mboost-dp1
Steam Butikken - Køb Steam kontier!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Mort (3) skrev:Det er meget godt at vise et screenshot af spillene i "Mine foretrukne", men det fortæller jo intet om hvilke spil der reelt er koblet til steam kontoen.
Ikke fordi jeg har nogen planer om at købe dem, men det stinker bare langt væk af en scam.
Tilføjet til fortrukne, fordi jeg befandt mig på en netcafé, og ville ikke have tonsvis af free 2 play spil med, vel !?
Wickedmike (4) skrev:Its a trap!
Its not a trap!
det er jo ikke for sjovt jeg lægger mit faste telefonnummer ud på nettet!
Mort (3) skrev:Det er meget godt at vise et screenshot af spillene i "Mine foretrukne", men det fortæller jo intet om hvilke spil der reelt er koblet til steam kontoen.
Ikke fordi jeg har nogen planer om at købe dem, men det stinker bare langt væk af en scam.
Du kan jo også se at nogle spil er highlighted, dvs. de er installeret på computeren.
Tænk dig om en anden gang, inden du mistænker mig for at "scamme". -.-
AK-47 (5) skrev:
Tilføjet til fortrukne, fordi jeg befandt mig på en netcafé, og ville ikke have tonsvis af free 2 play spil med, vel !?
AK-47 (6) skrev:
Du kan jo også se at nogle spil er highlighted, dvs. de er installeret på computeren.
Så er det korrekt forstået du har siddet på en netcafé og taget de screenshots af spil der er installeret på computeren?
I så fald er spørgsmålet om du
1) Har brudt user agreement ved at installere spil på en maskine der ikke er din
2) Har brudt loven ved at forsøge at sælge noget der ikke tilhører dig
3) Ejer en netcafé
Regner selvfølgelig med det er option 3 der er den rigtige...
Giv et screenshot af https://store.steampowered.com/account/ i stedet.
Glemte lige denne:
Du slår mig ikke lige som værende en der hedder Dorthe, men kan jo være jeg tager fejl... Hvorom alting er, er det et firmanummer og har derfor svært ved at se det skulle være dit faste nummer
AK-47 (5) skrev:
det er jo ikke for sjovt jeg lægger mit faste telefonnummer ud på nettet!
Du slår mig ikke lige som værende en der hedder Dorthe, men kan jo være jeg tager fejl... Hvorom alting er, er det et firmanummer og har derfor svært ved at se det skulle være dit faste nummer
Jeg vil blot tilføje, at jeg finder det særdeles passende, at du kalder dig selv for 'HashGuru' i din såkaldte Steam Store... har du også nøgler?
AK-47 (5) skrev:det er jo ikke for sjovt jeg lægger mit faste telefonnummer ud på nettet!
Alle kan sq da ligge et telefonnummer ud på nettet.
Om det er det korrekte er så en helt anden sag.
Skulle man sende Valve/Steam et link til Tråden?
Da det er imod deres Steam Service agreement:
Er det det nye WoW account salg?
Da det er imod deres Steam Service agreement:
http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/ skrev:You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account.
Er det det nye WoW account salg?
Thalion (18) skrev:Er det det nye WoW account salg?
Fuck. Ikke mere af den slags :(
Also, https://support.steampowered.com/newticket.php
AK-47 (6) skrev:Du kan jo også se at nogle spil er highlighted, dvs. de er installeret på computeren.
At der er en liste af spil er ikke det samme som at spillene er inkluderet i steam kontoen. Du kan tilføje links til ethvert program, inde i Steam, og navngive dem som du har lyst til - Det er ikke noget bevis for at steam kontoen giver licens til at spille spillet.
Siavosh er altid frisk på en god handel. Hvem husker ikke den professionelle PC han havde til salg?
Anyways, i kan nok nemmere fange ham på 71561576. Det er ihvertfald det nummer han før har opgivet.
Anyways, i kan nok nemmere fange ham på 71561576. Det er ihvertfald det nummer han før har opgivet.
Magten (26) skrev:Din søgning på 71561576 gav desværre ingen resultater
?
Nummeret er tilknyttet et taletidskort, så hverken dgs eller krak vil vise det... men det vil 118: 118.dk
En sjovere søgning er dog på google på hans oplyste telefonnumre og e-mail adresser. Lader til der rundt omkring bliver forsøgt scam til den store guld medalje :)
4571561576, 4528251627 og [email protected] for eksempel
Og så må jeg indrømme jeg finder det morsomt at en person der flere steder kalder sig hacker er så dårlig til at slette sine spor :)
Thalion (18) skrev:Skulle man sende Valve/Steam et link til Tråden?
Det er ikke bare tråden den er gal med - hele http://sythe.org forummet er et stort marked for personer der vil sælge in game items og accounts. Der er decideret subforum for WoW account salg og Steam account salg.
Tvivler på det er gået snuden forbi for hverken Valve eller Blizzard, men du har ret; man burde melde skidtet...
Det vil jeg så overveje og håbe på en anden får taget sig sammen til at gøre det inden jeg får overvejet færdigt
Hvem er Dorthe så, siden nummeret står registreret til hende? :)AK-47 (35) skrev:Haha. Du kan jo evt. prøve at ringe til mig, og se om jeg er en psykiater, gynækolog, eller astronaut ?
28 25 16 27. Ring og bekræft :)
Sejt!AK-47 (36) skrev:Og ja, har fået mig en kæde. nu mangler jeg bare en i guld!
roennow (46) skrev:AK-47 (32) skrev:jeg er hverken scamer, svindler, "dorthe" eller en anden.
jeg prøver blot bare på at sælge mine steam accounts. :)
Lad mig gætte. Du er en af de typer der har svært ved at kende forskel på dit og mit?
Hvad mener du? Accounten har ikke været andres, men min.
jeg er ingen tyv eller scamer?
AK-47 (47) skrev:jeg er ingen tyv eller scamer?
Et tvivlende spørgsmålstegn efter et postulat virker altid overbevisende ;)
Hvis du har lyst til at sælge, og ikke er ude på at snyde folk, så kan der vel ikke ske noget ved at opgive dit korrekte navn, mail, adresse og telefonnummer? Er du frisk på at handle, hvis jeg kommer og ser kontoen hos dig først, og så betaler dig i kontanter? (Bare rolig, jeg har ikke lyst til at købe, men synes bare det kunne være interessant at vide ;) )
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.