mboost-dp1

SM Trafik 12v 38w

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
18. dec. 2012 17:29
Jeg har fået mig en skrivebordslampe, en ganske pæn en faktisk.. Problemet er så bare at den bruger nogle pærer som, ifølge et par stykker jeg kender, er stort set umulige at finde til billige penge som privatperson.

Det tror jeg selvfølgelig ikke på, så nu spørger jeg de kloge mennesker her på newz: Ved i hvor man kan købe pærer af mærke/model: SM Trafik 12v 38w? danlamp.dk sælger dem, men så skal jeg købe 50 stk hvilket giver en pris på 195€ hvilket er lige lidt for meget synes jeg.
Gravatar #2 - Magten
18. dec. 2012 17:39
Søg og du skal finde, kære Jesper!

http://shop.krystalpaere.dk/trafiksignalpaerer-til...

Det var en mere passende pris.
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
18. dec. 2012 17:45
Det var så lidt
Gravatar #4 - qed
19. dec. 2012 08:47
Hvordan ser lampen ud?
Gravatar #5 - vibeweb
19. dec. 2012 10:08
Den lampe kunne jeg dælme godt tænke mig at se :)

Sådanne pærer er noget man plejer at bruge i som #2 nævner i trafiksignaler og skilte.

Jeg har også haft skiftet sådan en i nogle billige rotorblink, så det lyder meget rustikt :)
Gravatar #6 - Magten
19. dec. 2012 10:20
Det er en smed jeg kender der har lavet den af dele fra en BC-1 og lidt andet :)

Min far gloede også mærkeligt da jeg spurgte om han kendte de pærer.. Han har skiftet dem i bl.a. togsignaler :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login