mboost-dp1

Starcraft 2 sælges til kun 200 kr!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Frawan
29. jul. 2010 12:12
Hey

Jeg var så heldig at der var et par ekstra keys med i min SC II pakke, der er bekræftet at de virker (min bror har fået en), så jeg sælger en key for 200 kr (spar 200 kr i forhold til normalprisen).

PM hvis nogen er interesserede. Først til mølle.

Sælger dem for at få råd til at købe Collectors Edition i stedet.
Gravatar #2 - moisen
29. jul. 2010 12:23
er det ikke bare trail key's?
Gravatar #3 - Slettet Bruger [1719567652]
29. jul. 2010 12:52
Gravatar #4 - Coney
29. jul. 2010 14:41
Ej men det var da utroligt som folk bliver ved:S Der står på indlægssedlen at der er tale om en trial key! Don't buy this people...
Gravatar #5 - Frandsen
29. jul. 2010 16:21
Med mindre du har købt noget Collector's Edition er du da i øvrigt blevet snydt. Har selv købt det i Elgiganten til 249 og har set den pris andre steder også.

EDIT: Det var du.
Gravatar #6 - moisen
29. jul. 2010 17:07
dette er en guest key, som du kan bruge til at spille med i 7 timer eller udløber efter 14 dage fra aktivering
så Frawan prøver på at tage røven på folk!!!!!
Gravatar #7 - Frawan
29. jul. 2010 19:45
FFS!! Det er ikke key passes. Dem har jeg også. Tror I jeg er dum eller hvad? Ja - en eller anden venlig sjæl har puttet fire keys oven på hinanden (de små hvide sedler over disken), og de virker. Så nej - forsøger ikke at snyde folk. Kan sende billed-dokumentation hvis I tror jeg er ude på at snyde.
Gravatar #8 - Niklas H
29. jul. 2010 19:48
#7 Du må gerne sende billeder til mig!
Gravatar #9 - Frawan
29. jul. 2010 20:28
#8 Hvis du er seriøst interesseret? Hvor holder du til i landet- hvis der er nogen fra Århus området kan de sku kigge forbi og smide koden ind på deres battle net account imens jeg ser på så de kan bekræfte at lortet virker og ikke er en fake-key, key-gen eller et 14 dages pas.

Ved godt det lyder langt ude, men hvad fanden ville I selv gøre hvis I fik 3 ekstra keys? Det er da oplagt at forsøge at sælge dem. Kan sku ikke gøre for at en eller anden japser ikke kan finde ud af at der kun skal 1 key i hver disk.

Og nej - sender dig ikke key - bare et billede hvor jeg har sløret den indtil jeg har bekræftelse på at penge er overført, eller du kommer og henter den personligt.
Gravatar #10 - Coney
30. jul. 2010 06:16
#7 #9 Hvis du lægger et billede af din SC kassette og dine ekstra officielle indlægssedler med keys på så spiser jeg en af mine trailkeys hvis det viser sig at det ikke er sådan en du har:)
Gravatar #11 - Bundy
30. jul. 2010 09:53
Ok, Frawan - Nu gør du fandme det - bare husk lige at blur lortet. Også skal vi fandme ha en youtube video, coney.
Gravatar #12 - Coney
30. jul. 2010 10:28
#11 hehe:P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login