mboost-dp1
Søger: en battle star galactica online Closed Beta account
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hej.. jeg søger en battle star galactica online closed beta account
da jeg meget gerne vil prøve spillet, og for at spille det med en kammart,
håber der en en der har fået en closed beta. som ikke lige gidder at spille det. som jeg måske kan få accounten af.. eller låne..
da jeg meget gerne vil prøve spillet, og for at spille det med en kammart,
håber der en en der har fået en closed beta. som ikke lige gidder at spille det. som jeg måske kan få accounten af.. eller låne..
#2 Og? Hvad er der galt i at han spørger om det han gør? Han prøver jo ikke at sælge en Wow konto.
Linguaignota, undskyld. Men hvad er dit problem? Jeg læser Newz.dk hverdag. I lang tid, og nu hvor jeg endelig finder ind på forumet, for at spørge pænt om noget, så bliver man svinet til?, udfedt.
LinguaIgnota (2) skrev:Oprettet:
29. nov. 2010 18:08
Aktiveret:
29. nov. 2010 18:09
FU.
Pointen med din post var selvfølgelig at man bare ikke skal aktivere sin account med det samme?
#CopyCatDk1
Kan desværre ikke hjælpe, kan endda se du har prøvet rimelig kraftigt på at få en account.
Held og lykke :)
Hehe skulle bare skynde MIG. Jeg har jo også en familie der skal passes. Men det var nu mere det der FU, som jeg til referearet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.