mboost-dp1

Spritnye Lenovo T410 med grafikkort!

Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
14. mar. 2011 10:42
Hejsa

Jeg vil blot høre om der er interesse for kvalitetsmaskiner herinde :)
Maskinen er som følger:
Lenovo Thinkpad T410 modelnr.: 2537-UA4, udstyret med:
i3-380m 2,53ghz CPU (Hastighedsmæssigt lige så sej som en I5-520m ifølge http://www.notebookcheck.net/Intel-Core-i3-380M-No...
4gb DDR3 ram
160gb 7200rpm harddisk
512mb nVIDIA Quadro NVS 3100M grafikkort
Webcam
Fingreaftrykslæser
Blutooth
Og alt det vanlige IBM udstyr - 3 års NBD onsite garanti!

Pris: 9.200kr
Afhentes enten i 7400 Herning eller sendes mod forudbetaling.

Maskinerne er godkendte og igennem DANSK importør, onsite garanti, spritnye og absolut problemfrie.

Spørgsmål og kommentare er velkomne :)
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. mar. 2011 12:36
9045,- kr

og det er endda med en I5 processor

...

11.317,- kr

Det er sågar med en i7-dualcore processor, 500GB 7200rpm harddisk
Gravatar #3 - mELIeha
14. mar. 2011 12:54
Ja, en i5 som yder omtrent det samme, og uden grafikkort :)

Og den anden måde vist siges at være i et noget andet prisleje.
Men der skal jo også være plads til knap så konstruktive indlæg :)
Gravatar #4 - D_V
14. mar. 2011 13:17
Sælges de med moms ??? (Og derved også kvittering)
Gravatar #5 - mELIeha
14. mar. 2011 13:27
Ja :)
Gravatar #6 - Qw_freak
14. mar. 2011 22:11
DO'h
Gravatar #7 - mELIeha
14. mar. 2011 23:26
Det er bestemt ikke hælervarer eller andet farligt, blot overskudsmaskiner som skal skydes af :)
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. mar. 2011 14:35
mELIeha (7) skrev:
Det er bestemt ikke hælervarer eller andet farligt, blot overskudsmaskiner som skal skydes af :)

Skal de skydes? Jamen så skal du da ind på hjemmeværnets forum

Jeg kan evt. give et par små eksempler på deres finesser!
Gravatar #9 - Alrekr
15. mar. 2011 14:41
Thoroughbreed (8) skrev:
Jeg kan evt. give et par små eksempler på deres finesser!

:')

Jeg har aldrig set så smuk en Mac før.
Gravatar #10 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. mar. 2011 14:59
Alrekr (9) skrev:
:')

Jeg har aldrig set så smuk en Mac før.

Du mener måske jeg burde poste den på MacNation? :D

- vil dog give dig ret ;)
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. mar. 2011 15:01
mELIeha (3) skrev:
Ja, en i5 som yder omtrent det samme, og uden grafikkort :)

Og den anden måde vist siges at være i et noget andet prisleje.
Men der skal jo også være plads til knap så konstruktive indlæg :)

Glemte helt at svare, da mit Newz fuckede i går

Andet prisleje - måske .. Men hvad er 2.000 kr når man snakker bedre processor(? .. Terra, a little help), større harddisk, Windows 7 og hvad ved jeg...

- pludselig er 2.000 småpenge :D

- "mine" priser er endda med porto ifølge EDBPriser
Gravatar #12 - mELIeha
16. mar. 2011 08:30
Thoroughbreed, jeg har en anelse svært ved at se hvad du forsøger at opnå - Hvis du ingen interesse har i maskinen er der ikke noget større krav til at spamme tråden med ligegyldige oplysninger.
Det er hverken et WoW-bruger salgstopic og jeg er aktiv newz bruger og ikke blot her for at forsøge at sælge en vare.

Maskinen leveres med Windows 7 Pro.
Gravatar #13 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. mar. 2011 09:35
mELIeha (12) skrev:
Thoroughbreed, jeg har en anelse svært ved at se hvad du forsøger at opnå - Hvis du ingen interesse har i maskinen er der ikke noget større krav til at spamme tråden med ligegyldige oplysninger.
Det er hverken et WoW-bruger salgstopic og jeg er aktiv newz bruger og ikke blot her for at forsøge at sælge en vare.

Maskinen leveres med Windows 7 Pro.

Du skrev ikke den blev leveret med Win7 ;)

Win7 Pro koster i omegenen af 1.000 kr - i så fald din ikke blev leveret med Windows, var prisen pludselig 10.000

Dvs, 1.000 kr mere for større harddisk og bedre processor - min pointe var bare at den var lidt dyr :D
Gravatar #14 - mELIeha
16. mar. 2011 10:30
Hvad vil du mene at et 512mb grafikkort og 3 års onsite garanti er værd?
Udover det er min konfiguration med 7200rpm disk.
Og som nævnt tidligere, hvis man kigger på performance forskellen på den I5 og den I3, så er den vist ikke værd at snakke om.

Hvis du har behov for at få uddybet hvad onsite garanti går ud på, betyder det at hvis der opstår en hardware fejl stiller Lenovo op med en teknikker hos dig dagen efter og får rettet fejlen.

Stadigvæk har jeg svært ved at forstå hvad alle de overflødige indlæg skal til for, i stedet for blot at skrive hvad du vil, hvis du reelt vil noget.

Så vi er ude i at min konfiguratino er ~200kr dyrere for en computer som performer noget højere i kraft af grafikkort og hurtigere disk, samt har en væsentligt bedre garanti :)
Gravatar #15 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. mar. 2011 10:36
mELIeha (14) skrev:
Hvad vil du mene at et 512mb grafikkort og 3 års onsite garanti er værd?
Udover det er min konfiguration med 7200rpm disk.
Og som nævnt tidligere, hvis man kigger på performance forskellen på den I5 og den I3, så er den vist ikke værd at snakke om.

Hvis du har behov for at få uddybet hvad onsite garanti går ud på, betyder det at hvis der opstår en hardware fejl stiller Lenovo op med en teknikker hos dig dagen efter og får rettet fejlen.

Stadigvæk har jeg svært ved at forstå hvad alle de overflødige indlæg skal til for, i stedet for blot at skrive hvad du vil, hvis du reelt vil noget.

Så vi er ude i at min konfiguratino er ~200kr dyrere for en computer som performer noget højere i kraft af grafikkort og hurtigere disk, samt har en væsentligt bedre garanti :)

I tilfælde af at du gik glip af mit andet link, så vælger jeg lige at poste det igen

Knap 2.000 dyrere med en i7, større harddisk (også 7200 rpm) og samme grafikkort ... Hvis vi antager at din ikke kom med Win7 (som der står i det oprindelige indlæg) så skal du så lægge 1.000 til (jaja, et cirka-tal)

Dvs, "min" er 1.000 dyrere? Og mht on-site garanti - det har jeg ikke undersøgt om det link jeg kom med understøtter ...

Anyhow, det korte af det lange er, at jeg kom med et link til en lidt dårligere til billigere penge, og en lidt bedre til lidt mere ..

Jeg ved ihvertfald godt hvilken bærbar jeg ville vælge
Gravatar #16 - mELIeha
16. mar. 2011 14:24
Jo den så jeg godt men synes prisen var væsentligt højere til at den var noget værd reelt at sammenligne med, hvis man vil give knap 25% mere så er der jo et noget større udvalg under alle omstændigheder. Jeg synes sammenligningen med det produkt den nu reelt lå i presklasse med er noget mere aktuel.

Hvordan du så kan få ting til at være "1.000kr dyrere" har jeg stadig svært ved lige at finde hoved og hale i.
Produktet du henviser til er godt 2.000kr dyrere, for det får man en større harddisk (Værdi: 400kr? Og så har man den anden ved siden af), en ca. 25% hurtigere CPU og bedre skærmopløsning - Og på downsiden en ringere garantiordning.

Og den diskussion kan blive ved længe, jeg har fået mulighed for at sælge maskinerne til en super skarp pris i forhold til specifikationerne (Om så du vil det eller ej) - Det tænkte jeg at nogen herinde kunne være interessede i.
Gravatar #17 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
17. mar. 2011 06:12
mELIeha (16) skrev:
Jo den så jeg godt men synes prisen var væsentligt højere til at den var noget værd reelt at sammenligne med, hvis man vil give knap 25% mere så er der jo et noget større udvalg under alle omstændigheder. Jeg synes sammenligningen med det produkt den nu reelt lå i presklasse med er noget mere aktuel.

Hvordan du så kan få ting til at være "1.000kr dyrere" har jeg stadig svært ved lige at finde hoved og hale i.
Produktet du henviser til er godt 2.000kr dyrere, for det får man en større harddisk (Værdi: 400kr? Og så har man den anden ved siden af), en ca. 25% hurtigere CPU og bedre skærmopløsning - Og på downsiden en ringere garantiordning.

Og den diskussion kan blive ved længe, jeg har fået mulighed for at sælge maskinerne til en super skarp pris i forhold til specifikationerne (Om så du vil det eller ej) - Det tænkte jeg at nogen herinde kunne være interessede i.

De 1.000 kr dyrere, kommer fra at du ikke skrev der var Windows med - det koster jo også lidt, så hvis du køber en computer til 9.000 + 200-ish i porto + 1.000-ish til Windows 7 Pro/Ultimate x64 .. så er vi oppe der hvor den jeg postede med i7'eren kun var 1.000 kr dyrere

Og som jeg skrev før, så har jeg ikke undersøgt om der var onsite garanti, kiggede kun overordnet på prisen :)

- det var skam ikke for flame, mere for at sammenligne priser på modeller der var tilsvarende..

Derfor synes jeg stadig at 9.000 er dyrt for en brugt bærbar, SELVOM den stadig har garanti
Gravatar #18 - zacho
17. mar. 2011 09:34
#17 - Hvis du nu læser, så er de faktisk SPRITNYE, som i ikke brugte-nye...
Gravatar #19 - Aputech
17. mar. 2011 09:47
Sandy Bridge nye?
Gravatar #20 - mELIeha
17. mar. 2011 09:56
Haha, som der står rimelig tydeligt er det spritnye computere.

Og stadigvæk leveret med Windows 7 pro og hvis det skal komme an på det kan prisen også nemt være inklusiv eventuel porto.

Sandy Bridge, det tror jeg ikke at T410 er med.
Gravatar #21 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
17. mar. 2011 11:09
mELIeha (20) skrev:

....hvis det skal komme an på det kan prisen også nemt være inklusiv eventuel porto.....

mELIeha (1) skrev:

Afhentes enten i 7400 Herning eller sendes mod forudbetaling.

Som du kan se, så kommer portoen oven i - okay, det med at den var ab-fabrik tager jeg på min kappe - havde jeg overset :D
Gravatar #22 - mELIeha
17. mar. 2011 13:23
Nej der står at maskinen skal forudbetales hvis den skal sendes :)
Men om det ellers er +porto er sandt nok ikke defineret, men de 75kr er ikke dem som vi skal skændes om ;)
Gravatar #23 - mELIeha
31. mar. 2011 08:58
Hvis yderligere herinde skulle have interesse bliver de sidste solgt for 8.895kr inklusiv moms og alt det der skidt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login