mboost-dp1
SLI Gamer Sælges, 120 hz skærm og andet gear!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Jeg sælger min heftige gamer pc, fordi jeg skal have råd til den nye IMac.
Alle delene er fra sidst i december 2011, dvs. lige omkring 4 måneder gammel. Gav i alt 17.500 for det hele og det er købt hos proshop.dk og komplett.dk
Fulde specs:
Antec Nine Hundred Two V3 (Side Panel Mod)
Intel Core I7 2600K 3.4 GHZ
16 GB (4x4) Corsair Vengeance 1600 MHZ
2x PNY GTX 570 SLI
Corsair Force Series GT 120 GB SSD
Western Digital Black Caviar 500 GB Samsung
SH222AB DVD-RW
Corsair TX750 Modular
2x Revoltec Twin Cold Cathodes
Asus VG236HE 1920x1080 Full HD 120 Hz 3D Gaming Skærm
Logitech G510
Logitech G400
Roccat Taito
Sennheiser HD202
Det hele sælges samlet i første omgang, kom med nogle bud.
Den er også sat på DBA
Jeg sælger min heftige gamer pc, fordi jeg skal have råd til den nye IMac.
Alle delene er fra sidst i december 2011, dvs. lige omkring 4 måneder gammel. Gav i alt 17.500 for det hele og det er købt hos proshop.dk og komplett.dk
Fulde specs:
Antec Nine Hundred Two V3 (Side Panel Mod)
Intel Core I7 2600K 3.4 GHZ
16 GB (4x4) Corsair Vengeance 1600 MHZ
2x PNY GTX 570 SLI
Corsair Force Series GT 120 GB SSD
Western Digital Black Caviar 500 GB Samsung
SH222AB DVD-RW
Corsair TX750 Modular
2x Revoltec Twin Cold Cathodes
Asus VG236HE 1920x1080 Full HD 120 Hz 3D Gaming Skærm
Logitech G510
Logitech G400
Roccat Taito
Sennheiser HD202
Det hele sælges samlet i første omgang, kom med nogle bud.
Den er også sat på DBA
Se, nu er du jo ikke helt ny herinde ...
Anyhow, hvad forventer du selv at få for den? Jeg tror ikke du vil kunne få meget mere end 10.000 herinde - og du vil helt klart få mest hvis du sælger den i stumper!..
- men må man spørge hvorfor du sælger din "heftige gamer pc" for at købe en iMac?
- edit -
Oh, og hvor stor er skærmen? Det vil hjælpe en del ... Jeg gider ikke google kl 5:30 om morgenen ;)
- edit -
Ja hej, det er mig igen ... Blev jo nødt til at bruge min Google-Fu ... Hvor fa'en har du købt den skærm? Kan ikke finde den til salg i Danmark ... *sigh*
Anyhow, hvad forventer du selv at få for den? Jeg tror ikke du vil kunne få meget mere end 10.000 herinde - og du vil helt klart få mest hvis du sælger den i stumper!..
- men må man spørge hvorfor du sælger din "heftige gamer pc" for at købe en iMac?
- edit -
Oh, og hvor stor er skærmen? Det vil hjælpe en del ... Jeg gider ikke google kl 5:30 om morgenen ;)
- edit -
Ja hej, det er mig igen ... Blev jo nødt til at bruge min Google-Fu ... Hvor fa'en har du købt den skærm? Kan ikke finde den til salg i Danmark ... *sigh*
Thoroughbreed (2) skrev:
Det ser ud til de har haft den på EDBpriser. Billedet
Nej nej - det er bare nogle ledninger der er loddet sammen på må og få :p
- egentlig et meget godt spørgsmål o_O
Nej nej - det er bare nogle ledninger der er loddet sammen på må og få :p
- egentlig et meget godt spørgsmål o_O
Woller (7) skrev:http://www.hackintosh.com/
du har lige sparet mange penge
Han kunne også køre den virtuelt med Hackintosh.
Så kan han stadig nyde alle sine spil. (Formoder han gamer udfra indlæg og titel).
Er ikke interesseret i Hackintosh, har rodet med det, og det giver alt for mange errors, lock ups, og andre problemer.
Og siden jeg ikke gamer mere, og er træt af at have det store larmende tårn stående, så er jeg interesseret i en stille og strømbesparende løsning.
#9 I første omgang går jeg efter at sælge det hele samlet, hvis det ikke lykkedes så kan vi finde ud af noget.
Og siden jeg ikke gamer mere, og er træt af at have det store larmende tårn stående, så er jeg interesseret i en stille og strømbesparende løsning.
#9 I første omgang går jeg efter at sælge det hele samlet, hvis det ikke lykkedes så kan vi finde ud af noget.
Hvad forlanger du for det hele samlet
Hvor i landet skal det evt hentes ?
Alpehut
tlf 23364892 / [email protected]
Hvor i landet skal det evt hentes ?
Alpehut
tlf 23364892 / [email protected]
Det hele befinder sig i Nakskov på Lolland.
Havde regnet med 13.000 kr samlet, eller lige deromkring.
Forresten, så er CPU'en vandkølet med en Corsair H60, kan se, at jeg ikke havde fået det med i specs.
Nøjagtige samme setup, med enkelte undtagelser, tilføjede 2x billigere GTX 570 modeller og en TX 750 watt ikke modular. Ikke til min fordel.
Bliver ialt 15.953,
16.213 kr med fragt
Havde regnet med 13.000 kr samlet, eller lige deromkring.
Forresten, så er CPU'en vandkølet med en Corsair H60, kan se, at jeg ikke havde fået det med i specs.
Nøjagtige samme setup, med enkelte undtagelser, tilføjede 2x billigere GTX 570 modeller og en TX 750 watt ikke modular. Ikke til min fordel.
Bliver ialt 15.953,
16.213 kr med fragt
Crankx (12) skrev:16.213 kr med fragt
Crankx (1) skrev:4 måneder gammel. Gav i alt 17.500
Du må noget super HW siden det næsten ikke falder i pris.
Jeg har set folk tabe 2.000 på 2 uger på et værre setup.
13.000kr er nok lige i overkanten, da et lignende setup med 1 GTX680 (som yder stort set det samme, og bedre i visse tilfaelde), vil koste lige omkring 12.000.
Skaermen er et spoergsmaal om smag og medmindre du finder en der lige praecis kigger efter den model, saa kan en lignende erhverves billigere.
Jeg vil skyde paa at du kan faa ~9.500-10.000 for den herinde. Paa DBA kan du maaske vaere heldigere.
13.000kr er nok lige i overkanten, da et lignende setup med 1 GTX680 (som yder stort set det samme, og bedre i visse tilfaelde), vil koste lige omkring 12.000.
Skaermen er et spoergsmaal om smag og medmindre du finder en der lige praecis kigger efter den model, saa kan en lignende erhverves billigere.
Jeg vil skyde paa at du kan faa ~9.500-10.000 for den herinde. Paa DBA kan du maaske vaere heldigere.
med den oprindelige setup beskrevet i #1
bud 9000 kr. afhentet + kontant betaling + originale kvitteringer.
Niels Pedersen
tlf 23364892 - [email protected]
bud 9000 kr. afhentet + kontant betaling + originale kvitteringer.
Niels Pedersen
tlf 23364892 - [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.