mboost-dp1
Stærk gamer bærbar sælges!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej alle sammen :)
Jeg har en HP dv6-3142so til salg.
Computeren indeholder:
Intel(R) Core(TM) i7 CPU
6 GB ram
ATI Mobility Radeon HD 5650
640 GB plads
Indbygget webcam og fingerprint
osv..
Computeren er lidt over 1 år gammel. Da jeg købte den kostede den 9499 kr.
Pris: 4700 kr!
Kvitering haves.
Kan kontaktes på 22322836! :)
Hvis der er en som er interesseret i at købe, fortrækker jeg at mødes i person og handle.
MVH
Mikkel
Jeg har en HP dv6-3142so til salg.
Computeren indeholder:
Intel(R) Core(TM) i7 CPU
6 GB ram
ATI Mobility Radeon HD 5650
640 GB plads
Indbygget webcam og fingerprint
osv..
Computeren er lidt over 1 år gammel. Da jeg købte den kostede den 9499 kr.
Pris: 4700 kr!
Kvitering haves.
Kan kontaktes på 22322836! :)
Hvis der er en som er interesseret i at købe, fortrækker jeg at mødes i person og handle.
MVH
Mikkel
Pas på med folk fra Bramming-området, de er nogle banditter! Jeg kommer selv fra området, jeg kender os!
Egentlig ikke, det er bare bedre at give alt information istedet for sådan lidt halvt noget. Jeg spiller aldrig rigtigt computer og jeg har allerede en der kan køre flere spil end jeg skal bruge, den fik min mor.
TYMYMAN (15) skrev:desværre, går ikke længere ned end 3700 =) så hvis den ikke er 2700 imorgen, vil du så stadig være intereseret? :P
Desværre - har ikke behov for en bærbar - men kan høre rundt om der er nogen der mangler en :)
TYMYMAN (15) skrev:desværre, går ikke længere ned end 3700 =)
TYMYMAN (19) skrev:Ok people, så er den sat ydeligere 700 Kr ned! så nu er det 3000 kr!
Så er det nu man skal slå til! kun 3000 kr!
Går ikke længere ned.
Interessant.
Thoroughbreed (14) skrev:Hvis det er 2.700 i morgen kan vi snakke om det ;)
TYMYMAN (15) skrev:desværre, går ikke længere ned end 3700 =) så hvis den ikke er 2700 imorgen, vil du så stadig være intereseret? :P
TYMYMAN (25) skrev:2700 bobs :)
Jeg føler mig snydt :p
Thoroughbreed (26) skrev:Thoroughbreed (14) skrev:Hvis det er 2.700 i morgen kan vi snakke om det ;)TYMYMAN (15) skrev:desværre, går ikke længere ned end 3700 =) så hvis den ikke er 2700 imorgen, vil du så stadig være intereseret? :PTYMYMAN (25) skrev:2700 bobs :)
Jeg føler mig snydt :p
Måske en troll der bare kom her for det? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.