mboost-dp1
Starcraft 2 sælges til kun 200 kr!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey
Jeg var så heldig at der var et par ekstra keys med i min SC II pakke, der er bekræftet at de virker (min bror har fået en), så jeg sælger en key for 200 kr (spar 200 kr i forhold til normalprisen).
PM hvis nogen er interesserede. Først til mølle.
Sælger dem for at få råd til at købe Collectors Edition i stedet.
Jeg var så heldig at der var et par ekstra keys med i min SC II pakke, der er bekræftet at de virker (min bror har fået en), så jeg sælger en key for 200 kr (spar 200 kr i forhold til normalprisen).
PM hvis nogen er interesserede. Først til mølle.
Sælger dem for at få råd til at købe Collectors Edition i stedet.
ekstra keys med i din pakke?
http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/153048/ad...
http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/153048/ad...
FFS!! Det er ikke key passes. Dem har jeg også. Tror I jeg er dum eller hvad? Ja - en eller anden venlig sjæl har puttet fire keys oven på hinanden (de små hvide sedler over disken), og de virker. Så nej - forsøger ikke at snyde folk. Kan sende billed-dokumentation hvis I tror jeg er ude på at snyde.
#8 Hvis du er seriøst interesseret? Hvor holder du til i landet- hvis der er nogen fra Århus området kan de sku kigge forbi og smide koden ind på deres battle net account imens jeg ser på så de kan bekræfte at lortet virker og ikke er en fake-key, key-gen eller et 14 dages pas.
Ved godt det lyder langt ude, men hvad fanden ville I selv gøre hvis I fik 3 ekstra keys? Det er da oplagt at forsøge at sælge dem. Kan sku ikke gøre for at en eller anden japser ikke kan finde ud af at der kun skal 1 key i hver disk.
Og nej - sender dig ikke key - bare et billede hvor jeg har sløret den indtil jeg har bekræftelse på at penge er overført, eller du kommer og henter den personligt.
Ved godt det lyder langt ude, men hvad fanden ville I selv gøre hvis I fik 3 ekstra keys? Det er da oplagt at forsøge at sælge dem. Kan sku ikke gøre for at en eller anden japser ikke kan finde ud af at der kun skal 1 key i hver disk.
Og nej - sender dig ikke key - bare et billede hvor jeg har sløret den indtil jeg har bekræftelse på at penge er overført, eller du kommer og henter den personligt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.