det er sku da forfanden det samme som lovene i wow?
De er begge to et sæt love i en verden, for at sikre retfærdighed! stop med svindle folk!
Man går heller ikke ind i Vollsmose og råber perker ustraffet, har jeg ladet mig fortælle.
Faktum er din "ven" er en svindler og har snydt op til flere?
Bankrøveri er kun i mod samfundets love og regler? det er sku da forfanden det samme som lovene i wow?
De er begge to et sæt love i en verden, for at sikre retfærdighed! stop med svindle folk!
http://www.scandicgold.net har aldrig svindlet nogle, men er imod EULA og ToU, denne brydes HVER dag af mange spillere.
Vil man have god tid til alt andet end at sidde foran sin computer og intet socialt liv ønsker, bliv dagene væk. Hvis ikke benyt dig af super priser og fede tilbud!
Vi ses på www.scandicgold.net !
Vil man have god tid til alt andet end at sidde foran sin computer og intet socialt liv ønsker, bliv dagene væk. Hvis ikke benyt dig af super priser og fede tilbud!
Vi ses på www.scandicgold.net !
Munklard (36) skrev:#34
Hahaha, du ikke klog hva?
Gad vide om man kan få sine skolepenge tilbage, hva? :D
Jaa, jaa, jeg er sgu Jonas, der tog du lige fudsen på mig, hahaha.
Tillykke ....
/ironi.
Idiot ...
Tror dog jeg har papir på at jeg ikke kan slå dig :)
https://domainagents.com/affiliate.php?domain=scan... så for 220$ så kan jeg købe hans domain?...fedt skal prøves nogen der vil smide lidt til?
vi kunne enlig godt tage hans side ned...den er registreret under falsk addresse og hvis vi nu laver det der Rugvaenget 92 3.tv om til Rugvænget 92 3.tv som nok er det tæteste på noget der heder i Dk, så bor der 83 personer i den ene lejlighed 0.o
så det er en falsk addresse
så det er en falsk addresse
#29 (generelt)
Nå, men altså ...
Er du (i) ordblind? I skriver de samme fejl ... Og, øh .. Kone, arbejde og to børn? Så er burde man kunne stave ^_^
Nå, men altså ...
Er du (i) ordblind? I skriver de samme fejl ... Og, øh .. Kone, arbejde og to børn? Så er burde man kunne stave ^_^
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.