mboost-dp1
studiebærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey drenge.
Jeg har to spørgsmål..
- Jeg mangler en studie bærbar , som skal have en lang batteri tid. Udover dette skal jeg bare kunne game spil som WoW, Cycling / Football Manager og ikke meget andet, da den kun skal bruges til studier. MAKS BELØB: 2800, men kan strækkes til 3000 hvis der er mærkbare ændringer på bærbaren...
Desuden.. hvad kan jeg få for en ASUS G2 bærbar med Vista som er fra 2007? Jeg har alle orginale drivers og styresystem cd'en... Hvad kan man få for sådan en basse?
Jeg har to spørgsmål..
- Jeg mangler en studie bærbar , som skal have en lang batteri tid. Udover dette skal jeg bare kunne game spil som WoW, Cycling / Football Manager og ikke meget andet, da den kun skal bruges til studier. MAKS BELØB: 2800, men kan strækkes til 3000 hvis der er mærkbare ændringer på bærbaren...
Desuden.. hvad kan jeg få for en ASUS G2 bærbar med Vista som er fra 2007? Jeg har alle orginale drivers og styresystem cd'en... Hvad kan man få for sådan en basse?
Mht. Asus G2 bærbaren, så kan du vel få en 2000 DKK hvis du smider den på dba.dk eller qxl.dk.
3000 er ikke mange penge til en laptop, og til den pris, kan det stort set være lige meget hvilken du vælger. Tror dog du vil få mest værdi for pengene hvis du vælger en med AMD processor - i hvert fald i den prisklasse.
3000 er ikke mange penge til en laptop, og til den pris, kan det stort set være lige meget hvilken du vælger. Tror dog du vil få mest værdi for pengene hvis du vælger en med AMD processor - i hvert fald i den prisklasse.
Jeg har selv en der er meget tæt på denne:
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=44&am...
Jeg er rigtig glad for størrelsen. Den er stor nok til at have et okay tastatur, men vejer stadig så lidt at den er til at slæbe rundt på. Jeg fik faktisk min læsemakker overbevist til også at købe en lignende.
Den kan godt trække spil á la CS og den slags, men jeg prøvede at installere det der nye moonbase alpha, og det gik sgu ikke.
Hvis du kan skaffe en windows 7 fra en anden kilde vil jeg anbefale at gøre det. Så slipper du for en masse toshiba snask der følger med når du opgraderer. Når jeg engang får sommerferie og tid vil jeg geninstallere med en 'vanilla' win 7, for det er noget ringe software der følger med.
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=44&am...
Jeg er rigtig glad for størrelsen. Den er stor nok til at have et okay tastatur, men vejer stadig så lidt at den er til at slæbe rundt på. Jeg fik faktisk min læsemakker overbevist til også at købe en lignende.
Den kan godt trække spil á la CS og den slags, men jeg prøvede at installere det der nye moonbase alpha, og det gik sgu ikke.
Hvis du kan skaffe en windows 7 fra en anden kilde vil jeg anbefale at gøre det. Så slipper du for en masse toshiba snask der følger med når du opgraderer. Når jeg engang får sommerferie og tid vil jeg geninstallere med en 'vanilla' win 7, for det er noget ringe software der følger med.
Jeg har en bærbar med:
Intel Core 2 Due (2,26 gHz)
2 gb RAM
Mobile Intel 4 Series Express (grafikchip med op til 775 mb RAM)
9-cell bateri
Som jeg er rigtig glad for som studie og surf computer.
Den er noget dyrere end dit budget giver plads til men pointen er at jeg vil vove at påstå at den kan køre de spil du kræver, eller i hvert fald næsten. Så hvis du køber en studiecomputer med indbygget grafikkort, så burde du kunne køre de spil du gerne vil.
Og det kan du sagtens få for små fem kilo (ud fra at du sælger din nuværende).
Jeg vil dog anbefale dig at vælge en med en skærm på 12"-15" da de er lettere at have med.
hov se evt. http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-ibm-lenovo-thinkp...
Intel Core 2 Due (2,26 gHz)
2 gb RAM
Mobile Intel 4 Series Express (grafikchip med op til 775 mb RAM)
9-cell bateri
Som jeg er rigtig glad for som studie og surf computer.
Den er noget dyrere end dit budget giver plads til men pointen er at jeg vil vove at påstå at den kan køre de spil du kræver, eller i hvert fald næsten. Så hvis du køber en studiecomputer med indbygget grafikkort, så burde du kunne køre de spil du gerne vil.
Og det kan du sagtens få for små fem kilo (ud fra at du sælger din nuværende).
Jeg vil dog anbefale dig at vælge en med en skærm på 12"-15" da de er lettere at have med.
hov se evt. http://newz.dk/forum/koeb-salg/s-ibm-lenovo-thinkp...
Lylover (8) skrev:Men er lidt ked af, at der ikke er kommet nogle reele bærbare, jeg kan købe, på bordet.. Ingen der har erfaringer o.lign. i denne prisklasse?
Gør dig selv, og os andre, en tjeneste.
Prøv at tage et kig på edbpriser.dk for at se hvad man kan få for det budget du ligger ud med. Medmindre du vil muntre dig med en netbook eller købe brugt, så er det virkelig et problem at finde noget der er værd at anbefale.
Det er ikke uden grund, at dit første indlæg er blevet ratet som "sjov".
Derudover, så er det altså altid en god idé selv at starte med bare et minimum af research før man spørger om hjælp. Det viser, at man selv er interesseret i at få løst et evt. problem, og at man ikke bare forventer at få en løsning serveret. Vi kan selvfølgelig alle få brug for hjælp, men vi kan i det mindste selv forsøge i første omgang - hvilket er ret tydeligt, at du på ingen måde har, for så ville du også have opdaget, at dit budget er totalt urealistisk til dine krav.
dude......
Jeg har undersøgt markedet. Er egentlig mest også bare her, for at høre om eventuelle erfaringer med bærbarer. Undskyld hvis det IKKE bliver gjort klart nok..
Og jo. Man kan få bærbarer for mit budget..
- og undskyld mig, men i min verden er netbooks og bærbarer det samme... Så disse var sådan set også tiltænkt!
Jeg har undersøgt markedet. Er egentlig mest også bare her, for at høre om eventuelle erfaringer med bærbarer. Undskyld hvis det IKKE bliver gjort klart nok..
Og jo. Man kan få bærbarer for mit budget..
- og undskyld mig, men i min verden er netbooks og bærbarer det samme... Så disse var sådan set også tiltænkt!
#11 Du giver på intet tidspunkt udtryk for, at du har gjort noget som helst selv, hvilket du selv tydeligt understreger i #3 ;-)
Og ja, du kan da godt finde et par stykker til dit budget, jeg påstår heller ikke, at det ikke er muligt, men de få der findes overholder ikke ligefrem de krav du stiller. Lang batteritid er f.eks. ikke just en feature der findes i det prissegment.
Udover det - så er jeg ikke en dude ;-)
Og ja, du kan da godt finde et par stykker til dit budget, jeg påstår heller ikke, at det ikke er muligt, men de få der findes overholder ikke ligefrem de krav du stiller. Lang batteritid er f.eks. ikke just en feature der findes i det prissegment.
Udover det - så er jeg ikke en dude ;-)
Lang batteritid på en bærbar der kan bruges til spil får du praktisk talt kun hvis du investerer mindst det dobbelte. De typiske supermarkedscomputere som du kan få for 3 kilo er alle sammen stiknarkomaner.
Og de små fine netbooks som kan holde strøm kan ikke rigtig bruges til spil.
Lang batteritid på en bærbar der kan bruges til spil får du praktisk talt kun hvis du investerer mindst det dobbelte. De typiske supermarkedscomputere som du kan få for 3 kilo er alle sammen stiknarkomaner.
Og de små fine netbooks som kan holde strøm kan ikke rigtig bruges til spil.
så mate, whatever.
Jeg siger sådan set i indlæg 3, at jeg ikke er meget inde i, hvad prisen er for bestemt hardware. Altså hvis jeg eksempelvis skal have en bærbar med 4000ram , så ved jeg ikke hvad prisniveauet ligger på.
DERMED IKKE SAGT at jeg ikke har undersøgt diverse netbooks og bærbarer.
så mate, whatever.
Jeg siger sådan set i indlæg 3, at jeg ikke er meget inde i, hvad prisen er for bestemt hardware. Altså hvis jeg eksempelvis skal have en bærbar med 4000ram , så ved jeg ikke hvad prisniveauet ligger på.
DERMED IKKE SAGT at jeg ikke har undersøgt diverse netbooks og bærbarer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.